1001 Reacties

één jaar geleden

Reactie op EllieB

Heftig hè! Ik vind het ook echt een pittige periode. Dat zeuren om eten is ...
Het is een fase toch? 🙈 wel goeie om het fruit te verstoppen! we zijn er met z’n tweetjes even lekker op uit. Even weg uit de spanningen van thuis en merk dat het ons beide goed doet. Even weer opladen voor komende dagen 🤣

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Het is een fase toch? 🙈 wel goeie om het fruit te verstoppen! we zijn er m ...
Haha ja, wel een lange fase 😉 Heerlijk, lekker genieten samen!

één jaar geleden

Dat wat er gebeurd is op een basisschool in Texas. 😭😭😭💔💔💔

één jaar geleden

Reactie op EllieB

Heftig hè! Ik vind het ook echt een pittige periode. Dat zeuren om eten is ...
Ohh Hahaha herkenbaar!! Hier de hele dag Naan en Nijn! (Mandarijn) zodra ze ze ziet liggen wil ze niks anders meer.

één jaar geleden

Oh en gister sliep ze zowaar om half 10 (half 7 naar bed gegaan.) En vanavond was het kwart over 10 😩🤦‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Dat wat er gebeurd is op een basisschool in Texas. 😭😭😭💔💔💔
Afschuwelijk 😥

één jaar geleden

Ohh Hahaha herkenbaar!! Hier de hele dag Naan en Nijn! (Mandarijn) zodra ze ...
Ik dacht dat de mijne vasthoudend type was hier is het broe ( krentenbol/ brood/ soepstengel) ze kan ook nog steeds zo hard hullen/krijsen om een fles (halfvolle) melk dat heeft ze sinds ze 8 maanden is. Vroeg me eigenlijk al een tijdje af of dat normaal is. Ze doet dat ook alleen bij mij dus het is ook echt gedrag🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik dacht dat de mijne vasthoudend type was hier is het broe ( krentenbol/ ...
Hier ook echt drama als meneer zijn zij niet krijgt niet alleen met fruit (daar mag hij van ons best vaak wat van) maar ook als hij niet in de buggy wilt of niet naar buiten mag of niet mee mag naar de wc haha alles is drama momenteel...

één jaar geleden

Ja herkenbaar gedrag! Hier ook mega brullen als het niet gaat zoals zij het in haar hoofd heeft...

één jaar geleden

Oh en gister sliep ze zowaar om half 10 (half 7 naar bed gegaan.) En vanavo ...
Tsja en als je dan pas om kwart over 10 slaapt dan ben je sochtends al snel weer moe 😅

één jaar geleden

Ik vind het zo irritant als een kind al voorbij de babytijd is en mensen zeggen "truus is 75 weken" WTF is 75 weken. Zeg gewoon maanden

één jaar geleden

Tsja en als je dan pas om kwart over 10 slaapt dan ben je sochtends al snel ...
Hahahahah aahhh moppie

één jaar geleden

Reactie op labelle

Ik vind het zo irritant als een kind al voorbij de babytijd is en mensen ze ...
Hahah echt he. En sowieso hoe weet je hoeveel weken. Ik hou dat echt niet bij hoor. Moet dat echt gaan uitrekenen dan. Maar soms heb ik het ook met maanden hoor. Na de 18 maanden zeg ik gewoon ze is anderhalf. Ga straks echt niet zeggen ze is 21 maanden.

één jaar geleden

Wat voel ik me een slechte moeder. Suze slaapt al 2 weekjes niet helemaal top. Niet gek zo rond 18 maanden. Vannacht was het helemaal feest! Om 2u geen andere optie dan dat mijn man met haar naar beneden is gegaan om nog een flesje melk te drinken en weer naar bed. Kwart voor 3 krijst ze het weer uit en heb een hele poos met haar in de schommelstoel gezeten. Toen terug in bed en toen begon ze weer gigantisch te krijsen. Ben er rustig op de grond bij gaan zitten. Toen ze op haar knietjes zat begon ze te kletsen en zei ze 'uit, uit'. Dus ik dacht je zit ons gewoon voor de gek te houden. Dus weggegaan en haar laten huilen in de hoop dat ze zou gaan slapen. Uiteindelijk is manlief nog tot 5u bezig geweest met haar.... Zijn we net bij m'n ouders en zien we haar oortje ineens vol bloed zitten. Goed kijken, komt het vanbinnen. Haar trommelvlies is dus geknapt. Ze had dus gewoon mega oorpijn! 😭😭 Zo sneu😔 en wij hebben gewoon gedacht dat ze niet wilde slapen ipv te denken aan pijn. Morgen maar weer de huisarts bellen om te overleggen of ze ernaar moeten kijken..

één jaar geleden

Reactie op Mx3

Wat voel ik me een slechte moeder. Suze slaapt al 2 weekjes niet helemaal t ...
Geen slechte moeder voelen! Dit kan de beste overkomen. Die kleintjes kunnen nou eenmaal nog niet aangeven wat er aan de hand is, dus het is gewoon lastig. Je weet het nu dus kun je erop inspelen!

één jaar geleden

Reactie op Mx3

Wat voel ik me een slechte moeder. Suze slaapt al 2 weekjes niet helemaal t ...
Ach lieve mama, ik snap dat je je zo voelt, maar dit kun je toch niet weten! Niet slecht over voelen hoor! Dit gebeurt ons allemaal wel eens

één jaar geleden

Reactie op Mx3

Wat voel ik me een slechte moeder. Suze slaapt al 2 weekjes niet helemaal t ...
Volgens mij zijn jullie er de heletijd bij haar en met haar bezig geweest. Dat is geen slecht ouderschap maar gewoon je best doen. Wij allemaal denken wel eens een dag of 1a 2 later ah dat is er aan de hand. Konden ze het maar uitleggen hé

één jaar geleden

Die oortjes van de kinderen. Je ziet het gewoon niet. Maar ze hebben we last ervan. Zijn allemaal leermomenten. Nu mijn meisje soms ook niet gezellig is probeer ik ook die oren in de gaten te houden. Je weet maar nooit. Gaat het nu weer een beetje met jullie???🍀

VRIEND

één jaar geleden

Mijn man weet dat ik sochtends een ochtendhumeur heb en niet de vrolijkste ben (heeft hij ook last van). En toch haalt hij de laatste 3 ochtenden het bloed onder mijn nagels vandaan en vind hij het raar dat ik boos wordt 🤨

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Die oortjes van de kinderen. Je ziet het gewoon niet. Maar ze hebben we las ...
Ja, ze is supervrolijk. Dus ze heeft er nu niet zoveel last van gelukkig. Ze heeft vannacht ook super goed geslapen. Heel blij mee. Dadelijkcwel even de huisarts bellen om te overleggen of ze het nog willen controleren over een weekje.