9 Reacties

4 jaar geleden

Ja.....dromen intens dromen hoort bij zwangerschap. Helaas. Hoeveel weken be je zwanger?

4 jaar geleden

Hetzelfde hier. Ik ben 12 weken en jij/jullie?

4 jaar geleden

Oh verschrikkelijk ik ben nu 12+5 en ook een soortgelijke droom gehad over mijn jongste ik durf het niet eens uit te spreken zoveel pijn doet het.

4 jaar geleden

Elke nacht enorm wilde, enge en realistische dromen. Ik ben ook 12 weken. Ik ben ook ontiegelijk moe omdat ik helemaal niet lijk uit te rusten snachts. Dus herkenbaar!

4 jaar geleden

Dromen zeggen iets van je onderbewustzijn. Hier zou ik zo zeggen dat je uw jongste te hard verwend dit ook beseft. Dat je denkt dat uw kind zich gaat uitgestoten voelen bij de komst van je nieuwe spruit en jij denkt dat dit ook zo is. Je hoofd doet rare dingen met grootse veranderingen.

4 jaar geleden

Reactie op lambi

Dromen zeggen iets van je onderbewustzijn. Hier zou ik zo zeggen dat je uw ...
heb 3 kinderen en de ene word niet meer verwend dan de andere.. heb ook de wildste dromen over hele anderr dingen alleen deze zijn niet om wakker van te schrikken 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op A-KH

Oh verschrikkelijk ik ben nu 12+5 en ook een soortgelijke droom gehad over ...
erg he ik weet precies wat ik gedroomd heb.. tot de details.. van t me broek afvegen en stoffig wolkje tot wat een taxi chauffeur opschreef op een blaadje is tocj gek allemaal

4 jaar geleden

Ohh Ja hier ook van die rare dromen en ze lijken zo levens echt dat als ik wakker wordt ik echt even bij moet komen. Ik zweet dan vaak ook heel erg. hebben jullie dat ook? Ik ben nu 13+4

3 jaar geleden

Ja heel vervelend! Hier ook flinke nachtmerries en z贸 levensecht! Hopelijk wordt het snel minder