21 Reacties

4 jaar geleden

oohh zalig! Ikzelf ben 7 weken ver nu , binnen 2 weken eerste echo 😅

4 jaar geleden

Was je eigen berekende termijn misschien 8+4? Of 8+1? Als dat 1 van de 2 is is de andere denk ik het termijn wat de echo aangeeft

4 jaar geleden

Fijn om te horen, gefeliciteerd! Ik heb vorige week dinsdag echo gehad, alles was goed, Ik ben nu precies 8 weken 😊 Hoe dat zit met die dagen weet ik ook niet precies, Je kan morgen voor de zekerheid je verloskundige vragen welke je voorlopig moet aanhouden

4 jaar geleden

Ik denk dan 8 wkn en 2,5 dag.

4 jaar geleden

Ooow gefeliciteerd wat mooi. Ik moet wachten tot ik 10w6d ben. 30 april nog ff geduld

4 jaar geleden

Reactie op ElskeZ

Was je eigen berekende termijn misschien 8+4? Of 8+1? Als dat 1 van de 2 is ...
Op mijn zwangerschaps app had ik berekend 8+4 ☺️

4 jaar geleden

Volgens mij is je 8 weken 1 dag berekening handmatig na aanleiding wat jij hebt verteld (laatste menstruatie) en 8 en 4 weken mbt lengte van je baby, die is 16 mm zie ik.. ik was vandaag ook blijkbaar verder dan ik dacht, ik was 8 en 3 weken en mijne was 15.5 mm

4 jaar geleden

Reactie op ElskeZ

Was je eigen berekende termijn misschien 8+4? Of 8+1? Als dat 1 van de 2 is ...
Owja! Dat was bij ons ook. De bovenste voerde ze handmatig in en onder kwam de datum uit na de meting. Was bij ons hetzelfde trouwens.

4 jaar geleden

Reactie op Joy88

Volgens mij is je 8 weken 1 dag berekening handmatig na aanleiding wat jij ...
Dus ik ben verder dan hun dachten? Ik vind het maar spannend. Ik hoop zo dat dit kleine druifje doorgroeid 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Miepie88

Ooow gefeliciteerd wat mooi. Ik moet wachten tot ik 10w6d ben. 30 april nog ...
Dank je wel! Nog even geduld. Dan zie jij een nog grotere baby dan wat ik vandaag heb gezien. 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Palinda

Fijn om te horen, gefeliciteerd! Ik heb vorige week dinsdag echo gehad, al ...
Wat mooi! Gefeliciteerd! Heerlijk gevoel he, om te horen dat alles goed is. ☺️

4 jaar geleden

Ik vandaag ook de eerste echo gehad. 7.6 ! Kloppend hartje! Zo blij...

4 jaar geleden

Dit is mijn echo van vandaag 8.5

4 jaar geleden

Hoe groot is hij/zij bij jullie?

4 jaar geleden

Reactie op mommyinnovember

Hoe groot is hij/zij bij jullie?
Mijne is nu 8.5 en 20.9mm

4 jaar geleden

Mooi

4 jaar geleden

Kan iemand vertellen waar je nu een 7-8 weken echo kan maken in omgeving Brabant / Gelderland?

4 jaar geleden

Volgens je laatste menstruatie ben je 8+4 en volgens de echometing 8+1. Die meting is echter niet volledig betrouwbaar omdat deze vroeg gedaan is . De termijnecho is tussen de 10-12 weken (alle kindjes groeien dan exact op hetzelfde tempo, dus het aantal mm komt dan precies overeen met je zwsduur) en dan kan je het vruchtje van kop tot stuit meten en dan krijg je de exacte uitgerekende datum uit! Dus voor nu die 8+1 loslaten en wachten tot de termijnecho!

4 jaar geleden

Reactie op Lientje

Kan iemand vertellen waar je nu een 7-8 weken echo kan maken in omgeving Br ...
Ik krijg hem volgende week en ben dan 7+5. Ik ga naar Tiel maar woon op de grens met Brabant. Merk verschil met enkele die ik hier in de buurt sprak dat die wel enkel 12 weken en 20 doen. Deze waar ik nu ga doet jammer genoeg ook geen pretecho’s meer maar wel deze van bijna 8. Toch 3 ipv 2 :)

4 jaar geleden

Op mijn echo stond de oorspronkelijke termijn boven in. Onderaan stond de termijn die de verloskundige na de echo heeft geschat.