Eerste keer zwanger

DvB28
2 maanden geleden
Volgen
Hoi allemaal. Wie is er nog meer voor de eerste keer zwanger? Hoever zijn jullie nu? Ik ben 4 weken en 4/5 dagen zwanger En hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik tot op heden nog maar weinig kwaaltjes, soms even misselijk en wat buikkrampen maar dit trekt vrij snel weer weg. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groetjes 😊
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
145 reacties
Ylaise
2 maanden geleden
Reactie op Mella
Gefeliciteerd allemaal, ben ook voor de eerste keer zwanger nu 6 weken en 2 dagen maar heb al 3 weken last van ochtendmisselijkheid.. wat hele dag aanhoudt.. en sinds gister is het heel heftig dat ik zelfs begin te denken door al me klachten dat ik buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb.. dus vandaag contact opnemen met me verloskundige en hopelijk mag ik een echo maken in deze chaos tijd zodat me zorgen weg genomen kunnen worden of bevestigd juist..
Vervelend dat je er zo'n last van heb. Hopelijk hoort het er allemaal bij. Heel veel sterkte ermee. ❤️
  • Rapporteren
SDQP
2 maanden geleden
Ik zit in de 5/6e week. Ik weet nou niet of ik de huisarts moet bellen of een verloskundige
  • Rapporteren
iriiiii
2 maanden geleden
Gefeliciteerdd ! Ik ben op een natuurlijke weg zwanger na 2 jaar proberen en 3 icsi’s. Ook mijn eerste keer. Ben vandaag 5+3
  • Rapporteren
Kyuubi
2 maanden geleden
Dit is mijn 1ste wondertje, ben 7 bijna 8w. Morgen (9u) de eerste echo. Ik word zenuwachtiger met de minuut, maar het is blijft spannend. 🤞🤞❤
  • Rapporteren
Joejoe88
2 maanden geleden
Reactie op SDQP
Ik zit in de 5/6e week. Ik weet nou niet of ik de huisarts moet bellen of een verloskundige
Ik zou eerst de verloskundige bellen. Zij vertellen dan ook wel of je de huisarts moet inlichten, was bij ons wel het advies.
  • Rapporteren
Elyne
2 maanden geleden
Ik ben voor de eerste keer zwanger. Ben nu 6 weken. Sinds 2 dagen misselijk. Zolang ik af en toe wat eet gaat het goed. Voor die tijd nergens last van.
  • Rapporteren
Zoost
2 maanden geleden
Leuk! Morgen 6 weken zwanger en ik merkte al heel snel dat ik zwanger was. Mijn borsten deden al zeer, ik was moe en wilde heel veel eten. En nu vooral heel misselijk😪
  • Rapporteren
sf90
2 maanden geleden
Eerste zwangerschap! 5+5 weken. Merkte al snel de pijn in mijn borsten, hartkloppingen en wat krampen. Nu alleen nog maar last van mijn borsten!
  • Rapporteren
Meez
2 maanden geleden
Zo raar, ben zelf nu 8+2. En dan zie ik staan 5 weken zwanger, 6 weken zwanger. Ineens denk ik, ow we zijn ineens een paar dagen verder
  • Rapporteren
Poppetje123
2 maanden geleden
Gefeliciteerd! Hier 5 weken en 1a2 dagen. Ik had sinds vorige week al buikkrampjes en sinds 2 dagen ook snel duizelig. Gelukkig (nog) geen last van misselijkheid. Oja..en wat gevoeliger en vollere borsten. Groetjess
  • Rapporteren
Melissa0123
2 maanden geleden
Eerste zwangerschap hier! Morgen precies 8 weken!
  • Rapporteren
flower1985
2 maanden geleden
Ben ook voor de eerste keer zwanger, ben nu 7 weken. Heb al paar weken gevoelige borsten en af en toe misselijk. En heb continue hoofdpijn, maar ja dat had ik voor mijn zwangerschap ook al.. dus telt dat niet echt meer mee
  • Rapporteren
VVankan
2 maanden geleden
Eerste keer zwanger, last van ontembare dorst, ben kotsmisselijk, mn boobs zeuren de hele dag door. Mn jeans passen met moeite dus ik loop lekker in mn oversize joggings rond. Ben nu 5/6 weken en ga morgen de verloskundige bellen om een datum te prikken voor de echo
  • Rapporteren
Lisalk
2 maanden geleden
Ha. Hier 6+2 weken voor het eerst zwanger. Mega zere borsten, af en toe wat misselijk en redelijk snel moe en emotioneel. Maar het is goed te doen! :)
  • Rapporteren
DvB28
2 maanden geleden
Reactie op Meez
Zo raar, ben zelf nu 8+2. En dan zie ik staan 5 weken zwanger, 6 weken zwanger. Ineens denk ik, ow we zijn ineens een paar dagen verder
De dagen gaan hard. Ben zelf nu ook al 5.3 weken. Alweer anderhalve week geleden toen ik het ontdekte 🤭
  • Rapporteren
Cvbe
2 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal ❤ Ik ben ook voor het eerst zwanger, nu 5+4. Ik heb vooral last van de bovenkant van mijn buik (boven de navel) alsof er een brok in zit. Verder midden in de nacht klaar wakker en overdag een beetje moe. Wel fijn om zo zwanger te voelen! Fijne zwangerschap voor jullie x
  • Rapporteren
Ireeentjee
2 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal! Hier ook voor het eerst.. nu 8 weken, gisteren een test gedaan.. eigenlijk weinig kwaaltjes, zere borsten en laat boertjes (maagzuur).. wel echt minimaal, dus vind het stiekem (nog) leuk.. maakt het een beetje echt, want het is nog niet helemaal binnen gekomen
  • Rapporteren
sientje2190
2 maanden geleden
Ik ben vandaag 7 weken en 5 dage volgedeweek eerste echo 🥰 Jammer genoeg alleen door coronavirus maar alles komt goed 😅 Kwaaktjes heel moe en zere borsten
  • Rapporteren
mommyj
2 maanden geleden
Hoi hoi! Gefeliciteerd! Ik ook voor de eerste keer en morgen precies 7 weken. De eerste weken tot 6 weken alleen last van mijn borsten maagzuur en krampen. Vandaag de eerste keer misselijk geweest en zelfs kotsneigingen Gehad. Hoop niet dat het straks erger word. Voor de rest niet echt veel zin in eten dit misschien ook omdat ik geen klap verbrand ivm Corona en heel de dag thuis zit.. iig veel succes nog! Op voor je dat het een makkelijke zwangerschap word.
  • Rapporteren
Julie1807
2 maanden geleden
Heeeey, dikke proficiat! Ik ook voor de eerste keer zwanger.. ben nu 9 weken + 2. Heb extreme misselijkheid sinds week 7. Vooral ‘s nachts heel veel last van. Heb van de gynaecoloog het medicijn navalit gekregen. Lifesaver! Ik kijk er zo hard naar uit! De dagen gaan zo onwijs traag!
  • Rapporteren