1001 Reacties

2 jaar geleden

Tjezus, ik laat echt alles vallen de laatste tijd. De simpelste dingen. En het geheugen en coördinatie van een garnaal.

2 jaar geleden

Helaas was voor korte duur,,, vanmiddag toch naar huisarts geweest en toch ...
Hoe is het inmiddels?

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Tjezus, ik laat echt alles vallen de laatste tijd. De simpelste dingen. En ...
Geeft niks gaat wel over in herken het wel 🤭 igg hier ook de heletijd het gevoel dat shit niet onder controle is enzo

2 jaar geleden

Het leed dat tandjes heet. Al een aantal avonden niet willen slapen en maar blijven huilen. Voor 3 uur lang. Vervolgens elke ochtend rond 04.00 klaarwakker. Net thuis en we lopen net binnen, spuugt de hele vloer onder. Arme jongen toch. Niet ook nog een virusje dan😣

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoe is het inmiddels?
Lief dat je het vraagt♥️ Het gaat al wat beter hij begint weer te eten en te drinken gelukkig,,, tandvlees ziet er ook stuk beter uit niet meer zo rood en Dik,, tandenpoetsen gaat nog niet zonder te huilen,,, zit alleen heel erg met de antibiotica te stuntelen want moet op lege maag 2 uur naar het eten of 1 uur voor het eten,, dus hij heeft maar een uurtje de tijd om te eten eigenlijk🙈 maja Dex gaat de goede kant op alleen begint nu de oudste 🙈 altijd leuk is de ene beter aant worden begint de andere ziek te worden

2 jaar geleden

Lief dat je het vraagt♥️ Het gaat al wat beter hij begint weer te eten en ...
Nou veel beterschap dan nogmaals hier nog geen ervaring met een 2e maar die is in de maak 😉

2 jaar geleden

Pffffttt, overal te horen krijgen dat tie wel heeeeel erg dun is en of tie wel iets te eten krijgt 🤨. Nee, hij zit op een dieet van water en droog brood, wat denk je zelf 🤦‍♀️

2 jaar geleden

Och die hoektanden. Duurt eeeeuwig, alleen maar diarree en gekrijs de hele dag door 😭 Gelukkig is mijn vriend vandaag weer genezen van Corona en slaapt Luni de nachten nog wel door.

2 jaar geleden

Reactie op Melissq93

Pffffttt, overal te horen krijgen dat tie wel heeeeel erg dun is en of tie ...
Hier precies andersom ik krijg echt dagelijks te horen... oh wat een grote vent eet hij niet teveel. Wat geef je hem te eten. Bla bla bla... Word er zo moe van en het is echt niet zo dat het een reus is... maatje 86.. in onze ogen valt het wel mee... Maar steeds te horen krijgen dat hij dun is word je ook gek van...

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Hier precies andersom ik krijg echt dagelijks te horen... oh wat een grote ...
Beide is gewoon niet leuk, maar echt... alsof we hem uithongeren ofzo. Morgen naar consultatiebureau, extra weegmoment, voel de bui al wel hangen 😵‍💫. Maatje 86 klinkt voor mij ook niet als overdreven groot, meer als gewoon normaal op deze leeftijd. Voor de lengte zitten we nu op 80, maar geregeld hangt zn broek op zn enkels, of mist tie zijn broek 😂

2 jaar geleden

Reactie op Melissq93

Pffffttt, overal te horen krijgen dat tie wel heeeeel erg dun is en of tie ...
O wat klinkt dat bekent zeg,,, onze mannetje zit tegen het ondergewicht aan terwijl die meer eet als mij🤷 ook extra weeg momenten,, hij weeg net 10 kilo en is 87 cm al zijn broeken zijn of te kort of zakken van zijn billen af

2 jaar geleden

O wat klinkt dat bekent zeg,,, onze mannetje zit tegen het ondergewicht aan ...
Ik ben heeeel benieuwd naar zijn lengte, gewicht zit rond de 8,7 a 9 kilo. Hiet eet tie gelukkig ook goed en hij snoept ook echt wel... vraag me soms zelfs af waar dat hij het laat.. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Hier precies andersom ik krijg echt dagelijks te horen... oh wat een grote ...
Hier ook 86 hoor 😉

2 jaar geleden

Reactie op Melissq93

Beide is gewoon niet leuk, maar echt... alsof we hem uithongeren ofzo. Morg ...
Bij ons was de oplossing om mijn man naar het cb te sturen. Hebben ze haar met luier en kleding gewogen en zat ze ineens netjes op 9,5kg 🤣 Wij hebben wel (rond de 12 maanden) even calorieën geteld voor haar eten om te checken of ze genoeg binnen kreeg. Echt wel veel van geleerd.

2 jaar geleden

Shit. Haalde Olivia net uit bed. Ze zat heerlijk te kletsen met haar romper open en luier uit 😱🙈 Was aan het vertellen dat ze een schone luier moest. En natuurlijk lekker middenin het campingbedje geplast 😩

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Shit. Haalde Olivia net uit bed. Ze zat heerlijk te kletsen met haar romper ...
Oei, mijn grootste angst! Gelukkig krijgt ze hier het overbroekje niet uit van de wasbare luiers, maar op de camping trok ze ook telkens haar wegwerpluier uit 😳

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Bij ons was de oplossing om mijn man naar het cb te sturen. Hebben ze haar ...
Hier wegen ze vanaf 12 maanden standaard met luier en romper. Ondanks dat ik hem vanochtend veel heb laten eten en drinken, zaten we op 8,9 kilo.😅

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Oei, mijn grootste angst! Gelukkig krijgt ze hier het overbroekje niet uit ...
Dit was ook de 1e keer dat ze haar romper zelf open heeft gekregen. Maar zoals mijn man al zei: we moeten vooral maar blij zijn dat ze alleen heeft geplast en niet gepoept 🙈😂

2 jaar geleden

Pff even mopperen op mezelf hoor. Merk dat ik de laatste dagen 0 geduld heb met de kleine meid. Slecht eten, haar hele speelhoek overhoop halen, maar nergens echt mee spelen. (Voel me ook echt schuldig dat ik geen geduld met haar heb) Eén grote pleuriszooi overal in huis. Manlief die alleen maar leuke dingen doet voor zichzelf maar op een of andere manier altijd net doet alsof hij de rommel en het huishouden niet ziet. Ik kan er gewoon echt niet doorheen kijken maar heb echt geen puf om alles alleen te doen. Ben ook echt niet vooruit te branden, kan de hele dag wel slapen. Was tijdens mijn 1e zwangerschap ook wel moe maar kan me niet herinneren dat het zo heftig was. Mehhhhh 🥴🥴🥴

2 jaar geleden

Pff even mopperen op mezelf hoor. Merk dat ik de laatste dagen 0 geduld heb ...
Jaaa same!!! Herken het helemaal. Manlief stapt overal zo overheen alsof het niet gezien wordt. Vaatwasser is nog ingeruimd met schone vaat als ik thuis kom, overal een bende. Hebben we ook nog het goede idee om over een maand of 2 ons huis te gaan verkopen. En één keer raden wie alles mag doen?!?! Erg vermoeiend. Maar ja het is een fase hé 😂😂😂