1001 Reacties
2 jaar geleden
Ok, 2e nacht op rij dat Deamon 'snachts wakker word, voor geen duidelijke reden. Ontroostbaar is en precies ook niet getroost wilt worden en daarna niet meer wilt slapen.. met een vroege shift is dat eigenlijk alles behalve leuk(voor mij dan, want ik ben wakker zolang hij huilt/schreeuwt) pff.
Als ik in de oei, ik groei app kijk dan zijn we een maand 'later' dan de aangeduide sprong. Al kan het wel veel verschillen.. 🥱 😴
2 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Ok, 2e nacht op rij dat Deamon 'snachts wakker word, voor geen duidelijke r ...
Hier ook vaak gehad, hier bleek vaak een oorontsteking aan de gang te zijn, zonder dat we verdere symptomen zagen! Overdag supervrolijk en niks aan de hand. Ook niet meer naar de oortjes grijpen dan normaal.. Tot ineens dat het overdag knapte en we bloed uit haar oortje zagen komen.
2 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Ok, 2e nacht op rij dat Deamon 'snachts wakker word, voor geen duidelijke r ...
Misschien gek, maar onze dochter sliep soms ook zonder aanwijsbare reden slecht, na goed opletten kwam ik erachter dat dat altijd was rond volle maan. Toevallig was er deze dagen een volle maan, dus misschien dat hij daar ook last van heeft?
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Hier ook vaak gehad, hier bleek vaak een oorontsteking aan de gang te zijn, ...
Bedankt voor je berichtje! Wij gaan zo even de huisarts bellen. Al een paar dagen dat hij moeilijk slaapt en s nachts 2 uur wakker is… zit wel af en toe aan zijn oren, maar bij het consultatiebureau zeiden ze gisteren dat het wss jeukt omdat zijn holtes vol zitten. Laten het nu toch liever even controleren
2 jaar geleden
Grr had zo'n leuk tuinbroekje gekocht op Vinted, ideaal voor het warme weer wat komen gaat.
Alleen staat dr DHL tracker al een week op: je pakket is 1 a 2 dagen vertraagd 😩
2 jaar geleden
Reactie op dasksideofpink
Ja, de hitte kan ik me goed voorstellen, maar dacht ook juist aan scherpe d ...
De onderkant is een soort leer dus denk wel dat dit het een en ander tegen houdt hoor!
2 jaar geleden
Ik ga toevallig een groter paar op het kdv leggen morgen. Ik denk wel dat h ...
Bedankt! Ik heb er ook besteld. Hopen dat ze op tijd binnen zijn
2 jaar geleden
Reactie op RenateD
Misschien gek, maar onze dochter sliep soms ook zonder aanwijsbare reden sl ...
Kan hoor, Hanna heeft ook wat moeite deze week. Kan me dat nog wel herinneren van toen ik lang geleden in de kroeg werkte, altijd met volle maan was het vechten en een hoop gedoe in de stad🙃
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Hier ook vaak gehad, hier bleek vaak een oorontsteking aan de gang te zijn, ...
Ja hoor, oorontsteking… nu is de drama om de antibiotica te geven… maar weten dat hij pijn heeft, maakt het wel iets makkelijker er voor hem te zijn
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Ach wat sneu! Maar je weet nu in ieder geval dat dat het is..
Ja en een dosis antibiotica heeft er voor gezorgd dat hij vannacht iig al weer goed geslapen heeft, dus heel erg bedankt!
2 jaar geleden
F*me even vergeten hoe eng je dromen kunnen zijn (zwanger) mijn god. Even van mijn afschrijven please. 🙏😱😭
Mijn vader was in verwarerde toestand een soort scooter geworden die iedereen dood schoot en wij ( m'n zus en ik) waren alleen maar aan het rennen en mensen aan het waarschuw gelijk deur dicht te doen of te rennen voor hun leven. ( natuurlijk luisterde niemand gelijk) Na een truc met een draaideur en met inzet van Hanna overmeesterd te hebben is hij afgevoerd en meegenomen of zoiets door de politie . Was het een soort van tijdje geleden en hij zou misschien vrijkomen ik zei nog hij kan heel goed lullen laat je niet overtuigen en omdat het niet goed ging met mij (ptss) gingen we naar het ziekenhuis om mijn Psygologen van de laaste behandeling te zoeken. Ik kwam niet op de namen in mijn droom, en vond dat mega irritant 🤭 vervolgens had papa de politie omgelult en begon het verhaal soort van opnieuw. En eindigde met mijn vader met een pistool op mijn zus haar hoofd en ik die hem probeerde te over meesteren... Zoooo eng i
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
F*me even vergeten hoe eng je dromen kunnen zijn (zwanger) mijn god. Even ...
Zodan.. ja dat soort dromen heb ik ook gehad. Ppff heftig hoor. Deze moet je even laten bezinken en goed bedenken dat het niet echt is..hoepelijk is het angst gevoel snel mindeŕ.
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Oooh wow, dit (bizarre dromen) herken ik niet van toen ik zwanger was. Wat een heftige droom 😳
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Geen leuke droom maar wel gefeliciteerd!
2 jaar geleden
Nog steeds geen vaderdagcadeau kunnen bedenken voor mijn eigen vader....🤔