1001 Reacties
2 jaar geleden
Dank voor de tipsmisschien heb ik net pech gehad bij de Hema en hadden ze daar net niet hangen ik ga wel eens online kijken. Niet dat we ver zijn met de potjes training maar Hanna gaat straks naar de peutergroep en volgens mij wordt er dan wel meer nadruk op gelegd en een romper met wasknijpers is dan niet ideaal
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Effe een domme vraag dan hé ik wilde zo langzaam aan ook kijken voor onder ...
Vaak zijn de kleinste maten het snelst uitverkocht. Ik zou wekelijks als dit mogelijk is even naar de zeeman, hema enz gaan en kijken of er wat is. Hier maat 92 en met luier moet ze soms 98 hebben zodat het past.
2 jaar geleden
Oké echt klagen is het niet, maar Sem kan inmiddels zijn ledikant uit klimmen en was vandaag met papa thuis. Hij is 13 keer eruit gekomen en ging dan spelen in de kamer van zijn zus voordat hij uiteindelijk bleef liggen en ging slapen 😅 gelukkig het middag slaapje maar goed… de rust is ver te zoeken😂
2 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Oké echt klagen is het niet, maar Sem kan inmiddels zijn ledikant uit klimm ...
Haha, herkenbaar. Er wordt nu vrij vaak vlak achter de deur geslapen hier.
VRIEND
2 jaar geleden
Vandaag bloedprikken. Iemand hier ervaring mee net bijna 2 jarige? Hebben verdovende zalf om vooraf te smeren. Maar vrees dat het een grote worsteling wordt. Hopelijk lukt het....
Het 1e jaar regelmatig bloed moeten prikken maar toen was houdgreep nog makelijker en was ze daarna met flesje zi weer rustig en direct in slaap foor uitputting van de paniek. Zie echt op tegen prikken straks.
2 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Vandaag bloedprikken. Iemand hier ervaring mee net bijna 2 jarige? Hebben v ...
Wel ervaring maar ons zoontje geeft geen kik vertrek geen spier en wilt graag bloedprikken 🙈 er staat een filmpje aan op de telefoon maar hij kijkt lieve naar de naald en buisjes met bloed🙈 naar de tijd mag hij altijd een ballon uitkiezen dat vind die dan geweldig♥️ succes vandaag😘
2 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Vandaag bloedprikken. Iemand hier ervaring mee net bijna 2 jarige? Hebben v ...
Oh wat naar... Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Hoe rustiger jij zelf bent hoe rustiger je kindje ook zal zijn. Ik zou inderdaad afleiden met een filmpje en wat lekkers meenemen voor daarna en desnoods al tijdens het prikken. Lekker pakje appelsap en iets van een koekje of snoepje wat je kindje niet vaak krijgt. Het prikken zal even vervelend zijn maar het is daarna ook snel weer over vaak.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Oh wat naar... Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Hoe rustiger jij ...
Het is snel en goed verlopen. Natuurlijk wel even huilen van de schrik maar verdovende zalf werkte goed en ze leek geen pijn te hebben. Twee kordate verpleegkundige die doorpakken waardoor het snel weer voorbij was.
2 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Het is snel en goed verlopen. Natuurlijk wel even huilen van de schrik maar ...
Oh gelukkig. Wij zijn ook altijd blij als dat prikken voorbij is.
Gelukkig heeft ze dit erop zitten! 👍🏻
Als ouder ook altijd uitdaging, dus je kan ook opgelucht ademhalen 😊
2 jaar geleden
Dit is een schrijf het van me af berichtje geen klaagbericht.
Mijn ouders zijn 2 weken geleden op vakantie vertrokken. En mijn schoonouders begin deze week (dus een week overlapping) dit is ook de reden waarom mijn zoontje 3 daagjes naar de opvang moest, want dit doen mijn ouders normaal. Goed opvang gevonden. Alles is goed gegaan.
Gister is Deamon dan ook voor de 1e keer ziek, maag/darm-viruske. Dus al 2 nachten, dit gebeurt enkel in de nacht, overgegeven, partner denkt dat het van de opvang komt?
Maar ik moest dan ook de beestjes doen in week2, week1 deed m'n zusje het maar die is ook op vakantie vertrokken. (Hond, 2gerbils, vogel en pony)
Heel de week is dat allemaal goed gegaan. Tot dan vandaag.
Vandaag was ik de ochtendroutine vergeten, dus hond heeft langer dan gewoonlijk binnen gezeten met een vuile bench tot gevolg..
het werd me vandaag iets teveel. Want ik heb het vooral voor mijn kleine man. 😢 😭
2 jaar geleden
Reactie op Bipedsole
Net uit het ziekenhuis, man heeft zeer waarschijnlijk een blindedarmontstek ...
Sterkte! Hopelijk valt het mee😬
2 jaar geleden
Reactie op Bipedsole
Net uit het ziekenhuis, man heeft zeer waarschijnlijk een blindedarmontstek ...
He wat vervelend. Beterschap en hopelijk snel weer beter of dat ze hem snel kunnen helpen.
2 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Dit is een schrijf het van me af berichtje geen klaagbericht.
Mijn ouders z ...
Dat is ook allemaal wel veel om alleen te doen. Helpt je man ook mee met de dieren verzorgen?
Het kan best dat Deamon het van de opvang heeft opgevangen. Er heerst nu zoveel. Gelukkig is het nu zondag, en heb je hopelijk niet veel op de planning staan.🍀