1001 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Oooh wow, dit (bizarre dromen) herken ik niet van toen ik zwanger was. Wat ...
Ja effe iets wat voor een ander misschien leguber klinkt maar ze hebben mijn moeder opgegraven om als nog te cremeren omdat de grafrechten verlopen. Het is een hele tijd geleden maar ik merk dat dat van alles los maakt. Mijn vriend is op ons festivalletje dus dat is ook vrij raar....

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Geen leuke droom maar wel gefeliciteerd!
Ja dank we zijn wel heel blij maar ik ben wel ook ontzettend misselijk met vlagen zonder medicijnen niet te doen, de zetpillen doen het wel waar de pillen totaal niet hielpen

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

F*me even vergeten hoe eng je dromen kunnen zijn (zwanger) mijn god. Even ...
Oh bah 😶 Hopelijk blijven zulke dromen beperkt!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja effe iets wat voor een ander misschien leguber klinkt maar ze hebben mij ...
Oooh, dat moet een heftig zijn (geweest) voor je! Vind het niet luguber, eerder heel confronterend en een moment dat je opnieuw afscheid neemt, dingen opnieuw beleefd. Hopelijk zijn niet al je nachten zo eng. Uit nieuwsgierigheid.. je zegt "ons festivalletje " organiseren jullie zelf een festival?

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja dank we zijn wel heel blij maar ik ben wel ook ontzettend misselijk met ...
Zodan.. alsof je opnieuw afscheid neemt van je moeder? Heftig hoor en dan je vriend niet bij je.. sterkte💜

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Nog steeds geen vaderdagcadeau kunnen bedenken voor mijn eigen vader....🤔
Ik geef plantjes aan mijn vader. Ik weet het ook echt niet meer😬

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik geef plantjes aan mijn vader. Ik weet het ook echt niet meer😬
Altijd goed toch

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Oooh, dat moet een heftig zijn (geweest) voor je! Vind het niet luguber, ee ...
Het viel me mee maar het rakelt dingen toch op en zwanger van rozijn komt dat wel heftiger binnen merk ik. Nee graspop we kennen elkaar ook van graspop gaan ook elk jaar met dezelfde (basis) groep al zo'n 10 jaar 😉 we kwamen er van de week achter toch ook wel heel gek op elkaar te zijn, soms vergeet je dat of zo als je die kleine druif om je heen hebt. Het plan is dat ik en rozijntje morgen gaan 😉🤟 maar kom met de auto en blijf niet slapen dan kan ik gaan en staan waar ik wil en zie ik maar waar het schip strand. Kaartje was toch al 2 jaar betaald💚🧡 als ik me goed voel ga ik zondag nog even. Ergens was het een opluchting dat ik hanna niet zolang hoefde te missen 😉 volgend jaar ga ik alleen een dag of gewoon een keer niet afhankelijk van de borstvoeding.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Het viel me mee maar het rakelt dingen toch op en zwanger van rozijn komt d ...
vind het ook eerder confronterend dan luguber. Het zal wel weer veel verdriet opwekken. En Have fun op GMM. :)

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

vind het ook eerder confronterend dan luguber. Het zal wel weer veel verdri ...
Ja Hanna heeft daarstraks gespuugd dus even aan kijken hoe het gaat

2 jaar geleden

Morgen gaat mijn meisje logeren bij mijn zus. Vandaag is mijn man naar een trouwerij en ik ga niet mee. Bewust. Ken die persoon niet en anders moeten we voor de 3 keer in een maand tijd oppas zoeken. Dit is niet wat ik wil. Geeft zus 3 x aan dat zij wel had kunnen komen met vriend. Zodat ik nog op die trouwerij kan zijn. Heb 4! Keer gezegd dat ik er niet heen ga of wil. En dan zegt ze dat ik gestresst ben! Ppff. Heb nu al geen zin om mijn meisje daar te brengen. Heel de zwangerschap en het 1ste jaar bijna niet gezien of gehoord. Alles was te moeilijk om naar mij toe te komen en nu zit. Pleur op joh!

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Morgen gaat mijn meisje logeren bij mijn zus. Vandaag is mijn man naar een ...
Oh hier ook een schoonmoeder die in het liefste de waarheid wil vertellen. Hanna gaat morgen logeren bij mijn zus en haar neefjes iedereen heeft er super veel zin in en aan voorbereid. En dan zou ze zondag bij oma logeren, dat was al eng en moeilijk, dus ik slaap als ik terug ben daar. Anyhow oma van de neefjes is positief dus ja wat doen we dan, schoonmoeder gevraagd als back-up. Dat was goed, heeft Hanna net gespuugd, ik bel op luister zus en zo weet niet hoe het gaat lopen. 'Ja maar ik heb geen zin om voor een ziek kind te zorgen ' Eerst al die jaren lopen verkondigen dat je wel op past en nu puntje bij paaltje komt is hanna maar moeilijk en lastig. Als ze moet spugen blijf ik uiteraard thuis, nogal wiedes. Dat bloemetje kan ze mooi vergeten het draait elke keer alleen maar om haar. Niet goh wat vervelend hoe gaat het u of wel zonde dat je dan na 2 jaar als nog niet kan gaan, echt @petra i feel your pain 🧡💚 hoop wel dat je morgen kan genieten 🙂 hanna's flesje is blijven hangen voor nu, dus als alle kaartjes de goede kant op vallen gaat het miss toch nog door

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Oh hier ook een schoonmoeder die in het liefste de waarheid wil vertellen. ...
Jemig dat is ook weer flink balen! Maar idd. Eerst zeggen dat je van alles met je nichtje wil doen. Nu kan het en alles is moeilijk. En een ziek kindje ja dat is nooit leuk. Maar het hoort er wel helaas bij. Fijn dat het flesje erin is blijven zitten. Hopelijk was het maar 1 x en nu weer rustig. Arme Hanna..😘 Heb morgen team uitje met mijn werk. expeditie robinson op het strand... dat word warmpjes... daarna bbq op mijn werk. Heb gezegt dat ik er heen fiets met collega.. 18 km fietsen... en dan nog terug omkleden en naar mijn werk. Ochtend boodschappen doen, plantjes halen,meisje brengen en half 12 bij collega zijn... aah!. Ow man zit op het trouwfeest. Kaart en huissleutels vergeten. Hij had zijn dag niet en rijd met iemand mee...😏

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Jemig dat is ook weer flink balen! Maar idd. Eerst zeggen dat je van alles ...
Nou veel plezier in iedergeval nog steeds is ook haar 2e flesje blijven hangen 🤞

VRIEND

2 jaar geleden

Ik kan nooit uitslapen. Man had beloofd vanochtend er meteen uit te komen als ik hem wakker zou maken. Serieus, 20x wakker maken en dan steeds weer in slaap vallen. En dan geïrriteerd op mij worden en zeggen ‘jaahha, ik wil eerst even wakker worden’ Begrijpelijk, maar heb je daar een f*cking 3 kwartier voor nodig?! Zo gaat het elke keer, en dan ga ik er maar uit want ik ben dan toch al klaar wakker. Als hij mag uitslapen, laat ik hem lekker liggen en val ik hem niet lastig. Maar andersom is dat teveel gevraagd. Ik kan hier zo ontiegelijk pissig van worden. Straks gaat het wel weer, maar ohh man…

2 jaar geleden

Kind wat al avonden slecht gaat slapen, vriendlief nachtje weg. vanavond weer strijd gehad, tot een vriend van mij. die ik vandaag op bezoek had zei, ik ga er wel keer heen. Hij kwam binnen paar minuten terug, en het kind sliep 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Kind wat al avonden slecht gaat slapen, vriendlief nachtje weg. vanavond we ...
Vreemde ogen dwingen.... maar fijn dat hij weer sliep!

2 jaar geleden

😮‍💨 Oudste hier waterpokken terwijl hij volgende week geopereerd word. Ho ...
Helaas operatie is niet door gegaan nu wachten tot september🥴 Dex had idd luchtweginfectie maar heeft nu ook de waterpokken,, hij is wel hangerig en huilerig maar slaap gelukkig nog wel goed. Gelukkig nu als dat we op vakantie zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ik kan nooit uitslapen. Man had beloofd vanochtend er meteen uit te komen a ...
Heeeel herkenbaar haha.

2 jaar geleden

6 tanden die ineens doorkomen... t kwijlen is niet te doen.. 😳