15 Reacties

één jaar geleden

Soms. We oefenen altijd in bad met water. En met hulp (klein beetje sturen en vasthouden) kan ze uit een normale beker drinken. Maar eigenlijk gedurende de dag drinkt ze het vaakst uit haar rietjesbeker

één jaar geleden

Soms. We oefenen altijd in bad met water. En met hulp (klein beetje sturen ...
Of 360 beker, werkt hier ook prima

één jaar geleden

Hier nog uit tuitbeker😅 rietjesbeker kan ze wel maar die lekken allemaal hard

één jaar geleden

Reactie op labelle

Hier nog uit tuitbeker😅 rietjesbeker kan ze wel maar die lekken allemaal h ...
Contigo bekers zijn top, lekken écht niet

één jaar geleden

Sem drinkt al een tijd uit een gewone beker. Hij vond wat wij hadden interessanter. Om mee te nemen een bidon fles van mepal. Maar knoeien gebeurt ook wel hoor.

één jaar geleden

Hier al een ruime tijd uit een normale beker. Kwam eigenlijk doordat ze telkens uit het glas van papa wilde drinken. Als we weg gaan dan gaat de rietjesbeker altijd mee.

één jaar geleden

Hij kan super netjes uit een gewone beker drinken, maar hij is er altijd mee aan het klooien. Eten erin dopen, bestek erin, zulke dingen. Het drinken zelf gaat al heel erg lang goed, maar het gedrag er omheen krijgen we er niet uit, dus heeft hij een rietjesbeker en mag hij soms uit een gewone, want hij wil het wel heel erg graag

één jaar geleden

Onze dochter drinkt fantastisch uit de NUK 360. Tegenwoordig vindt ze een open beker ook interessant, maar soms giet ze te veel naar binnen. Ze krijgt dus soms beide opties. Als geknoei slecht uitkomt, krijgt ze alleen de NUK.

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Onze dochter drinkt fantastisch uit de NUK 360. Tegenwoordig vindt ze een o ...
Ja hier ook, meestal gemakzucht van mijzelf want uit de Nuk 360 beker drink hij gewoon goed zonder knoeien

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Onze dochter drinkt fantastisch uit de NUK 360. Tegenwoordig vindt ze een o ...
Ik begreep dat dat te veel naar binnen gieten met een gewone beker komt doordat ze gewent zijn aan een 360 beker. Die moeten ze verder naar achteren doen, dus dat zijn ze gewend. Miss aan haar uitleggen en nadruk op leggen dat ze een open beker heeft?

één jaar geleden

Bij het eten krijgt onze man een open beker, eigenlijk al vanaf het begin. Als we niet aan tafel zitten is het een rietjesbeker met water of een 360 beker met wat thee of soms limo. Vaak pakt hij ook ons glas met water om daar een slok uit te nemen.

één jaar geleden

Ja, denk sinds 1,5 volgens mij. Geleerd op de opvang van andere kindjes..

één jaar geleden

En vooral lekker laten morsen. Je kan eventueel beetje begeleiden door eerst ze bekertje vast te houden of als ze echt te ver omhoog doen tegen te houden. Maar al knoeiend leren ze 🫣

één jaar geleden

Ja want wat vind hanna stoer heb ik het idee. Die van mij wil niet uit een 360 beker drinken en dat is niet handig onderweg... ow en melk wil ze uit een fles krijg ik er niet uit... knoeien wordt vanzelf minder gewoon meer oefenen was hier de oplossing. Op de opvang ook voor een deel geleerd

één jaar geleden

Hier heeft ze een rietjesbeker, 2 verschillende 360 bekers (munchkin en nuk), tuitbeker en drinkt ze uit een normale beker/glas. Rietjesbeker met water gaat standaard mee naar bed en 360 zit haar melk altijd in. En verder wisselen we veel af. F