1001 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Mijn man had de kleine gister opgehaald op de opvang en vertelde trots dat ...
Ach ja dat is wel kak. Voor beide vind ik. Gastouder blij dat ze denkt iets te hebben gevonden en dan dit. Hoe gaat het nu met Olvia? Hier een meisje die zure poep heeft.. gisterochtend niks aan de had. Terug van kdv. Poepluier gehad heel zuur. Gelijk alles rood en bijna open😔. Vandaag weer poepluier gehad en nu open dus. Elke keer maar snel schoonmaken en vaker luier verschonen. Hoektanden onder gaat doorkomen.

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Mijn man had de kleine gister opgehaald op de opvang en vertelde trots dat ...
Och nee. Hoe voelt ze zich vandaag? Mijn moeder had bijna lactosevrije smeerkaas gehaald, maar ik moest haar er nog even op wijzen dat ze ook lactosevrij in principe niet mag hebben. Wat een gedoe soms he. 😖

2 jaar geleden

Vanaf 6uur wakker zijn en niet meer kunnen (uit) slapen 😫 dat terwijl Fynn bij opa en oma slaapt en er gisteren feest in de stad was. Dus had zo graag nog even 3 uur langer geslapen. Stom ritme

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Vanaf 6uur wakker zijn en niet meer kunnen (uit) slapen 😫 dat terwijl Fynn ...
Ik sluit bij je aan!

2 jaar geleden

Man kan niet slapen zonder airco. Ik kan niet slapen met airco. Wat maakt dat ding een pokkenherrie! Meisje slaapt nog. Ik ben net naar beneden gegaan. Ben zo moe, gisteren heel de dag de hort op geweest.😭

2 jaar geleden

Ow.. meisje is toch al wakker🥱 tijd voor een nieuwe dag!

2 jaar geleden

😮‍💨 Oudste hier waterpokken terwijl hij volgende week geopereerd word. Hopelijk gaat het door dat word vrijdag beoordeel. Ook oppas regelen voor morgen,, overal hoor ik dat kindjes met waterpokken gewoon naar de opvang gaat behalve bij onze gastouder😰 Hier meer kindjes die niet naar de opvang mogen? Daarlijk met De jongste naar de huisarts want meneertje klinkt mega benauwd,, piepende ademhaling,, slijm overgeven en natuurlijk wachten tot hij de waterpokken krijgt hopelijk niet in onze vakantie over 3 weken😅

2 jaar geleden

Weer positief getest 😩 Vorige keer was in maart. Straks Olivia ook even testen, maar verwacht dat zij het ook heeft

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Weer positief getest 😩 Vorige keer was in maart. Straks Olivia ook even te ...
Beterschap! ❤️

2 jaar geleden

Mijn schoonmoeder heeft gisteravond een beroerte gehad😭 Ze heeft MS en zit al volledig in een rolstoel, dus de zorg heeft het gisteravond ontdekt. Gelukkig was mijn man er snel bij en waren ze snel in het ziekenhuis. Dus het lijkt erop dat ze goed hersteld. Haar spraak is alweer terug en ze kan ook haar arm bewegen, maar jee wat zijn we geschrokken🥺

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Mijn schoonmoeder heeft gisteravond een beroerte gehad😭 Ze heeft MS en zit ...
Ow heftig meis!! Wel fijn om te horen dat je al verbetering ziet bij je schoonmoeder. Hopelijk zet dat door en hersteld ze goed!! Sterkte voor jullie.⚘️🌹

2 jaar geleden

😮‍💨 Oudste hier waterpokken terwijl hij volgende week geopereerd word. Ho ...
Ja, bij ons mocht hij ook gewoon, was ik wel verbaasd over hoor. Uiteindelijk is hij toch thuisgebleven omdat hij wel echt ziek was, heeft die dag alleen maar bij mij op schoot gelegen

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Oooh wat naar. Fijn dat er al herstel te zien is, hopelijk blijft ze vooruit gaan. Sterkte ⚘️

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Veel beterschap en sterkte

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Hoe gaat het inmiddels?

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoe gaat het inmiddels?
Redelijk. Spraak is redelijk terug, arm kan ze wel bewegen maar haar hand maar heel minimaal. Ze moet straks revalideren in een verpleeghuis, maar als de functie in haar hand niet terugkomt... dan heb ik er een hard hoofd in of ze nog thuis kan wonen, want ze is alleen..

2 jaar geleden

Het is eigenlijk geen klaagmoment hier. Maar wel een 'wat moet ik ermee' Onze zoon is ondertussen 19m oud. Brabbelt onze oren vd kop. Woordjes, mama komt meer en meer voor als hij iets nodig heeft en Dada =daag (+zwaaien/wapperen). Ook als hij iets nodig heeft zal hij je uit de zetel halen en meenemen naar waar het staat. Nu het praten komt wel, hij was snel met het lopen. Maar hij kijkt niet om als we hem roepen. 7x vd 10 toch niet. Horen doet hij dus wel. Dus we krijgen weinig interactie met hem. Is het omdat hij zodanig gefocust is op iets en de rest gewoon blokkeert? Ikzelf heb ADD. Al zal het wel te vroeg zijn om dit bij hem vast te stellen? (Volgens Google pas vanaf 6j.) Eerst mijn schoonmoeder die daarover iets zei en nu mijn ouders.. Ik ga in ieder geval wel eens langs de kinderarts om te informeren. Ja, wat moet ik hiermee?

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Het is eigenlijk geen klaagmoment hier. Maar wel een 'wat moet ik ermee' O ...
Je hoeft hier niks mee. Die van ons precies hetzelfde verhaal. Ze kan inmiddels ook de namen van mijn broers, opa, oma. Koekje, drinken, eten. Ze pakt je aan de hand en neemt je mee naar waar ze wil zijn of wat ze wil hebben. Maar reageren op haar naam doet ze nauwelijks, idd ook 7 van de 10 keer ofzo. Dit hoort er gewoon bij. Als ik erbij zeg: hier blijven (mijn ouders wonen buitenaf en er rijden allemaal trekkers, kranen, shovel achter het huis ivm bedrijf van mijn broer) dan weet ze dondersgoed dat ze moet blijven. Als ik alleen haar naam zeg stopt ze ook wel, maar kijkt niet op of om. Heel veel mensen om mij heen zeggen ook dat het erbij hoort. Mijn moeder zei laatst nog. Ze lijkt op jullie. Jullie deden dat ook heel lang niet. 🤣

2 jaar geleden

Pfff de avonden zijn drama hier momenteel. Ik trek het niet meer, echt geen idee wat we er mee moeten, maar het hem in slaap krijgen is een strijd! 😫

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Pfff de avonden zijn drama hier momenteel. Ik trek het niet meer, echt geen ...
Wilde precies hetzelfde typen. We twijfelen heel erg of we haar gewoon moeten laten huilen. Maarja ze is ook niet helemaal lekker, vind het zo lastig