99 Reacties

4 jaar geleden

Wij ook 14/4 pas dan al 9 wk als het is blijven zitten 馃檮

4 jaar geleden

Ik woon in de meest getroffen plek van van Nederland dus helaas is mijn intake van 2-3 een telefonische afspraak geworden en is mijn termijnecho op 20-3 mijn eerste keer kijken of alles goed is.. helaas zonder partner. Ik heb het er wel moeilijk mee... Maarja het is niet anders. Hier is het een gekkenhuis wat betreft corona dus ik pas wel op!

4 jaar geleden

Reactie op Ess87

Wat fijn! Waar woon je ? Succes en veel plezier!
Dankjewel trouwens! Mijn echo was goed duidelijk een hartje gezien馃槏. Mijn dag kan niet meer stuk!

4 jaar geleden

Helaas mijn eerste echo pas na 11 weken ipv 8. Ik moest wachten tot 1 mei... Hoop dan wel en ook met man erbij.. onze eerste kind waar we al jaren op hopen..

4 jaar geleden

Na 2 keer bellen naar het ziekenhuis en een speciale afdeling eindelijk de gynaecoloog te pakken gekregen, na wat zeuren toch een afspraak gekregen; 24/04... nog een maand. Balen dus maar m鈥檔 vriend zou gelukkig wel mee mogen

4 jaar geleden

Mijne gaat morgen nog gewoon door. Intske gesprek was wel telefonisch en moet alleen komen

4 jaar geleden

Reactie op Angela_Obrie

Mijne gaat morgen nog gewoon door. Intske gesprek was wel telefonisch en mo ...
Jaa ik precies het zelfde! Kreeg gelukkig ook garantie dat de 12 weken echo ook gewoon door gaat.

4 jaar geleden

Hier ook afgebeld. Wachten tot 30 april.

4 jaar geleden

Ook hier helaas gaat de eerste echo op 31 maart niet door. Deze is nu verzet naar 16 april, nog langer wachten dus helaas... De intake vindt telefonisch plaats de dag ervoor

4 jaar geleden

De mijne is ook uitgesteld naar 30 april, ben dan bijna 12 weken.. baal er wel heel erg van, een kloppend hartje zien had me heel erg gerustgesteld.

4 jaar geleden

Zijn de annulaties allemaal in NL of ook Belgi毛? Krijg vanavond de resultaten van mijn bloedonderzoek (level hgc) en indien in orde kan ik morgen bellen voor een afspraak. Hoop echt dat ik rond 8 weken kan langskomen. 馃槵

4 jaar geleden

Bij ons staat er eind volgende week een vroege eerste echo gepland.. We hopen zoooo dat die door gaat..

4 jaar geleden

Reactie op beebs1

De mijne is ook uitgesteld naar 30 april, ben dan bijna 12 weken.. baal er ...
Wat grappig ik moet ook 30 april ! en inderdaad ik baal ook enorm had ook eerder graag een kloppend hartje gezien..

4 jaar geleden

Ja ik kreeg ook al een berichtje dat mijn intake telelefonisch gaat als ik 8+4 ben en de termijnecho pas op 3 wkn later verschoven wordt. Ik begrijp dat gezondheid boven alles gaat, maar baal zo dat ik nog langer moet wachten om te zien of alles ok is. En durf tot die tijd met niemand mijn zwangerschap te delen.

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Zijn de annulaties allemaal in NL of ook Belgi毛? Krijg vanavond de resultat ...
Ik ben van Belgi毛 en heb op 1 april mijn eerste echo staan ben dan precies 9 weken maar mij hebben ze ook nog niet afgebeld dus hoop in Belgi毛 niet

4 jaar geleden

Ja de mijne is ook pas 22 april en mijn intake is 14 april telefonisch. Ik zie dat sommigen ook een bloedtest hebben waarom is dat???

4 jaar geleden

Ja de mijne is ook pas 22 april en mijn intake is 14 april telefonisch. Ik ...
Dat is in Belgi毛 gebruikelijk, in NL niet

4 jaar geleden

Wow wat een teleurstelling! En dat is wel erg lang wachten! Naar voor je..

4 jaar geleden

Mijn echo van as donderdag is ook zojuist afgebeld. Ik ben zo verdrietig!!! Nu verplaatst naar 16 april. Als iemand een praktijk weet niet nog wel pretecho's doet dan hoor ik het graag. Desnoods in Groningen...

4 jaar geleden

Baby Glimpse in Amsterdam doen nog pretecho鈥檚.