1001 Reacties

2 jaar geleden

😞 Kleine man waarschijnlijk buikgriep zo sneu,, gister al wel 25 💩 luiers ...
Oh beterschap! Heel leuk die nachten..😨

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Je kan nog blij zijn dat die überhaupt nog iets gaat doen met haar. Hier mo ...
Dit vind ik echt niet normaal. Zou echt eens een goed gesprek aan gaan met je partner. Je hebt straks 2 kids, samen! Flinke trap onder zn kont heeft ie nodig.

2 jaar geleden

Dit vind ik echt niet normaal. Zou echt eens een goed gesprek aan gaan met ...
Wat ik ook zeg/doe het deert em niet. Ik weet van dat ik ook moet veranderen. Maar we zijn tenslotte met 2, het kan niet alleen van mijn kant komen. Ik had dan eindelijk iemand laten langskomen ivm Deamon zijn nachtslaap die echt niet goed gaat.. was het ook niet goed omdat ze ook van Kind&Gezin is. En die zitten nog in een 'oude' werkwijze. Ja en da kloptook, die hebben nog geen en oude denkwijze.. Maar probeer het eerst zo eens, als ik een slaapcoach moet gaan zoeken moeten we flappen op tafel leggen, die doen dat niet gratis..

2 jaar geleden

Ik word hier zo niet goed van !!!! Ik ben gewoon op gebroken moe ... en dan zegt mij vriend dood leuk waarvan een beetje stofzuigen en het huishouden en de kleine ... what the fuck net of dat niet bezig zijn is !!!!! En ja ik werk als schoonmaakster bij oudere mensen dus????? Dat is toch net zo goed werken!!!!!!!

2 jaar geleden

Poeh Sem is al dagen aan het mopperen en driftig en dan nu ook zijn middag slaapje overgeslagen omdat hij alleen maar uit bed klom. Ben de dag nu al zat😅

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ik word hier zo niet goed van !!!! Ik ben gewoon op gebroken moe ... en dan ...
Knuffel! Moeder zijn en thuis alles bij houden en dan ook nog buiten de deur schoonmaken wordt echt onderschat.

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ik word hier zo niet goed van !!!! Ik ben gewoon op gebroken moe ... en dan ...
46% van de vrouwen op deze app gaf aan dat ze een dag met kind zwaarder vinden dan een dag werken en daar ben ik het helemaal mee eens. Vond fulltime thuismoeder zijn zwaarder dan 32 uur werken dat ik nu doe. Het wordt echt zwaar onderschat vind ik, zeker door mannen die er geen weet van hebben. Mijn vriend klaagt echt niet hoor, maar hij vergeet wel eens wat het inhoud om echt de zorg te hebben, op zijn papadag zal hij bijvoorbeeld nooit de nagels knippen of kleding uitzoeken, houd niet bij wat we nog in huis hebben voor de kleine, maakt geen afspraken maar doet meer leuke dingen, ondanks dat hij ook "maar" 32 uur werkt. Wij vrouwen doen dat allemaal maar "gewoon" erbij. Of je nu meer of minder of niet werkt

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

46% van de vrouwen op deze app gaf aan dat ze een dag met kind zwaarder vin ...
Helemaal mee eens! Ik wilde perse dat mijn man ook een dag alleen had met onze zoon, maar vanwege Corona werk ik die dag nog thuis en doe ik alsnog best veel voor hem… Hij schiet in de stress als hij een dag echt alleen heeft (terwijl hij op mijn dag alleen naar kantoor gaat)

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Knuffel! Moeder zijn en thuis alles bij houden en dan ook nog buiten de deu ...
Dankjewel fijn om Even te horen ❤️

2 jaar geleden

Ze word nu bijna 2 ons meisje en papa heeft nog nooit een papa dag gehad samen met haar!!!! Dus hoe kan die oordelen ook

2 jaar geleden

Meisje om uur al weer wakker... ja mama gaat er wel uit. Ondanks dat ik geen stem meer heb.. meisje is nu al aan het mopperren ( liggen op de grond ) dat het haar niet lukt om de kussen tussen de bank en de poef mee te nemen.. misschien had je wat langer moeten slapen dan was je wat vrolijker...

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ze word nu bijna 2 ons meisje en papa heeft nog nooit een papa dag gehad sa ...
Dat het een papadag heet is eigenlijk al belachelijk als je er over nadenkt. Hoe noem je al die dagen bij jou dan vast geen mama dag 😅 hier was het papa die aan het klagen was dag het een van de laatste papa dagen is voorlopig 😁

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Dat het een papadag heet is eigenlijk al belachelijk als je er over nadenkt ...
Ik noem het wel mamadag 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik noem het wel mamadag 🤭
Je snap m'n punt wel haha, ik noem het soms Hanna en mama dag, of als we gaan winkelen we gaan samen op pad, of jij bent mama's shopping partner/maatje

2 jaar geleden

O weer even klagen hier. Tweede zwangerschap en krijg dit keer mijn suikers niet onder controle. Afgelopen maandag gebeld dat ze nog maar één afspraak hadden, gisteren ochtend. Toen ik vroeg of het na het weekend kon was het antwoord nee. Want het had erge haast. Maar ja uitgerekend deze week waren we met vakantie. Dus wij de avond vantevoren al terug gereden etc. Na de afspraak zou ik gebeld worden of het insuline werd of toch de tabletten. Niks noppes nada. Het had allemaal toch zo'n haast😔😔😒. Weg vakantiedag. Top hoor, bedankt. Luxeprobleem, I know maar toch erg vervelend.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Je snap m'n punt wel haha, ik noem het soms Hanna en mama dag, of als we ga ...
Haha ik snap je inderdaad. 🤭

VRIEND

2 jaar geleden

Mijn man is ‘gestopt’ met roken. Hij gebruikt nu van die nicotinell pleisters om het af te bouwen. Alleen heeft hij afgelopen week 2x een sigaret gerookt omdat hij er zin in had, niet omdat de drang te groot werd (zijn woorden). Ik word hier telkens vrij geïrriteerd door omdat hij het concept van stoppen blijkbaar niet begrijpt. Hij gaf al aan ‘ik zal vast nog wel een keer roken maar ik probeer te stoppen.’ Wat klopt er niet aan deze zin? Telkens als hij drank op heeft, gaat hij roken. Afgelopen week ook bij een vriend (en dan snap ik die vriend ook niet dat hij een peuk geeft?!) Ikzelf ben nu 7 jaar gestopt met roken, ik weet ook dat het verlangen en de drang de eerste weken erg groot is. Maar ik word hier erg simpel van.. ik ga niet die nicotinell zooi betalen als hij toch nog blijft roken (ook al is het 1 a 2x in de week). Kan ook zijn dat ik me aanstel (hormonen, moet ongesteld worden), maar ik kan hier echt boos om worden.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

46% van de vrouwen op deze app gaf aan dat ze een dag met kind zwaarder vin ...
Ja hier thuis ben ik ook van de planning om het zo maar te benoemen. Tis hier ook wel een kwestie van delegeren als ik vraag de was op te hangen ofzo doeg hij dat echt wel. Heel soms komt het uit z'n eigen maar heel vaak niet. Hij is in andere dingen weer beter hoor.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Mijn man is ‘gestopt’ met roken. Hij gebruikt nu van die nicotinell pleist ...
Ik ben ex roker enige wat mij hielp is stoppen is er idd gewoon vanaf blijven... Maaaaaar ik was toen al wel heel erg geminderd naar 4 op een dag. Dat maakte ook dat ik het niet echt miste. Ik had toevallig ook medicijnen die ze ook gebruiken om mensen te laten stoppen met roken, geluk bij een ongeluk. Misschien eens een gesprek met de huisarts aangaan anders als het zo niet lukt

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik ben ex roker enige wat mij hielp is stoppen is er idd gewoon vanaf blijv ...
Ik was net vrij geïrriteerd, en ben nu gelukkig wat meer tot rust gekomen 😅 Mijn man doet echt zijn best om te stoppen. Hij is van een zwaar roker naar helemaal niks gegaan. Ik had het geluk dat ik meteen van de sigaretten kon blijven, hij heeft daar wat meer moeite mee. Zolang hij niet weer standaard gaat roken, is hij de goeie kant aan het opgaan. Hij gaf ook aan dat hij zich behoorlijk schuldig voelde na een sigaret. Hopelijk kan hij er straks helemaal vanaf blijven 🥺