1001 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Heel kort in de auto geslapen. In bed gelegd niet slapen. Staan trappen teg ...
Ja die formule 1. Vreselijk. Ons huis gaat komende week in de verkoop en ben al wekenlang met bekkenklachten van alles aan het doen. Maar de formule 1 is wel belangrijk hoor. Zo hinderlijk he dat je dan overal alleen voor mag opdraaien😢
2 jaar geleden
Formule 1 is heilig voor mannen, net als dat ze zeggen dat ze gezogen hebben overal goed en dat je er achter komt dat onder de keukenstoelen nog allemaal honden haar ligt en speelgoed. Dan heb je na mijn idee niet je best gedaan. Heerlijk zwanger zijn en het zelf niet meer kunnen....
2 jaar geleden
Jaa verschrikkelijk de formule 1 en dan een paar uur "afwezig" zijn voor vrouw en kind😑 maar gelukkig houd hij dan weer een stuk minder van voetbal, dat is er nog veel vaker op😅 en ik mag vandaag eigenlijk helemaal niet klagen want ik mocht uitslapen en heb tijdens het middagdutje ook nog even op de bank mijn ogen dicht gehad😇
2 jaar geleden
Kleine kat zat tussen de plantjes en dat mag niet (omdat het dan haar wc wordt). Ik jaagde de kleine kat weg. Grote kat lag lekker in het gras te chillen. Luna jaagde de grote kat weg. Ik zei dat hij daar wel mocht liggen en toen ging hij op de stenen liggen. Luna riep nee nee nee en jaagde de grote kat opnieuw weg. Deze besloot via de schutting de tuin te verlaten. Luna huilen, want de kat moest niet weg. 😖
2 jaar geleden
Niet echt klagen, maar heeft iemand ervaring? Onze zoon van 22 maanden doet ineens overdag en in de nacht zijn luier uit. Hij plast dan alsnog, dus hij kan het nog niet ophouden. We zetten hem al geregeld op het potje, dan komt er eigenlijk niets. Iemand ervaring? Is dit echt een teken van zindelijk willen worden?
VRIEND
2 jaar geleden
Afgelopen avond/ nacht de hele tijd met Dean bezig geweest. Hij is eergisteren door een mug geprikt (die heeft hem goed te grazen gehad) dus hij vergaat van de jeuk.
Van alles geprobeerd om de jeuk te verlichten, maar het hielp heel even.
Drama 😵💫
Vanavond ligt dit gezin op tijd op bed 🥲
2 jaar geleden
Geen ervaring met luier uitdoen. Anders onderbroek aan trekken of romper? Wel een vervelend iets.
Hier een meisje dat over nee op zeg en zeluf doen fase zit. Ze zit er al ff in omdat ze het allemaal zelf wil doen wat niet lukt. Luisteren doet ze totaal niet. Winkelen zonder wandelwagen is geen optie meer. Stampvoeten tot en met.. weet dat het een fase is maar dit trek ik heel slecht. Op school doet ze dit veel minder. Continu voor die ***tv zitten, continu die ***speen willen hebben. Ze ligt nu in bed.. slapen. En ik ben een potje aan het janken..zo klaar mee. Sorry kan hier heel slecht tegen.
2 jaar geleden
Niet echt klagen, maar heeft iemand ervaring? Onze zoon van 22 maanden doet ...
Ja dit schijnt een van de duidelijkste tekenen te zijn dat kindjes eraan toe zijn zindelijk te worden. Je zo kunnen proberen of je in de nacht het uitrekken kan voorkomen door de luier achterstevoren aan te doen.
2 jaar geleden
Telkens die totale paniek als je de slaapkamer uitgaat en die struggle dan minstens 2 uur per avond 😭
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Geen ervaring met luier uitdoen. Anders onderbroek aan trekken of romper? W ...
Ja we hebben vanavond een onderbroek aan gedaan. Hopelijk helpt dat. Ach wat vervelend zeg! Het is zo vervelend om continu die strijd te hebben met een kleintje. Die strijd word je zo moe van. Hopelijk wordt het snel beter!
2 jaar geleden
Ja we hebben vanavond een onderbroek aan gedaan. Hopelijk helpt dat. Ach wa ...
Was toch benieuwd hoe de nacht is verlopen met onderbroek aan..? Hopelijk droog...
2 jaar geleden
Reactie op Louise 030
Was toch benieuwd hoe de nacht is verlopen met onderbroek aan..? Hopelijk d ...
We hebben inderdaad de luier aangedaan samen met een onderbroekje. Dat is tot nu toe goed gegaan, we houden hem er nog eventjes in. Thanks voor het vragen!
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Effe een domme vraag dan hé ik wilde zo langzaam aan ook kijken voor onder ...
Zeeman maat 92 valt hier netjes ondanks dat Pelle maat 86 heeft . En Hema heeft maat 86/92 die zijn ook goed alleen de hempjes zijn wat korter dus bij Pelle kruipen die steeds uit de onderbroek.
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ja precies! Kwam ik woensdag ook achter in de stad op zoek naar ondergoed, Zeeman inderdaad sporadisch maatje 92 maar niet eens hele setjes 😬 ooh en dan om te klagen, ik vond het ook best duur allemaal
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
O zeker geen domme vraag! Lijkt me lastig. Hier heb ik zelf geen ervaring mee helaas. Onze zoon is 22 maanden en zit al in maat 99 en van shirtjes 104. Hij is al zowat 1 meter. Misschien hema? Dat valt volgens mij vaak iets kleiner.