1001 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Bij ons had het achteraf ook een reden allemaal, sinds we 2 weken krijgt ze ...
Ach, arme droppie, wss buikpijn dan ofzo? Dan wil je zelf ntl ook niet eten.

één jaar geleden

Gister Olivia laten ‘helpen’ met koken en heeft ze wat rauwe erwten opgegeten. Toen niet over nagedacht toen, maar blijkbaar is dat helemaal niet goed. Ze bleef vannacht maar huilen, denk van de buikpijn 😞 Uiteindelijk rond middernacht nog met haar onder de douche gegaan om haar te kalmeren. En na een woelige nacht bij ons in bed was ze om 5:30 weer wakker. Gelukkig wel weer vrolijk toen. Wakker blijven op werk is vandaag toch best een uitdaging 🥱

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Gister Olivia laten ‘helpen’ met koken en heeft ze wat rauwe erwten opgeget ...
Hoe is het inmiddels

één jaar geleden

Even een klaagmoment. Onze zoon heeft weer de fase van ziek zijn. Eerst z'n kiezen, toen weer een oorontsteking en bronchitis. AB kuur gehad, en nu een longontsteking. Daar zit je dan een hele avond op de huisartsenpost. Onze operatie is meerdere keren nu uitgesteld voor z'n neusamandelen en buisjes. Ik gun het hem gewoon zo dat het lekker achter de rug is. 😖

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoe is het inmiddels
Overdag nergens last van gehad, maar de nacht erna weer wel. Dus misschien toch iets anders geweest waar ze last van had 🤷‍♀️

één jaar geleden

Even een klaagmoment. Onze zoon heeft weer de fase van ziek zijn. Eerst z'n ...
Beterschap

één jaar geleden

Langzaam begonnen met melk introduceren (stap 1 melkladder) in de hoop dat ze over de allergie gegroeid zou zijn. Leek op een klein beetje uitslag goed te gaan al bijna een week. Maar zag vandaag bij het ophalen bij de opvang meteen dat het mis was. Hele dikke ogen had ze. En met verschonen zag ik mega rode billen, uitslag op buik en 38,8 koorts. Dus toch weer reactie 😞 Maar ik ben gister ook uit eten geweest, dus kan ook nog dat ze daar een foutje hebben gemaakt waar ze via de borstvoeding op reageert. Dit blijft zo giga lastig allemaal 😢

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Langzaam begonnen met melk introduceren (stap 1 melkladder) in de hoop dat ...
Pffff snap ik veel succes

één jaar geleden

Kennen jullie de reactie.. zeluf doen... in baby taal....🤦‍♀️. Mevr wil alles duidelijk maken, zelf alles doen wat niet lukt!. Dus ik klaag namens mijn meisje.. in haar hoofd weet ze het, maar ze kan het niet uiten. Heel frusterend! En daarnaast is ze niet heel fit.. geen idee wat er verder is. Veel moe en kan weinig hebben.

één jaar geleden

Dochter is al wekenlang aan het spoken savonds. Na het eten geeuwen en wrijven, duidelijk moe. Maar zodra ze in bed ligt is het feest. Gisteren sliep ze pas om half 10, denk dat het vanavond niet anders gaat zijn. Is dit die 18 maanden slaapregressie? Van eerdere sprongen nooit veel gemerkt dus dit is echt nieuw voor ons.

één jaar geleden

Dochter is al wekenlang aan het spoken savonds. Na het eten geeuwen en wrij ...
Hier is het sinds vrijdag mis, niet willen slapen savonds, een groot drama, hij is bijna 18 maand en vraag me ook af wat dit nu weer is. Ikzelf val ondertussen om van de vermoeidheid, want daarvoor had hij oorontsteking, daarvoor tandjes en nu opeens dit onverklaarbare gedrag 😩

één jaar geleden

Dochter is al wekenlang aan het spoken savonds. Na het eten geeuwen en wrij ...
Wel herkenbaar! In bed met haar voeten tegen het bed aan trappelen en veel wakker worden tussendoor. Ze is sowieso een lichte slaper, maar nu we een baby erbij hebben...🤭 Bij de nachtvoeding wordt ze eigenlijk altijd wakker, maar meestal draait ze zich gelukkig weer om en gaat slapen. Maar sochtends is ze dan weer vroeg... ze kon met gemak tot half 9 sochtends slapen, maar dat is nu niet meer aan de orde. Ergens tussen 6 en 7 en soms half 8... Hoop dat ze er snel doorheen is. Soms is het namelijk wel lekker om na de ochtenvoeding weer terug in bed te stappen, maar dat is er even niet bij.

één jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier is het sinds vrijdag mis, niet willen slapen savonds, een groot drama, ...
Wij hebben verder geen last van haar hoor, ze maakt er een groot feest van met haar knuffel. En mijn man kan het goed negeren maar ik denk alleen maar shit ze heeft haar slaap nodig 🤨. Maar huilen doet ze niet dus we gaan er ook niet heen

één jaar geleden

Hier net zo, niet willen slapen s avonds. Huilen, staan, papa en mama roepen. Na een uur valt ie in slaap. Om 6 uur weer paraat en niet meer willen slapen, huilen tot krijsen aan toe. In de middag 3 kwartier slapen en alleen bij papa en mama willen slapen. Erg vermoeiend, als je 's nachts ook niet goed slaapt door zwangerschap. Man man...

één jaar geleden

Hier begint het wel met spelen en kletsen maar dat slaat echt om naar huilen en schreeuwen. Helemaal overstuur, het lijkt wel of hij nu pas last heeft van verlatingsangst snachts. Normaal slaapt hij noooooit bij ons in bed, wil hij zelf ook niet, 1 keer toen hij heel erg ziek was. Maar vanacht wou hij opeens wel bij ons slapen. Rare fase weer dit. Althans ik hoop een fase😅

één jaar geleden

En dan kan papa heerlijk in zeeën van ruimte slapen en ik heb het kind tegen mij aan, voet in mijn gezicht, op een dun strookje matras met een ongemakkelijke armhouding😅

één jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

En dan kan papa heerlijk in zeeën van ruimte slapen en ik heb het kind teg ...
Het leven van een moeder...🤣🙈

één jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

En dan kan papa heerlijk in zeeën van ruimte slapen en ik heb het kind teg ...
Oh heel herkenbaar 🤣

één jaar geleden

Godver wat ben ik dat kind ff helemaal zat🤬Tis al dagen lang niet gezellig hier. Heel veel huilen en niks is goed. Enige wat hij roept is eten eten eten. En ik weiger hem z’n zin te geven als hij zo brult. Hij kan eten wat ik hem voor zet en niet van alles extra gaan eisen.

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Godver wat ben ik dat kind ff helemaal zat🤬Tis al dagen lang niet gezellig ...
Heftig hè! Ik vind het ook echt een pittige periode. Dat zeuren om eten is heel herkenbaar. De fruitmand hebben we al verstopt, anders roept ze de hele dag 'naan!' (banaan).