1001 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
6 tanden? Wow..heftig.. maar dan had de kleine nog weinig tandjes of kiesje ...
Klopt. Hij had er onder 4 en 2 kiezen en boven pas 2 tandjes en 2 kiezen.
Nu komen boven aan beide kanten de snijtanden en hoektanden door en onder de hoektanden..... 🙄
2 jaar geleden
Als het niet gaat zoals zij het bedacht heeft huilen, mopperen ppff. Zo niet leuk. Even naar de schaapjes geweest, normaal met het bootje nu omgelopen. Nou huilen boos dat ze niet naar het water mag! Ppff.
Schoenen elke keer uitdoen als het niet mag of handig is... ben je thuis, doe je schoenen maar uit.. nope😑
En dan moet de peuterpubertijd nog komen😬🙈
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Als het niet gaat zoals zij het bedacht heeft huilen, mopperen ppff. Zo nie ...
Pff ja zo herkenbaar, echt even niet gezellig thuis. Bij anderen en opvang gaat het wel goed, maar thuis om alles mopperen en jammeren dat even niet lukt, mag, of volgens zijn wil gaat.
Ik hoop op een (korte) fase en niet dat dit onderdeel is al van de peuterpubertijd
2 jaar geleden
Al de hele dag zo ontzettend ziek alleen maar spugen en liggen. Mannetje heeft de keuken schoongemaakt en de andere meubels het lukt me gewoon niet meer. Nog even volhouden valdis de VK en hopen dat m'n cup a soul wel wil blijven hangen, anders moet ik aan de ors en dat is goor
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Als het niet gaat zoals zij het bedacht heeft huilen, mopperen ppff. Zo nie ...
Ik vraag mij eigenlijk af wat 'normaal' is kwa huilen. Voor mijn gevoel huilt onze zoon echt veel. Vaak is er een rede toe maar ook de peuter puberteit speelt al flink mee.
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Al de hele dag zo ontzettend ziek alleen maar spugen en liggen. Mannetje he ...
Beterschap!
2 jaar geleden
Bijna niet geslapen. Airco aan, maakt een mega geluid. Maar anders slaapt man niet. En mijn kat mauwt in de nacht. Echt verschrikkelijk. Heb hem even half 6 naar buiten gedaan.
Man ging er toen uit om naar zijn werk te gaan. Airco kon toen eindelijk uit. Half uur lang lopen tikken dat hij uitwas enz.. ja even na 6 uur was ons meisje wakker.. 6.45 eruit gehaald.. ppff. Ik kan echt niks meer hebben😭
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Bijna niet geslapen. Airco aan, maakt een mega geluid. Maar anders slaapt m ...
He bah wat een rot nacht....
Geloof dat ik de airco toch door t raam naar buiten had gegooid of naar een andere plek gegaan! 😅 ik kan ook zo slecht tegen geluid wat je constant hoort ...
Succes vandaag...
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Bijna niet geslapen. Airco aan, maakt een mega geluid. Maar anders slaapt m ...
Pfff ja heel vervelend. Hier in huis de afspraak dat de airco niet aanstaat in de ruimte waar ik of ons zoontje is. Ik ben longpatiënt en ons zoontje heeft ook al pufjes. Dus de airco koelt hier na het middagslaapje van Pelle tot hij naar bed gaat dan is het klaar
2 jaar geleden
Reactie op Bipedsole
Dat mijn broer en schoonzus mijn ouders vaak claimen.
Ik vraag bijna nooit ...
Argh, dat is hier bij mijn schoonouders. Passen 2 dagen per week op de neefjes, maar daar omheen zijn ze er voor mijn gevoel ook altijd. Een dag per week zijn ze hier (met mijn man er ook bij), vroegen ze vorige week of hij naar hun kon komen want ze “moesten” iets op school van de neefjes 🙄
2 jaar geleden
Reactie op Bipedsole
Dat mijn broer en schoonzus mijn ouders vaak claimen.
Ik vraag bijna nooit ...
Herkenbaar! Maar dan met schoonouders. Als hij er heen gaat zijn z’n nichtjes er 9 vd 10 keer ook 🙄
Wordt ondertussen ook best frustrerend, worden we uitgenodigd om langs te komen, en blijven slapen ( 50 min rijden, en dat is altijd wel gezellig) eerder kon de kleine dan altijd bij hun op de kamer, zodat wij wat langer uit kunnen slapen. Nu slaapt hij daar nooit meer op de kamer, omdat 1 van z’n nichtjes daar dan dus slaapt 🙄