1001 Reacties
vor 2 Jahren
Reactie op Ellen3
Wilde precies hetzelfde typen. We twijfelen heel erg of we haar gewoon moet ...
Dat hebben we gister geprobeerd, of iig tijdje laten huilen en dan op schoot nemen en troosten, maar dat is ook echt niet te doen, eindelijk sliep meneer pas om 10 uur..
Net het helemaal anders gedaan, vriend hem naar bed gedaan, ik hem uit overgenomen omdat het weer niet lukte en hij ff weg wou. Ik ben nu naast hem gaan zitten, toen hij ging liggen hand op z’n lichaam, en toen tijd blijven zitten. Opgegeven moment hand weg gehaald, en nog tijd blijven zitten. Toen ik weg liep was het weer huilen, en terwijl ik hier liep te klagen ook, maar nu is het stil *afkloppen*
vor 2 Jahren
Reactie op Ellen3
Wilde precies hetzelfde typen. We twijfelen heel erg of we haar gewoon moet ...
Met 10min even aankijken is echt niks mis vind ik deden ze met ons vroeger ook. Overstuur Krijsen( per kind verschillend natuurlijk) is hier een no go. Idd voor het bedje zitten werkt hier ook, ik zeg meestal shhhhhh of iets, mark zegt niks. 🙂
vor 2 Jahren
Reactie op Bipedsole
Dan ben je op vakantie en kom je erachter dat ukkie de waterpokken heeft 🥲 ...
Oh nee… vliegvakantie? Beterschap! Dr Leenarts werkt hier mega goed
VRIEND
vor 2 Jahren
Oh nee… vliegvakantie? Beterschap! Dr Leenarts werkt hier mega goed
Gelukkig met de auto in Duitsland.
Hij heeft nu ook verhoging. Gelukkig verder wel goed in zijn doen, maar stukken wandelen met 23 graden is niet echt handig met verhoging (zeer waarschijnlijk loopt het alleen maar op) 🥲
vor 2 Jahren
Reactie op Bipedsole
Gelukkig met de auto in Duitsland.
Hij heeft nu ook verhoging. Gelukkig ver ...
Eventueel dit spul kopen voor waterpokken in Duitsland werkt super goed ☺️ hier binnen 1 dag waren de blaasjes verdwenen
vor 2 Jahren
Reactie op Bipedsole
Top, bedankt voor de tip! Gewoon bij de drogist te krijgen of bij een apoth ...
Ik weet dat mijn collega het bij een apotheek heeft gekocht,, drogist geen idee eigenlijk
vor 2 Jahren
Reactie op Ellen3
Olivia was vanavond flink hard op haar hoofd gevallen onder de douche. Wakk ...
Oow, naar! En ze was al niet in haar beste vorm door Corona. Hoe gaat het na die val? Hopelijk een betere nacht dan de afgelopen nacht..
vor 2 Jahren
Reactie op Ellen3
Olivia was vanavond flink hard op haar hoofd gevallen onder de douche. Wakk ...
Ach gut, ik zou dan ook regelmatig even gaan kijken ja. Puur voor je eigen rust. Had ze er veel last van?
Hier heeft ze ook een keer een flinke klap gemaakt in de douche, gelukkig toen niet op haar hoofd.
Ik heb recent slipstops gekocht voor in t zwembad en op vakantie en gebruik deze nu ook in de douche. Echt heel fijn!
vor 2 Jahren
Reactie op Colet
Die slipstop schoentjes zijn inderdaad fantastisch!
Houdt op het strand ook steentjes/schelpjes tegen? Of zijn ze daar te dun voor
vor 2 Jahren
Reactie op dasksideofpink
Houdt op het strand ook steentjes/schelpjes tegen? Of zijn ze daar te dun v ...
Ik denk het wel hoor! Wil je een foto van de onderkant zien?
vor 2 Jahren
Ik denk het wel hoor! Wil je een foto van de onderkant zien?
Ja graag!
vor 2 Jahren
Reactie op Colet
Volgens de reviews wel. Het beschermt ook tegen de hitte van het zand
Ja, de hitte kan ik me goed voorstellen, maar dacht ook juist aan scherpe dingen
vor 2 Jahren
Reactie op dasksideofpink
Ja graag!
Ik ga toevallig een groter paar op het kdv leggen morgen. Ik denk wel dat het steentjes etc tegenhoudt!