145 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mella

Gefeliciteerd allemaal, ben ook voor de eerste keer zwanger nu 6 weken en 2 ...
Vervelend dat je er zo'n last van heb. Hopelijk hoort het er allemaal bij. Heel veel sterkte ermee. ❤️

4 jaar geleden

Ik zit in de 5/6e week. Ik weet nou niet of ik de huisarts moet bellen of een verloskundige

4 jaar geleden

Gefeliciteerdd ! Ik ben op een natuurlijke weg zwanger na 2 jaar proberen en 3 icsi’s. Ook mijn eerste keer. Ben vandaag 5+3

4 jaar geleden

Dit is mijn 1ste wondertje, ben 7 bijna 8w. Morgen (9u) de eerste echo. Ik word zenuwachtiger met de minuut, maar het is blijft spannend. 🤞🤞❤

4 jaar geleden

Reactie op SDQP

Ik zit in de 5/6e week. Ik weet nou niet of ik de huisarts moet bellen of e ...
Ik zou eerst de verloskundige bellen. Zij vertellen dan ook wel of je de huisarts moet inlichten, was bij ons wel het advies.

4 jaar geleden

Ik ben voor de eerste keer zwanger. Ben nu 6 weken. Sinds 2 dagen misselijk. Zolang ik af en toe wat eet gaat het goed. Voor die tijd nergens last van.

4 jaar geleden

Leuk! Morgen 6 weken zwanger en ik merkte al heel snel dat ik zwanger was. Mijn borsten deden al zeer, ik was moe en wilde heel veel eten. En nu vooral heel misselijk😪

4 jaar geleden

Eerste zwangerschap! 5+5 weken. Merkte al snel de pijn in mijn borsten, hartkloppingen en wat krampen. Nu alleen nog maar last van mijn borsten!

4 jaar geleden

Zo raar, ben zelf nu 8+2. En dan zie ik staan 5 weken zwanger, 6 weken zwanger. Ineens denk ik, ow we zijn ineens een paar dagen verder

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier 5 weken en 1a2 dagen. Ik had sinds vorige week al buikkrampjes en sinds 2 dagen ook snel duizelig. Gelukkig (nog) geen last van misselijkheid. Oja..en wat gevoeliger en vollere borsten. Groetjess

4 jaar geleden

Eerste zwangerschap hier! Morgen precies 8 weken!

4 jaar geleden

Ben ook voor de eerste keer zwanger, ben nu 7 weken. Heb al paar weken gevoelige borsten en af en toe misselijk. En heb continue hoofdpijn, maar ja dat had ik voor mijn zwangerschap ook al.. dus telt dat niet echt meer mee

4 jaar geleden

Eerste keer zwanger, last van ontembare dorst, ben kotsmisselijk, mn boobs zeuren de hele dag door. Mn jeans passen met moeite dus ik loop lekker in mn oversize joggings rond. Ben nu 5/6 weken en ga morgen de verloskundige bellen om een datum te prikken voor de echo

4 jaar geleden

Ha. Hier 6+2 weken voor het eerst zwanger. Mega zere borsten, af en toe wat misselijk en redelijk snel moe en emotioneel. Maar het is goed te doen! :)

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Zo raar, ben zelf nu 8+2. En dan zie ik staan 5 weken zwanger, 6 weken zwan ...
De dagen gaan hard. Ben zelf nu ook al 5.3 weken. Alweer anderhalve week geleden toen ik het ontdekte 🤭

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal ❤ Ik ben ook voor het eerst zwanger, nu 5+4. Ik heb vooral last van de bovenkant van mijn buik (boven de navel) alsof er een brok in zit. Verder midden in de nacht klaar wakker en overdag een beetje moe. Wel fijn om zo zwanger te voelen! Fijne zwangerschap voor jullie x

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook voor het eerst.. nu 8 weken, gisteren een test gedaan.. eigenlijk weinig kwaaltjes, zere borsten en laat boertjes (maagzuur).. wel echt minimaal, dus vind het stiekem (nog) leuk.. maakt het een beetje echt, want het is nog niet helemaal binnen gekomen

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 7 weken en 5 dage volgedeweek eerste echo 🥰 Jammer genoeg alleen door coronavirus maar alles komt goed 😅 Kwaaktjes heel moe en zere borsten

4 jaar geleden

Hoi hoi! Gefeliciteerd! Ik ook voor de eerste keer en morgen precies 7 weken. De eerste weken tot 6 weken alleen last van mijn borsten maagzuur en krampen. Vandaag de eerste keer misselijk geweest en zelfs kotsneigingen Gehad. Hoop niet dat het straks erger word. Voor de rest niet echt veel zin in eten dit misschien ook omdat ik geen klap verbrand ivm Corona en heel de dag thuis zit.. iig veel succes nog! Op voor je dat het een makkelijke zwangerschap word.

4 jaar geleden

Heeeey, dikke proficiat! Ik ook voor de eerste keer zwanger.. ben nu 9 weken + 2. Heb extreme misselijkheid sinds week 7. Vooral ‘s nachts heel veel last van. Heb van de gynaecoloog het medicijn navalit gekregen. Lifesaver! Ik kijk er zo hard naar uit! De dagen gaan zo onwijs traag!