1001 Reacties
2 jaar geleden
Na ruim 2,5 jaar nu toch Corona te pakken! Blegh… hele dag met koorts boven en hopen dat de rest niet ziek wordt!
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Na ruim 2,5 jaar nu toch Corona te pakken! Blegh… hele dag met koorts boven ...
Beterschap! Hier net allemaal weer opgeknapt. Was pittig. Ook helaas nog wat blijvende klachten, hoop heel erg dat die snel overgaan 😕.
Hopelijk blijft de rest van het gezin het bespaard.
2 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Na ruim 2,5 jaar nu toch Corona te pakken! Blegh… hele dag met koorts boven ...
Beterschap voor jou! Hier ook vandaag ook een positieve corona test na 2,5 jaar er onderuit te zijn gekomen😔 Fynn is ook ziek ik denk dat ik het van hem heb.
2 jaar geleden
Bedankt allemaal en beterschap ook voor de andere zieken! We hopen er snel vanaf te zijn😅
2 jaar geleden
Beterschap allemaal. Wij hebben t vorig jaar november toen de kleine 1 werd allemaal gehad. Hoop nu de dans te ontspringen...
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ik wil zo graag die prik haken maar ben niet oud genoeg 😔😪
Ik had gisteravond een afspraak staan maar ja😂 dat kon niet meer doorgaan
2 jaar geleden
😵💫😩 de Kids zitten beide weer in hun momenten van vroeg wakker worden... Te vroeg wakker worden... heb m'n wasje alweer draaien en alles opgeruimd. 😶🌫️
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Er staat elke keer dat ik van 1958 moet komen, ben wel zwanger maar kenneli ...
Ja ik had hem vanwege het werk mogen halen. Anders is het nog even wachten idd. Zal vast wel snel gaan!
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Nee eerst komen alle risico groepen aan de beurt. Ik had ook gebeld maar hier kijken ze pas na 26 oktober. En dat is de week dat ik word ingeleid. Dus helaas🙄
2 jaar geleden
Pff buikgriep hier. Manlief ook. Dochter had het dinsdag en is nu al wel opgeknapt alleen eet ze nog steeds slecht en is ze hangerig.
Maar ik kan elk moment naar de plee rennen 🤮 hou geen hap en geen slok water binnen.
Maak me ook meteen druk vanwege mijn prille zwangerschap al weet ik dat het geen kwaad zou moeten kunnen maar alles doet zeer, inclusief buik 😓
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ik heb de vorige oproep ook niet gekregen voor de 4e.. mijn ouders wel. Terwijl ik astma heb, hartpatiënt ben en normaal ook altijd de griepprik mag halen. Nu wederom nog niks gehoord en mijn ouders hebben de uitnodiging voor nr 5 al in huis...
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Bingo de bingo ook hier corona dus baal nu extra dat ik niet heb kunnen vac ...
Oh balen joh!! Erg ziek?