1001 Reacties
2 jaar geleden
Pff even mopperen op mezelf hoor. Merk dat ik de laatste dagen 0 geduld heb ...
Heel herkenbaar. Denk dat het mannen eigen is dat die zich daar minder aan storen hoor het best veel. En hoop voor jouw dat het bij jou anders is maar ik ben inmiddels 28 weken zwanger van de tweede en ook al 28 weken chronisch moe.... Soms geef ik er een dag aan toe en mag Pelle wat meer filmpjes kijken zodat ik gewoon op de bank kan hangen..
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Heel herkenbaar. Denk dat het mannen eigen is dat die zich daar minder aan ...
Ik ben pas een week of 7 dus heb nog wel ff te gaan 😅
2 jaar geleden
Ik ben pas een week of 7 dus heb nog wel ff te gaan 😅
Hoop echt voor je dat het bij jou wel minder word na de 12 weken. Maar het is gewoon veel lastiger even je rust te pakken als er ook een peuter in huis rond loopt. Naast dat die aandacht wil maakt die ook rotzooi en opruimen doet hij best wel hoor maar natuurlijk niet zoals ik het wil (hormonen). Haha
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Hoop echt voor je dat het bij jou wel minder word na de 12 weken. Maar het ...
Ja ik heb wel het geluk dat ze smiddags nog heel goed slaapt dus vaak ga ik dan ook meteen even languit voor een middagslaapje 😅 voel me echt oud
2 jaar geleden
Ja ik heb wel het geluk dat ze smiddags nog heel goed slaapt dus vaak ga ik ...
Hoort er gewoon even bij ik ook hoor, ik krijg ook niet alles voor elkaar momenteel, ook nog flink misselijk sommige dagen, ook nog aan de medicijnen... Lang leven de robot stofzuiger💚🧡 en vandaag gewoon even samen lego masters kijken ipv ook nog aan de gang... We moeten nog de hele week werken tis wel effe goed....
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hoort er gewoon even bij ik ook hoor, ik krijg ook niet alles voor elkaar m ...
Ja balen is dat hé! Is dat relaxen besmettelijk toevallig? Ben al het hele weekend weer aan het rennen😅
2 jaar geleden
Ja balen is dat hé! Is dat relaxen besmettelijk toevallig? Ben al het hele ...
Ik heb net geslapen en mn vriend gestofzuigd echt zo fijn ik vraag het ook gewoon en als het niet lukt lukt het echt maar niet. Heb ik echt wel afgeleerd toen ik een periode duizeligheids klachten had
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ik heb net geslapen en mn vriend gestofzuigd echt zo fijn ik vraag het ook ...
Wat fijn dat jullie het zo kunnen verdelen!
2 jaar geleden
Even klagen hoor. Heb zelf echt een slechte dag vandaag. Gaan een stuk eerder terug naar NL. De 6 weken hadden we in overleg al vervroegd naar 4 weken, maar mijn man heeft het echt gehad en gister besloten dat we vanavond gaan rijden. Dus alles aan het inpakken, opruimen, schoonmaken. Ipv alles rustig kunnen doen moet het dus allemaal vandaag. Nu houdt mijn man de kleine beneden bezig terwijl ik boven alles doe. Komt die ineens in paniek boven dat Olivia een balletje heeft doorgeslikt (zo’n zacht pluizeballetje). Echt shit, maar kan ik ook niet oplossen.
Vakantie viel gewoon erg tegen en ik ben kapot. Man heeft hier veel meer moeten werken (remote) dan hij van tevoren had gezegd, heeft een slechte periode (slechte gezondheid) waardoor hij in het weekend ook niks kon. Dus eigenlijk alles kwam op mij aan. En buiten 1x naar een markt hebben we niks samen gedaan. Ben gewoon blij dat Olivia donderdag naar de opvang kan zodat ik even kan slapen 😢 Man snapt ook echt niet dat ik graag foto’s wil hebben waar ik zelf op sta. Enige zijn selfies. Vanmorgen na een hoop zeuren heeft hij eindelijk 1 foto van mij met de kleine gemaakt en moest ik maar heel blij mee zijn. Heb het even zo gehad met vandaag.
Is hier ook een heleboel wel goed geweest hoor. Ben bijv enorm trots dat het eindelijk is gelukt om 3km te wandelen. Maar vandaag gewoon even een hele slechte dag in mn hoofd.
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Even klagen hoor. Heb zelf echt een slechte dag vandaag. Gaan een stuk eerd ...
😘😘😘 wat rot joh dat het tegen viel. Hopelijk gaat de reis vanavond goed en kom je straks toch wat bij in je eigen huis.
Klagen mag altijd hè 😉
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Even mijn eigen klaagje ik heb zelf opnieuw buikgriep. Het komt er aan twee ...
Blech, beterschap!
2 jaar geleden
Jullie kleintje ook zo'n kletser en dan vooral 246x mama roepen en als je dan ja zegt hij in ons geval dan alleen maar auto zegt... 😵💫. Hij herhaalt t word auto echt de hele dag... of mama en auw.. (z'n knieën zijn al weken kapot) gezellig hoor maar soms werkt t zo op m'n irritatie. 🙄
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Jullie kleintje ook zo'n kletser en dan vooral 246x mama roepen en als je d ...
Ja die van ons kletst erg veel.
Ook auto is er 1 die errrrg vaak genoemd wordt.
Ik durf weggaan of boodschappen doen niet eens te noemen als we niet met de auto gaan. Een driftbui is dan dichtbij...zoals afgelopen zondag bik de ikea. Wat een hel was dat. 😳
Of constant achter je kont aanlopen en jammeren. Ik ben blij dat ik morgen 3 dagen moet werken en dat hij even bij papa is.
Maar verder is hij erg lief en ben gek op 'm. 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Jullie kleintje ook zo'n kletser en dan vooral 246x mama roepen en als je d ...
Hier doet hij de hele dag een koe en schaap na. Dus ja herken dat je soms denkt okkkk genoeg