35 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook hoor :p

4 jaar geleden

Idem 😂 by de stomste dingen eerst.

4 jaar geleden

Niet direct om alles. Maar ben wel gevoeliger. Als ik op fb filmpjes zie van geredde mishandelde woefkes o.a. of schattig dingskes.

4 jaar geleden

Ik alleen bij programma's waarin baby's geboren worden. Verder valt het me reuze mee!

4 jaar geleden

Pff ik ook.. kword gek van mezelf.

4 jaar geleden

Heel vaak als ik savonds in bed nog even een serie lig te kijken ofzo...

4 jaar geleden

ik ben ook 11 week maar het is mijn tweede zwangerschap . voor eerste was ik zelfde jouw , maar nu niet meer .ik ben al bezig met mijn kindje.ik heb geen tijd voor😪 ik ben alleen moe☹

4 jaar geleden

Heb ik ook echt bij alles kan ik huilen me vriend en ik kunnen er vaak ook wel om lachen hoord er bij natuurlijk

VRIEND

4 jaar geleden

Ik zelfs bij films die ik al een paar x gezien had en nu in mn zwangerschap zit ik te huilen🙈 En hart van Nederland normaal leef ik mee. Maar nu bij elk zielig verhaal, huil ik. Daarnaast denk ik tegelijk er tijd " doe is normaal " 🤣🤣🤣🤣

4 jaar geleden

ik zat gisteren op de bank en opeens huilen uit het niks..

4 jaar geleden

ben ik 1 van de weinige die dit totaal niet heeft?

4 jaar geleden

🙄

4 jaar geleden

Reactie op SindsDien

ben ik 1 van de weinige die dit totaal niet heeft?
Denk het niet, bij m’n eerste zwangerschap had ik het ook niet hoor

4 jaar geleden

Ik heb het ook hoor... Soms moet ik zomaar huilen uit het niks en dan kijkt mijn man me heel raar aan haha. Ben normaal gesproken al emotioneel maar nu helemaal! Ik denk dat het er helemaal bij hoort

4 jaar geleden

Reactie op SindsDien

ben ik 1 van de weinige die dit totaal niet heeft?
Nee hoor, ik heb het ook niet echt. Ben 1x een beetje emotioneel geworden, maar niet in huilen uitgebarsten....

4 jaar geleden

Bij mij is het anders... Voel me net een kwaadaardig monster 😂. Bij de eerste zwangerschap nooit last van gehad, maar nu vind ik mezelf echt niet lief 🤔.

4 jaar geleden

Reactie op SindsDien

ben ik 1 van de weinige die dit totaal niet heeft?
Ik heb er ook geen last van, huil sowieso niet snel. Maak mij juist daar zorgen over omdat ik niet wil dat mn kindje dat overneemt en denkt dat huilen niet bij het leven hoort 🙈.

4 jaar geleden

Reactie op SindsDien

ben ik 1 van de weinige die dit totaal niet heeft?
Ik heb t ook niet. Ben emotioneel nog vrij stabiel. Behalve toen mn ouders opeens als verrassing in de kamer stonden (had mn vriend met ze geregeld). Zij wonen wat verder weg en had ze ivm de corona maatregelen al een tijd niet gezien. Dus dat ze er opeens waren was zo fijn. Toen kwamen wel even de tranen. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Pachita

Ik heb er ook geen last van, huil sowieso niet snel. Maak mij juist daar zo ...
dat heb ik dus ook. vroeger is mij vertelt als je huilt ben je zwak 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Anneke501

Ik heb t ook niet. Ben emotioneel nog vrij stabiel. Behalve toen mn ouders ...
wat een lieve verrassing!