1001 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Sterkte ik ben er nog niet volledig vanaf Hanna heeft het niet gehad gelukk ...
Poh! Ik heb ook 3x buikgriep gehad in de zwangerschap van de jongste! En steeds had onze oudste ook buikgriep! Dat is zooooo niet fijn. Ik heb me toen zo beroerd gevoeld. Daardoor woog ik op het laatst van de zwangerschap nog minder dan voordat ik zwanger werd😅 Gelukkig deed mijn man maar 2x mee met de buikgriep, maar had hij na 1,5 dag het ergste gehad. Veel beterschap nog!!

2 jaar geleden

Pfff Opeens weer continue haar speen uit bed gooien en dan keihard gaan janken. Om vervolgens niet te gaan slapen en dus zo moe zijn dat niks meer goed is.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Sterkte ik ben er nog niet volledig vanaf Hanna heeft het niet gehad gelukk ...
Ja, ik ben leerkracht dus ik ben gelukkig al enkele weken thuis.

2 jaar geleden

Deamon schoof vandaag uit met zijn natte waterschoentjes op de natte beton, Op zijn kin/kaak. ik schrok er zelf van. Met dan dat ik hem zelf eerst wil nachecken, en op't eerste zicht zag ik niet direct iets.. Komt de partner naar beneden. Ondertussen was de pizza gearriveerd. Wilt de kleine man niet echt eten en ligt nog wat te huilen vd pijn. ik zit hier al met een schuldgevoel. Gaat m'n partner daar nog bij boven op doen. 'dat het altijd bij mij gebeurt' 'dat ik het zoek' > natte beton + natte schoentjes. Voor zekerheid naar de wachtpost gereden. Alles zag en voelde goed, alleen hem in de gaten houden dat hij niet in de komende 24u gaat braken. Het was een goeie val geweest.. Het probleem is dat hij, mijn partner mij met eender welk ding dat er ook gebeurt mij ligt te guildtrippen.. alsof het Nooit bij hem gebeurt. Nee, hij ligt eerder in de zetel te slapen en niet op te letten dat 't ventje de la opentrok en al zijn kleren eruit gooide. Ook bij hem is de kleine man met zijn hoofd al tegen het salontafel gekomen. ma dat vergeet hij wel. Wat moet ik met hem..

2 jaar geleden

Ziek moppie hier. Was wat aan het miepen, dus mijn man ging even kijken. Had een mega diarree luier en bedje, muur, grond en knuffels onder gespuugd. En was nog wel zo blij dat ze zo goed had gegeten vanavond. 1e wat ze zei nadat alles weer redelijk schoon was: buiten spelen 😅 Op de camera terug gekeken en ze heeft er gewoon een half uur in gelegen voor ze ging miepen 🙈 Zo sneu. Ze sliep gelukkig wel weer snel en ligt nu eindelijk rustig.

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ziek moppie hier. Was wat aan het miepen, dus mijn man ging even kijken. Ha ...
Ach wat sneu om te zien dat ze dan best een tijd ligt voordat ze gaat klagen. Goed teken dat ze al naar buiten wilde 🙂

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ziek moppie hier. Was wat aan het miepen, dus mijn man ging even kijken. Ha ...
Ach guttt

2 jaar geleden

Zo uit het niets 2 nachten op rij dat hij nadat ik hem te slapen leg weer elk uur wakker word en niet meer wilt slapen/ertegen vecht.. niets helpt. Afgelopen nacht het kunnen oplossen door bij ons in bed te leggen. En dat met mijn vroege shiftweek. 😣 Vanwaar komt dit?

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Zo uit het niets 2 nachten op rij dat hij nadat ik hem te slapen leg weer e ...
Misschien toe aan een groter bed? Die van ons slaapt laatste dagen ook stuk slechter, maar ik zag dat ie bijna uit z’n ledikant klom om bij mij te liggen en bij ons op bed pakte hij zelf het dekentje en dekte zichzelf toe. Toen viel ie wel in slaap 😅

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Misschien toe aan een groter bed? Die van ons slaapt laatste dagen ook st ...
Hij slaapt al op een 1p matras (op de grond) Montessori-stijl. Dekens stampt hij momenteel nogsteeds weg. Als het helpt dat hij een poosje bij ons ligt dan zal het zo zijn. Zelf het babybed dat terug bij ons op de kamer staat voor baby2 daar wou hij ook niet echt in slapen.

2 jaar geleden

Buikgriep.. meisje maandag en dinsdag 2 x per dag💩. Gisteren man begonnen. Haal ik meisje uit bed.. buiten de lijnen ge💩😔. Bed verschoond in bad gedaan was aangezet. Ja ik wil het niet krijgen!. Man ligt nog op bed.. airco aan en deur dicht..die hoort niks. Ik sliep op zolder omdat ik niet tegen het geluid van de airco kan.

2 jaar geleden

Woensdag mijn partner en oudste zoon(3) positief getest op covid,, ik gister,, hopelijk krijgt de jongste (20 maanden) het niet en krijgen de Kids geen ernstige klachten,, tot nu toe heeft de oudste alleen woensdag hoge koorts gehad en af en toe hoesten,,, mijn partner en ik beide heel benauwd, spierpijn, hoofdpijn, lichte verkoudheid

2 jaar geleden

Woensdag mijn partner en oudste zoon(3) positief getest op covid,, ik giste ...
Helaas dex is ook positief

2 jaar geleden

Beterschap voor allemaal!

VRIEND

2 jaar geleden

Beterschap!

2 jaar geleden

Ughh....! Vanavond tot 2 keer toe helemaal ondergespuugd. Ze had heerlijk gegeten en een lekker toetje op maar ze was wel onwijs hangerig. Ik tilde haar op in de keuken en ze kotst zo over m'n schouder 😩. Alles over m'n rug en over de vloer. Kleine in bad, net schoon. Slaapzak aan en hoppa daar ging ze weer. Dit keer alles over m'n schoot en m'n benen. Was blij dat mijn man thuis was en meteen met de dweil aan kwam rennen. Morgen ben ik alleen met de kleine meid, hoop echt dat het me bespaard blijft. Vind dat echt het naarste wat er is, een spugend kind. Alles zit onder en je kan geen kant op. Hoe doen jullie dat als je alleen bent?

2 jaar geleden

Ughh....! Vanavond tot 2 keer toe helemaal ondergespuugd. Ze had heerlijk g ...
Vroeger kijken of ik haar neer kon leggen op haar rug in de box nu gewoon beginnen met haar kleren en dan die van mij en ter plekke op de grond gooien waar we staan. En dan gewoon eens kijken waar we geen contact maken zodat je elkaar weer vies maakt

VRIEND

2 jaar geleden

Soms zou ik willen dat ik nog rookte (doe ik al 6 jaar niet meer), maar man.. wat heerlijk dat je zo vaak op een dag 15 a 20 minuten rust heb en filmpjes kan kijken op je mobiel. Ohjah, en na het roken vaak nog een half uur op het toilet bivakkeren. Partner is living the dream 😒

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Soms zou ik willen dat ik nog rookte (doe ik al 6 jaar niet meer), maar man ...
Heel herkenbaar!! Ook altijd preciés op het juiste moment naar buiten lopen om even te roken. Mijn man gaat na de vakantie (morgen dus) stoppen zegt hij. Ik ben benieuwd! Is al de zoveelste poging

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Soms zou ik willen dat ik nog rookte (doe ik al 6 jaar niet meer), maar man ...
Hahaha ja ik snap je helemaal! of sochtends op zijn ochtend eerst de tv aanzetten voor Fynn en dan uitgebreid buiten roken. Terwijl mijn ochtend begint met brood smeren voor Fynn, vaatwasser uitpakken, tas inpakken en gewoon direct aan de slag. Is misschien een keuze maar als ik het niet doe heb ik een zeurend kind naast me en als ik thuis kom van werk een vol aanrecht terwijl ik kan koken..