99 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook morgen, ze belde me ook vanavond wat ik wilde. Ik zei nou graag een echo. Dus mocht ik toch komen, vond het een beetje vreemd telefoontje.

4 jaar geleden

Wij hadden eigenlijk vandaag maar is gezet naar 23-04 dus duurt nog ff en dan ben ik 11 weken

4 jaar geleden

Ik hoor veel verschillende verhalen van vk鈥檚. Sommige praktijken mogen partner 1e echo wel nog mee, sommige niet. Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt voor de eerste echo, die gaat gewoon door tot nu toe alleen zonder partner helaas.. jammer dat wat z鈥檔 mooie tijd moet zijn, z鈥檔 moeilijke tijd word voor alle mama鈥檚 en papa鈥檚 in spe. 馃様

4 jaar geleden

Ik heb donderdag mijn eerste echo (6+3 ongeveer) nog niet afgebeld, maar als ik dit allemaal lees ben ik er ook heel erg bang voor dat ik morgen word afgebeld... Vreselijk allemaal

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+2 weken, en heb echo gepland op 6 april in ziekenhuis. Ik hoop ook heel erg dat 't doorgaat... Ik moet dan te horen krijgen of ik door moet gaan met medicatie (IVF)... Geen idee of ze daar uitzondering voor maken. 2 dagen voor echo krijg ik bericht. Iemand ervaring mee?

4 jaar geleden

Mijn eerste echo gaat morgen ook niet door. Zal moeten wachten tot de 10-12 weken echo

4 jaar geleden

Wat vervelend zeg dat veel echo's niet doorgaan. Ik ben vandaag 7+5 en heb in het ziekenhuis de echo gehad vandaag. Misschien licht dat eraan omdat het via ivf is gegaan.

4 jaar geleden

Reactie op Adiesta

Ik heb echo 3 april en die gaat gewoon door
Ik ook. Tot noch toe niks gehoord. Hoop dat dat zo blijft

4 jaar geleden

Wij hebben donderdag de intake, telefonisch. Dan ben ik 6+1. Op 15-4 hadden we de eerste echo staan (bij 9 weken), maar die gaat zeer waarschijnlijk ook niet door. We horen bij de intake of we al een nieuwe afspraak kunnen maken voor de eerste termijn echo bij 10-12 weken. Is maar de vraag of mijn vriend dan mee mag... ik hoop het wel!!

4 jaar geleden

Ik woon in Noord-Brabant trouwens 馃槉

4 jaar geleden

Hallo. Ik kom uit Friesland en ben dinsdag precies 8 weken en had ook voor a.s woensdag mijn eerste echo staan. Ben ook afgebeld en nu heb ik de echo op 15 april. Dan ben ik 11 weken en 1 dag. Ik baal ook enorm, had zo graag het hartje willen horen kloppen. Baal ook dat mijn partner er dan hoogstwaarschijnlijk niet bij mag zijn bij de echo en dat we moeten gaan beeldbellen. Dit is toch iets bijzonders wat je zo graag met zijn twee毛n wil beleven. Maar goed, gezondheid gaat voor alles! Ik hoop zo dat dit stomme coronavirus net zo snel weer weg gaat uit Nederland dan dat het hier gekomen is. Voor iedereen hier, hou je hoofd koel, moed houden en kracht. En als de baby in de buik goed groeit dan is het ook goed. Liefs van mij

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Had donderdag de eerste echo gehad. Nu pas op 17-4. Ontzettend jammer. Zeker ook omdat je nu weinig zekerheid hebt. Dat vind ik het meest lastig. Hoe gaan jullie daar mee om?

4 jaar geleden

Reactie op Joepie87

Ik ben nu 6+2 weken, en heb echo gepland op 6 april in ziekenhuis. Ik hoop ...
Dan heb je een medische indicatie, die gaan voor alsnog gewoon door!

4 jaar geleden

Reactie op Mommy2BeNovember2020

Hallo. Ik kom uit Friesland en ben dinsdag precies 8 weken en had ook voor ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kom ook uit Friesland. Er is in Leeuwarden een praktijk waar je tegen betaling wel een echo kunt krijgen. Dit is bij Piepklein in Leeuwarden. Helaas wel alleen!

4 jaar geleden

Mijn echo zo om 9.00 gaat door alleen ik moet alleen komen.. super spannend zo benieuwd!! 6+5 today als het hartje knippert dan heb je 96% dat hij/zij blijft zitten馃槏 wish me luck

4 jaar geleden

Reactie op mommyinnovember

Mijn echo zo om 9.00 gaat door alleen ik moet alleen komen.. super spannend ...
Wat fijn! Waar woon je ? Succes en veel plezier!

4 jaar geleden

Ik werd afgelopen vrijdag gebeld door vk dat de echo van aankomende donderdag niet doorgaat. Wel bellen ze mij dan op het afgesproken tijdstip om telefonisch nog evt vragen te beantwoorden en dan plannen we een nieuwe datum voor 11-12 weken echo termijn echo. Heel erg jammer maar ze doen het niet voor niks.. Ik woon in noord Brabant en er zijn al verschillende mensen in mijn omgeving besmet met corona of zelfs overleden. Dus beter zo veel mogelijk thuis blijven en jezelf je gezin en je baby veilig houden.

4 jaar geleden

Reactie op Ess87

Wat fijn! Waar woon je ? Succes en veel plezier!
Pur

4 jaar geleden

Ik heb op 1 april de vitaliteitsecho en op 14 april de termijnecho staan. Mijn vk gaf aan dat alleen de vitaliteitsecho鈥檚 die echt noodzakelijk worden geacht doorgaan. Ze zijn dus alle dossiers gaan bekijken op noodzakelijkheid en aan de hand daarvan gaan kijken en af gaan bellen. Ik heb nog geen telefoontje gehad dat het niet doorgaat, wel te horen gekregen dat de partner niet mee mag helaas. Duimen dat het doorgaat!

4 jaar geleden

Ik ook. Zou donderdag de echo hebben, ben dan 8+1. Is nu verschoven naar 9 april... moet dan waarschijnlijk ook alleen 馃槩