9 Reacties

4 jaar geleden

Super fijn voor je.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Super fijn dat je een goede echo hebt gehad en al 9 weken zwanger bent!Ik heb vrijdag 10 april mijn eerste echo en vermoed dat ik nu op 6 weken zit.

4 jaar geleden

Hey! Naamgenoot! Gefeliciteerd. Gek allemaal hé! Ook jouw eerste? Ik vandaag precies 10 weken dus loop maar 1 weekje voor :)

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Fijn dat je over 2 weken nog een keer mag. Ik mag donderdag voor de eerste echo. Volgens berekening ben ik dan 9 weken. Hopelijk is alles goed donderdag. Vind het wel spannend

4 jaar geleden

Ik ben super blij voor je! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker van genieten, al voelt het nog onrealistisch 😊

4 jaar geleden

Vandaag ook eerste bezoek. Best spannend. De echo vond ik ook onrealistisch de baby was al zo groot met alles er op en der aan. Bewoog allemaal al. Ze nam alles op op een stikkie. Kan er de hele tijd wel naar kijken. Ben nu gewoon een beetje verdoofd. Was precies 9 weken en 4 dagen compleet op schema.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

@JoyceJansen ja inderdaad mijn eerste. :)

4 jaar geleden

Gisteren eerste echo gehad. Door mijn onregelmatig cyclus en pcos geen idee hoelang ik al zwanger was dus erg spannend. Ook omdat we vorige jaar met 8+3 weken te horen kregen dat het hartje gestopt was met kloppen terwijl we bij de eerste echo wel een hartje hadden zien kloppen. Nu ben ik 8+4 weken en het hartje klopte en het zag er allemaal goed uit! Zo blij en opgelucht dat ik hard moest huilen. Ook een filmpje gemaakt. Vind het nog wel spannend of het nu wel goed blijft gaan. Kan nu nog niet echt genieten merk ik omdat het de vorige keer mis ging.