145 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook voor eerst zwanger nu 7+6 weken. Vanaf 4 weken tot 6 weken erge buikkrampen. Nu zo af en toe zuur en erg moe als wakker word gaan me ogen gelijk weer dicht.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ben er zojuist achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben nu 4w2d. Dit is allemaal erg onwerkelijk omdat we al jaren in een medisch traject zitten en vorige maand een mislukte IVF poging hebben gehad. Dit was weer de eerste cyclus zonder hormonen en eigenlijk de verplichte rustmaand. En nu.... nu ben ik ineens zwanger!!!!! Ik kan het zo niet geloven! En meteen komt er een angst.. zal alles wel goed zijn? De kwaaltjes die ik heb; pijnlijke borsten en krampjes in mn buik. Groetjes!!!!

4 jaar geleden

Hooi, gefeliciteerd! Dit is mn eerste zwangerschap, heel spannend allemaal. Ik heb net mn eerste echo gehad en ik ben 5 weken zwanger. Ik heb ook niet echt last van kwaaltjes, alleen gevoelige borsten en soms wat krampen die snel wegtrekken. Groetjes

4 jaar geleden

Ook zwanger voor de eerste keer🤗. Het heeft ruim 4 jaar geduurd. En via een ivf behandeling. Ik ben nu 4+4 zwanger en heb eigenlijk ook vrij weinig kwaaltjes. Wel elke dag hoofdpijn en soms wat buikkrampen. Spannend he!

4 jaar geleden

Ook zwanger voor de eerste keer 😃. 5 weken vandaag. Opgeblazen buik en pijnlijke borsten. Af en toe wat misselijk maar trekt snel weg 😃. Veel succes met de zwangerschap.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd dames🎉 Ook zwager voor het eerste keer en via icsi behandeling😇. Ik ben nu vijf weken en een dagje zwanger. Ik had de eerste vier weken wel veel last van de kwaaltjes en de laatste week heb alleen maar met vlagen behoorlijk last van gevoelige borsten😬

4 jaar geleden

Reactie op Joejoe88

He allemaal, hier ook voor de eerste keer zwanger. Netals jij 4.5 (denk ik) ...
Ja is standaard in België

4 jaar geleden

Hier ook voor de eerste keer zwanger ben nu 7 weken en 3 dagen. Zwanger geworden door de laatste keer iui. Al 3 jaar bijna bezig geweest om zwanger te worden. Ben heel veel misselijk. En last van men borsten. En weinig eetlust. Gr chantal

4 jaar geleden

Haaay ik ben ook voor het eerst zwanger. 4w6d beetje last van buikkramp en mn boezem is gevoelig. En ik kan er nog even niet bij met mijn hoofd dat ik zwanger ben. 30 april heb ik mn eerste echo( spannend) wel een rare situatie met het corona virus. Mn man mag wel kijken via video bellen. We gaan er wat moois van maken. 🥰

4 jaar geleden

Hier ook eerste zwangerschap. Ongepland maar zeer welkom! 😍 Ben nu 7+5 en de kwaaltjes zijn met week 6 flink toegenomen. In het begin alleen last van moeheid, pijnlijke borsten en maagzuur maar nu is er misselijkheid bijgekomen en af en toe menstruatiepijn + lage rugpijn. 😅

4 jaar geleden

Hier ook eerste zwangerschap, ik weet het pas net. 4 weken 4 dagen.. zo spannend!! Over 4 weken intake bij verloskundige en over 6 weken pas eerste echo.. duurt zo lang 😫 Verder heb ik wat gevoelige borsten en af en toe wat vlagen van misselijkheid. Verder voel ik me goed 😊

4 jaar geleden

Heeyy allemaal, Hier ook eerste keer zwanger nu 6+2 dagen. In het begin veel last van zere tepels. Nu begint de misselijkheid te komen en het gerommel in mijn buik en hoofdpijn. 14 april afspraak biij vk als het doorgaat🙈

4 jaar geleden

Wat toevallig, ik ook 4 weken en 5 dagen volgens mijn eigen berekening. 🥰 Ik merk wel duidelijk dat ik zwanger ben, misselijk in vlagen vooral in de ochtend. Pijnlijke gevoelige borsten, erg vermoeid. Zwangerschaps eczeem. Eet kleinere porties, en vooral snel een opgezwollen buik bijna de hele dag door. ( had voorheen al wat meer last van mijn darmen ) maar ik geniet van alle kwaaltjes 🥰

4 jaar geleden

He he, ik ben ook voor het eerst zwanger. 8+3. Hier totaal geen eetlust, maar als ik niet eet heel misselijk. Gelukkig nu een goed ritme gevonden. Mijn bh's passen al niet meer 😊 maar verder heb ik geen klagen. Ik vind het wel lastig om nog 2 weken te wachten op de echo. Ik wil zo graag weten of alles goed is. En leuke dingen kopen😁😉

4 jaar geleden

Gefeliciteerd dames😊 Ik ben ook de eerste keer zwanger en zou volgens mijn berekening 4 weken en 5 dagen in verwachting zijn. Ik merk dat mijn bh's strakker zitten maar verder nog geen symptomen 😊

4 jaar geleden

Hier ook voor de 1e x zwanger. Volgens de app precies 8 weken, maar ik was onregelmatig. Dus ben heel benieuwd naar de termijnecho op 7 april. Spannend! Hier heel erg misselijk en heel moe. En mm borsten zijn mega pijnlijk maar neemt al wel af.

4 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Wat toevallig, ik ook 4 weken en 5 dagen volgens mijn eigen berekening. 🥰 ...
Oh en ontzettend emotioneeel pfff 🤣 en in de ochtend lage rugpijn maar daar had ik vaker last van rond de menstruatie. Ik geniet er in ieder geval van 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Mevrjulia

Gefeliciteerd dames😊 Ik ben ook de eerste keer zwanger en zou volgens mijn ...
Wat leuk, gefeliciteerd! Volgens mijn berekening zou ik ook 4+5 zijn nu 🥰

4 jaar geleden

Hoihoi, Hier voor de 2e keer zwanger, 4 weken en 3 dagen. 🤗 Na 15 jaar wachten en een miskraam afgelopen oktober, 2e terugplaatsing, is het dan zo ver! Super onwerkelijk! Een droom die uitkomt en ook echt per dag leven en genieten. Voor nu is het goed en ik houd hoop en moed! Niet misselijk, wel gevoelige borsten en idd ook buikkrampen af en toe. Groetjes!🙋🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Almost 40

Hoihoi, Hier voor de 2e keer zwanger, 4 weken en 3 dagen. 🤗 Na 15 jaar wac ...
Ow en een beknelde zenuw in mijn onder rug. 😬