1001 Reacties

2 jaar geleden

Shit net bij cb geweest en gewicht is weer niet goed. Ze zit daar weer op het lijntje ernstig ondergewicht 😢 Over 4 maanden weer een extra meting. Had zo gehoopt daar eindelijk vanaf te zijn. *vorige meting klopte niet. Was met mijn man geweest met volle luier en kleertjes aan

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Shit net bij cb geweest en gewicht is weer niet goed. Ze zit daar weer op h ...
He jakkes komt dat ook niet door de kma dan?

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Het lijntje is niet perse ondergewicht hè, het is lichter dan de meeste kindjes van die lengte. Hoe is de curve van gewicht op leeftijd (tov waar ze begon bij geboorte), dat zegt nu nog meer

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Het lijntje is niet perse ondergewicht hè, het is lichter dan de meeste kin ...
Bij het cb zit ze qua gewicht onder het onderste lijntje. En zo ziet het eruit in de who curve. Hier gebruiken ze juist de gewicht/lengte verhouding omdat het bijv bij kleine kindjes logischer is als ze lichter zijn. Ze hadden het nu over dieetvoeding gaan bijgeven. Afgesproken dat we het nog even aankijken voor nu. Maar gewicht is dus wel echt te laag

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Oh jee, wat een gedoe. Dan hoop je ervan af te zijn en krijg je weer die groeistress. Jullie gaven ook al zoveel mogelijk calorierijk spul te eten, onder melkproducten, toch? Hier helpt een goede laag plantaardige boter onder het broodbeleg wel mee, net zoals de giraffemelk van Alpro. Ik hoop dat ze snel weer terugschiet naar haar lijntje. 💕

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Oh jee, wat een gedoe. Dan hoop je ervan af te zijn en krijg je weer die gr ...
Onder melkproducten = zonder melkproducten

2 jaar geleden

Iemand de gouden tip voor bekkenklachten? Een bepaalde houding of iets? Loop al bij de fysio. Heb onwijze last in mijn linker bil en aan de rechterkant bij mijn schaambot. Had het liever aan één kant gehad🤣. Vannacht was feest, kon niet zitten of liggen, draaien was een drama. Ik wil niet 'klagen' want ik ben heel erg blij om ons tweede kindje te dragen, maar men wat belemmert dit je in je dagelijkse leven🙄.

2 jaar geleden

Iemand de gouden tip voor bekkenklachten? Een bepaalde houding of iets? Loo ...
Wat mij heel erg hielp was een kniekussen erbij in de nacht. Naast al een voedingskussen. 1e nacht iets meer pijn gehad en daarna ging het goed.

2 jaar geleden

Wat een ontzettende k!#€@%t week. We hadden een bepaald onderwerp van de zwangerschap laten rusten. Eén belletje maakt weer anders. Baal hier zo van. (Ik hou de details liever privé. ) bijna op de helft, dus hoop nog te kunnen genieten.

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Wat een ontzettende k!#€@%t week. We hadden een bepaald onderwerp van de zw ...
Ik weet niet goed wat te reageren... Veel sterkte

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik weet niet goed wat te reageren... Veel sterkte
Snap ik... Hebben gelukkig extra controle en hopen dat het goed gaat verlopen.

2 jaar geleden

Gisteren een nachtje in het ziekenhuis omdat mijn zoontje was gevallen en daarna bleef overgeven. Hij was zo sneu en rustig, zo kennen we hem helemaal niet. En ik zat ernaast en was net een panorama aan het maken, ik voel me zo schuldig! En nu ben ik verkouden, van de airco in het ziekenhuis? Of Corona?? We gaan bijna op vakantie en daar moeten we voor testen anders kunnen we niet 😭

2 jaar geleden

Pfff kreeg familie uit het buitenland die zich gedraagt alsof ik en mijn man in bediening zijn. Ik ging naar boven onze zoontje naar bed brengen. Kom ik naar beneden. Tante en drie nichtjes zitten achter de mobiel op de bank en mijn man staat af te wassen… pfff ik kan daar zo slecht tegen. Ik kwam na het werk, hele maaltijd voorbereid. Een beetje hulp is wel wenselijk. Morgen moet ik ze naar de dierenpark brengen, nu al geen zin.pfff welterusten allemaal

2 jaar geleden

Zucht... deze fase. (Tenminste hoop dat het een fase is) vind ik pittig. Kan het van de oudste niet herinneren dat ze dat zo gehad heeft... het constant aandacht vragen. 80.000x mama blijven roepen - eindeloos - tot je ja zegt 😵‍💫 en nee is huilen en zielig zijn. Er zijn gelukkig ook veel leuke dingen aan deze leeftijd maar oeffff. Soms vind ik t bloedirritant. 😭

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Gisteren een nachtje in het ziekenhuis omdat mijn zoontje was gevallen en d ...
Beterschap

VRIEND

2 jaar geleden

Dean weer koorts (38,5) en veel aan de oren zitten, hoesten en verkouden. Als dat maandag nog steeds zo gaan we een afspraak maken bij de huisarts. Dean heeft 2 maanden geleden nog een oorontsteking aan beide kanten gehad. 😵‍💫

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Zucht... deze fase. (Tenminste hoop dat het een fase is) vind ik pittig. Ka ...
Hier hetzelfde, ik hoef hem maar 1x aan te kijken en het is al brullen 😂

2 jaar geleden

Haal je de was uit de machine... heeft een petrolkleurig hemd van mijn man in de goede kinderwas gezeten.. Nu de mooie witte shirtjes van onze meisjes lichtgroen🤢😡😤 Hoe krijg ik die ooit weer wit😭😭😭😭

2 jaar geleden

Heel kort in de auto geslapen. In bed gelegd niet slapen. Staan trappen tegen de achterkant. Ik lag zelf op de bank half te slapen. Word wakker van de tv, man gaat gelijk praten tegen mij. Kind hoor ik boven weet bezig zijn. Ben 2 keer geweest. Man blijft zitten( tv kijken) interesseert mij totaal niet. Hele uitleg over het gebouw. Ik voor de 3de keer naar boven gegaan. Ligt nu op bed. Ook al 2 keer naar haarbtoe gegaan..top. vanmorgen kon hij uitslapen zoals bijna elke dag in onze vakantie.. na 1,5 uur slaapt ze nog niet.. en ze was zo moe na de dierentuin.. word een leuke middag.. ja man gaat formule 1 kijken.... ik zorg voor je kind hoor geen probleem.😑😤😤

2 jaar geleden

Wat blijft het toch moeilijk mijn ventje te laten gaan als hij daar verdrietig van wordt. Zijn oom en tante kwamen hem halen voor een paar uurtjes ridderfestijn in de stad. Ik weet zeker dat hij het leuk gaat hebben maar het afscheid nemen van een ventje dat om mama krijst blijft zo lastig...