28 Reacties

4 jaar geleden

Mijn ex had coke gebruikt voor dat ik zwanger raakte ( dat wist ik overigens niet!) Af en toe zei die.. 🙄 zelf slikte ik ritalin voor mijn adhd.. ( ongepland zwanger maar bij mij heel welkom ) Heb nooit een test moeten doen was toen ook 20 jaar verder gezond weet niet of dat uit maakt.? Maar ik heb gewoon gelukkig een erg gezonde dochter van 6. Weet niet of je hier wat aan hebt? En blowen is niet eens zo erg he Weet je hoeveel mensen cbd en thc gebruiken om gezond en klachtenvrij te blijven. ( cbd ligt nu zelfs bij de drogist)

4 jaar geleden

Super raar! En dat geeft je vast een heel naar gevoel.. Ze hebben ons dat ook gevraagd en wij hebben in het verleden echt wel onze feestjes gehad. En dan bleef het niet bij blowen 😅 Dit hebben we ook gewoon aangegeven. Was geen enkel probleem of wat dan ook. Wij hebben ook vrienden die blowen. Dat doen ze vanaf dat ik zwanger was niet meer hier.. maar ik bedoel maar 🤔

4 jaar geleden

Wat een bizar verhaal. Ik had de testen geweigerd en indien de vk dit niet accepteerde een ander gezocht.

4 jaar geleden

Mijn partner heeft een verslavings verleden achter zich. is nu al een hele tijd schoon. maar ook gewoon besproken met de verloskundige. hier geen testen of iets!ze was trots dat hij dit doorstaan heeft en ook dat die nu gestopt is met roken vond ze super daar heeft hij wel wat folders over mee gekregen. ik zou nog eens goed met je verloskundige gaan praten over hoe en wat de bedoeling is ..ik zou hier echt niet zomaar akkoord mee gaan en het uitzoeken..

4 jaar geleden

Nog nooit testen hoeven te doen. En ben al vier keer zwanger en ook bij verschillende verloskundigenpraktijken gezeten. Vreemd zeg 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Nog nooit testen hoeven te doen. En ben al vier keer zwanger en ook bij ver ...
Zelf ook weleens geblowd en ik heb twee kinderen van een ander en die blowde ook en mijn huidige vriend heeft ook geblowd. En nog nooit een test hoeven te doen.

4 jaar geleden

Reactie op Magbeth

Wat raar zeg. Hier heb ik nooit van gehoord. Ik zal het maandag even aan mi ...
Ik heb het even na gevraagd en je hoeft helemaal geen test te doen. Want jij komt er niet mee in aanraking.

2 jaar geleden

Reactie op Nikitamagriet

Let best wel op met drugstest via je plas tijdens de zwangerschap!! Bij me ...
Hoi, mag ik vragen hoe dat precies is gegaan? Ik ben nu positief getest op drugs terwijl ik niks gebruikt heb, wordt hier radeloos van...