99 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij eerste echo al 2 x verzet馃槶 zo niet leuk!

4 jaar geleden

Baby Glimpse in Amsterdam doen nog pretecho鈥檚.
Bedankt voor de tip! Ik heb net gebeld en ook zij gaan tot 6 april dicht..

4 jaar geleden

Reactie op Esje888

Bedankt voor de tip! Ik heb net gebeld en ook zij gaan tot 6 april dicht..
Oh wat jammer, ik ben afgelopen zondag geweest omdat mijn afspraak bij de verloskundige ook niet doorgaat.

4 jaar geleden

Tja het valt onder contactberoepen dus ze krijgen een boete van 4000 euro als ze hiermee door gaan. Heb nu 6 april meteen een vroege pretecho gepland bij een kliniek hier in de buurt. Is nog altijd 10 dagen eerder dan die stomme verloskundige!

4 jaar geleden

Ik had 3 april ook afgebeld zo jammer wou alleen maar weten of alles goed is nu wachten to 24 april ben zo gestresst dames niet normaal meer馃様馃様

4 jaar geleden

Reactie op Esje888

Tja het valt onder contactberoepen dus ze krijgen een boete van 4000 euro a ...
Zou er niet vanuit gaan dat het niet verlengt wordt, dus dat 6 april door kan gaan

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Zou er niet vanuit gaan dat het niet verlengt wordt, dus dat 6 april door k ...
Nee daar zit zeker wat in! Het blijft afwachten helaas.. net nog maar even een zwangerschapstest gedaan voor de gemoedsrust. En die was binnen 2 sec. Positief. Toch fijn haha

4 jaar geleden

Ja hier zijn ook alle vroege echo's afgezegd. Alleen de termijnecho gaat door

4 jaar geleden

Reactie op Alhamdolilah

Ik had 3 april ook afgebeld zo jammer wou alleen maar weten of alles goed i ...
Ik ben ook afgebeld zou 2 april, mag nu ook pas 24 april helaas. Naar begrijp het wel van hun kant

4 jaar geleden

Ik heb 17 april een afspraak staan. Hopelijk gaat deze door! Wat ontzettend vervelend voor iedereen dat het af is gebelt. Terwijl ik vind dat dit soort dingen vroeg checken belangrijk is bij zwangeren. Ik snap de redenen wel, maarja. Toch belangrijk dat alles goed gaat en dat optijd in te zien.

4 jaar geleden

Ja de mijne is ook pas 22 april en mijn intake is 14 april telefonisch. Ik ...
Wat toevallig deze data staan ook voor mij gepland馃 hoever ben je nu?

4 jaar geleden

Niet afgebeld maar moet tot 29 april wachten. Ben nu 5w en 4d

4 jaar geleden

Reactie op November20

Wat toevallig deze data staan ook voor mij gepland馃 hoever ben je nu?
Aah leuk!! Ik ben morgen precies 6 weken als het goed is en jij?

4 jaar geleden

Reactie op Esje888

Mijn echo van as donderdag is ook zojuist afgebeld. Ik ben zo verdrietig!!! ...
Piepklein in Leeuwarden. 50 euro

4 jaar geleden

He verdorie. Ik heb volgende week vrijdag m鈥檔 afspraak staan. Eerst stond op de site vd verloskundige dat je telefonisch contact had en daarna kort bezoek voor eerste echo. En nu lees ik dus van niet. En dat alleen telefonisch consult is. He gadver!

4 jaar geleden

Reactie op ElskeZ

Piepklein in Leeuwarden. 50 euro
Ik heb piepklein gebeld en zij nemen niet op. Heb nu op de site voor as donderdag een afspraak gemaakt in de afsprakenplanner. Ik duim nu dat deze vandaag bevestigd wordt. Moet er 2 uur voor rijden enkele reis. Maar dat heb ik er graag voor over. Bedankt voor de tip. Werd bij jou de afspraak nog via mail bevestigd?

4 jaar geleden

Reactie op Esje888

Ik heb piepklein gebeld en zij nemen niet op. Heb nu op de site voor as don ...
Jeej net bevestiging binnen!! Morgen heb ik mijn echo. Ben zoooo blij!

4 jaar geleden

Weet iemand een vk in de buurt van Nijmegen waar ze wel echos afnemen?

4 jaar geleden

Mijn verloskundige belde ook vanochtend om af te bellen en te verplaatsen over 6 weken, dan ben ik 12 weken. Emoties namen de overhand en barste uit in huilen, gelukkig zijn ze zo lief en mag ik toch gewoon morgen komen aangezien mijn vorige zwangerschap in een mk eindigde

4 jaar geleden

Zou 30 maart ook de eerste echo hebben van ons eerste kindje, echt jammer dat het niet door kan gaan. Nu 6+2 dagen, had het wel fijn gevonden om even te weten of het goed was. Helaas heeft iedereen hier mee te maken, dus maar geduldig afwachten..