1001 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Echt ik hou van mijn man. Maar ik snap hem soms totaal niet meer.
😬 wil je er wat over kwijt?
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Dat is ook allemaal wel veel om alleen te doen. Helpt je man ook mee met de ...
Hij was afgelopen week ook pas weer gaan werken na een tijdje thuis met een burn-out.
En opzich viel het mee. Ik moest niet percee de gehele kooien (gerbils en vogel) doen. Gewoon zien dat ze allemaal eten en vers drinken hadden.
Vrijdag had hij dan vrij. En ik vroeg hem enkel de morgentroutine te doen.
Want ik moest werken met de vroege shift.
En met dan dat Deamon afgelopen nachten ziek was. En wij dus zelf weinig geslapen hebben. Ook het feit dat ik zwanger ben (36w) dus hormonaal gaat het ook alle kanten uit 🥲
Maar ze zijn terug. En morgen een dagje vrij. Laatste werkdagen zijn aangebroken!
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Bipedsole
Net uit het ziekenhuis, man heeft zeer waarschijnlijk een blindedarmontstek ...
Uiteindelijk is hij vandaag geopereerd en lig ik nu alleen in bed 🥺 morgen mag hij hopelijk naar huis. Nu zit ik alleen in dubio wat ik doe met werk. Ik ga vragen of ik vanuit huis mag werken zodat ik hem op kan halen als dat nodig is. Maar ik ben ook kapot van de afgelopen dagen. Wat is wijsheid? 🙃
2 jaar geleden
Reactie op Bipedsole
Uiteindelijk is hij vandaag geopereerd en lig ik nu alleen in bed 🥺 morgen ...
Hopelijk is alles goed gegaan en voelt hij zich snel de oude! Vergeet niet dat je ook aan jezelf moet denken... ik weet niet of het via "kijkoperatie" is gegaan of "gewoon" een buikoperatie is geweest, maar vooral bij die laatste kan hij mogelijk nog wel wat hulp gebruiken.
😉 . Sterkte en beterschap in ieder geval 🌸
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Is echt te veel om op te noemen..
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen ...
😘😘😘 een dikke knuffel van ons
2 jaar geleden
Mijn man luistert echt niet als het gaat om afspraken. Het staat weken in de agenda en dan nog verbaasd zijn dat ie opeens vrij moet vragen of toch even bij ons zoontje moet zijn. En dan tegen mij zeggen dat ik oppas moet regelen. 😒 zeg dan niet dat hij wel even op een thuiswerkdag bij jou kan blijven een half uur. 😠
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Ach heftig.. maar hopelijk is het nu weet alleen beter worden.
Ben je thuis ...
Hij moet helaas langer blijven omdat zijn blindedarm geperforeerd was en aan de antibiotica moest.
Vannacht moet hij ook nog blijven.
Waarschijnlijk morgen ook.
Gelukkig werk ik in mijn woonplaats dus ik ben ook zo thuis/ziekenhuis.
Kreeg net ook te horen dat de kleine man last heeft van obstipatie en pijn ‘aanvallen’ heeft. Gisterenavond ook gehad en getempt maar geen koorts.
Straks zakjes halen & een theelepel olijfolie in zijn avondeten.
Ben kapot.. 🥲
2 jaar geleden
Reactie op Bipedsole
Hij moet helaas langer blijven omdat zijn blindedarm geperforeerd was en aa ...
Ow heftig!! Ze waren er dus eigenlijk net te laat bij... dit geeft weer een hoop zorgen en stress zijn er mensen die er voor je kunnen zijn?
Ppff..volgens mij hebben daar veel kinderen last van!. Hopelijk werken de zakjes snel! Die van mij poept ook niet altijd elke dag en als ik merk dat ze vol zit geeft ik haar verse vruchtensap. Dit werkt bij haar altijd goed.
Hele dikke knuffel en hopelijk slaap je vannacht een beetje goed.
2 jaar geleden
Man gisteren met zijn vader dat hij misschien vandaag een rondje zou gaan rijden met mijn meisje. Meisje is ziek dus hoe verstandig is het..ze is meestal om 14.45/ 15.00 uiterlijk wakker. Beld mijn schoonvader op om 14.10 is ze al wakker.. eh nee. Ow ja laat haar maar lekker slapen hoor dat is beter voor haar.. eh ja ga haar ook niet wakker maken. Ze had vanmorgen ook gewoon nog koorts dus denk dat het niet handig is als je gaat rijden. Klein rondje oke maar verder niet. Nee hij wilde 2 uur rond rijden op de scootmobiel. Nou dat doen we niet.
Echt wat snappen mannen niet van een ziek kind.. die kan je niet overal mee nemen!? Huilen net uit bed.. ppff.. tieft op allemaal! En ja heb oppas geregeld voor onze dochter zodat ze morgen thuis kan blijven ipv naar kdv gaan.
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Waarom zou je überhaupt een kind 2 uur mee nemen op een scootmobiel 😅 doe ...
Normaal vind ze het helemaal geweldig. Mensen kijken diertjes kijken. Net als fietsen.. maar niet als ze snot verkouden is en vanmorgen nog koorts. Maar goed mijn man is nu met haar naar een buitenspeelthuin.. ik heb duidelijke een andere visie over wat je kan doen met een ziek kind!.
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Normaal vind ze het helemaal geweldig. Mensen kijken diertjes kijken. Net a ...
Je kan nog blij zijn dat die überhaupt nog iets gaat doen met haar.
Hier moet ik ze eigenlijk letter buiten zetten eer dat hij iets gaat doen met ons zoontje.. ziek of niet.
Nu zijn we allemaal wel ziek geweest; buikgriep. Deamon en ik hebben nu nog een nasleep van een keelontsteking.
Deamon heeft ook weer een reeks slechte nachten en dat vreet aan ons beiden, maar mijn partner gaat daar zeer kort door de bocht op in. Vergeet dat ik 36+5w ver ben. En commandeert dat ik een degelijke slaapcoach moet zoeken. 🤷♀️ Mijn antwoord is dan, 'gij kunt toch ook ffkes op Google zoeken naar een oplossing, we zijn met 2e' maar dat wilt hij dus niet inzien. 😑
2 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Je kan nog blij zijn dat die überhaupt nog iets gaat doen met haar.
Hier mo ...
Oh jee, hopelijk zet hij een tandje bij als nummer 2 er is. 😶
2 jaar geleden
😞 Kleine man waarschijnlijk buikgriep zo sneu,, gister al wel 25 💩 luiers gehad en vandaag ook al 15😔 billen zijn zo rood en hij heeft er echt las van, geeft ook aan dat die buikpijn heeft,, plus nog eens koorts erbij 🤒 hopelijk knapt die snel op en slaapt die vanavond lekker in zijn eigen bedje aangezien ik er morgen 04:30 uur uit moet voor werk (vind heerlijk hoor dat die bij ons lig daar niet van maar slaap dan gewoon niet)