23 Reacties
2 jaar geleden
Ik volg… hier precies het zelfde probleem met ons zoontje van bijna 2. 🤦🏼♀️
2 jaar geleden
200ml melk voor het slapengaan is ook wel veel misschien? Dat moet er allemaal 'snachts uit. Wij geven nog maar 50ml en dat is meer als ritueel dan dat ze het nodig heeft. (Ook gewoon normale volle melk geen opvolgmelk). Maar ook dan hebben we af en toe echt een mega volle luier. Het is soms ook dat ze weten dat ze savonds nog wat krijgen en daarom overdag niet drinken. Toen wij voor het slapengaan nog een volle fles melk gaven, dronk ze overdag ook niet veel. Toen we die fles gingen minderen dronk ze overdag ineens wel meer.
Sommigen doen 2 luiers daarom over elkaar heen. Maar lijkt me niet heel prettig zitten. Maar kun je wel overwegen.
2 jaar geleden
Zelfde probleem hier zoontje word volgende week 2jr. Niet te doen elke ochtend met nog een kleine van 5 maanden. Moet elke dag wasje draaien. Heb niet 10 slaapzakken thuis😂
2 jaar geleden
Herkenbaar probleem. Mijn kinderen drinken wel verspreid over de dag, maar ‘s nachts plassen ze alsnog toch nog best wat in de luier. Hier doe ik ze dan altijd een luierbroekje over de luier. (Na ook van alles te hebben geprobeerd.) Volgens mij vinden ze het prima. Wel hebben ze altijd een romper van een maatje groter aan.
2 jaar geleden
Dit probleem hebben wij ook gehad. Wij zijn nu voor de nacht over gestapt op de pampers baby-dry en sinds dien gaat het goed. Mijn partner vergist zich nog wel eens en pakt een dag luier dan is hij standaard nat in de ochtend dus dit is voor ons echt de oplossing. Overigens kan hij de baby Dry niet de hele dag aan dan krijgt hij hele kapotte billen. Maar alleen in de nacht gaat het goed.
2 jaar geleden
Hier ook bijna elke dag. We hebben al een maat groter van de luiers genomen maar ook dit helpt niet. Ligt er ook een beetje aan of je kindje veel op zijn/haar buik slaapt. Ik heb me er maar bij neergelegd en ben soms als een idioot aan het wassen en alles op de verwarming aan het drogen. Wij hebben ook maar 2 slaapzakken.
2 jaar geleden
Reactie op Ro2020
Als je geen pampers baby dry gebruikt: probeer ze. Zou hem makkelijk 12 uur ...
Bedankt voor de tip!
2 jaar geleden
Reactie op Ro2020
Als je geen pampers baby dry gebruikt: probeer ze. Zou hem makkelijk 12 uur ...
Maat 6 hebben wij heel lang gebruikt, laatste tijd is ze daar ook af en toe nat in. Tot nu toe met 5+ Kruidvat niet. Maar die gebruiken we nog niet super lang. Denk dat mn dochter ongeveer 14 kg weegt
VRIEND
2 jaar geleden
wij hebben dit sinds kort ook. Proberen haar voor het slapen te laten plassen ook potje (gaat soms al best aardig). Maar regelmatig in de ochtend zo'n volle luier dat deze doorlekt. Ze is 11 kg. Weet iemand wat meer capaciteit heeft? een 4+ luier of 5. Hadden kruitvat. Nu om uit te proberen huismerk AH gekocht. Als pampers in aanbiedingen zijn ga ik die ik kopen om voor de nacht te proberen (zonder aanbiedingen zijn die wel heel duur 😉).