33 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij met 14 weken... je hoorde nog net geen PLOP 😂

3 jaar geleden

Ik ben zelf slank van mij zelf mt rondingen en voor dat ik het zelf wis dat ik zwanger ws zeiden andere al wat ben je aangekomen, misschien omdat ik in januari ook een miskraam heb gehad bij bijna 7w. Ik heb echt een buikje die ik niet kan verbergen

3 jaar geleden

Hier ook met bijna 14 weken... en toch blijf ik mijn darmen de schuld geven maar, misschien is het wel gewoon echt een beginnend babybuikje!?

3 jaar geleden

Ik ben nu 12 weken, en mijn schoonouders zagen al dat ik zwanger was op week 9. Ik was redelijk vermagerd. En opeens had ik terug een buik ( ben niet zo slank dus heb altijd al een buik gehad maar ik kon dat redelijk goed verbergen en nu niet meer) uiteraard is dit nog wat van de darmen. Maar ik verschoot er van ze het al zo snel zagen 😅

3 jaar geleden

Ik ben zelf slank van mij zelf mt rondingen en voor dat ik het zelf wis dat ...
Dit had ik dus al heel snel

3 jaar geleden

Nu 16 weken. En het gaat ineens heel hard!

3 jaar geleden

ik heb helaas boel spek van me eigen

3 jaar geleden

Ik ben ook redelijk slank van mezelf en maakte me een beetje zorgen dat ik nog niks zag. Nou nu ineens na 16 weken zie ik het wel😂. De verloskundige zei dat dit nog wel darmen waren maar toch haha!

VRIEND

3 jaar geleden

Ben nu 13 weken en mijn buik begint nu ook goed zichtbaar te worden ❤️!

3 jaar geleden

Reactie op Fleaudine

Hier ook met bijna 14 weken... en toch blijf ik mijn darmen de schuld geven ...
Ik had ook een paar weken geleden rond de 12 weken een flinke buik van mijn darmen. Maar die verdween weer haha (was ook altijd al minder in de ochtend). Deze ziet er vrij permanent uit aangezien die in de ochtend ook niet meer weg is 😉

3 jaar geleden

Darmen of niet, de buik komt van je zwangerschap he. 😍

3 jaar geleden

Heb ik ook. Vorige week oog best wel plat en met 16+3 ineens bam: buik! Ik geniet er zo van🥰

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ben nu 13 weken en mijn buik begint nu ook goed zichtbaar te worden ❤️!
Hier ook eindelijk nu . 13.5 😀

3 jaar geleden

Reactie op Spruitopkomst

Heb ik ook. Vorige week oog best wel plat en met 16+3 ineens bam: buik! Ik ...
Grappig. Heb ik ook precies in dezelfde periode dus haha.

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Darmen of niet, de buik komt van je zwangerschap he. 😍
Haha zeker waar! Alleen bij mij was het dan meer opgeblazen dus dan in de ochtend was het weer weg zeg maar :)

3 jaar geleden

15+4 nu en inderdaad een buik. Kan er nog niet helemaal van genieten omdat het inderdaad voor mijn gevoel ook darmen zijn, zit dus ook net wat hoger en ik voel haar nog niet... dus nog een beetje tijd nodig om me eraan over te geven 😋

3 jaar geleden

Wat leuk voor je!! Ik ben vandaag 15 weken en nog geen zwangere buik te zien hoor.. meer een volgegeten kerstdiner buik 🙈 geniet van je mooie buikje!

3 jaar geleden

Reactie op Lapaza

Wat leuk voor je!! Ik ben vandaag 15 weken en nog geen zwangere buik te zie ...
Kan snel gaan! Ik had bij 15 weken ook nog vrijwel niets maar in 1,5 week kan er dus veel veranderen 😌

3 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Kan snel gaan! Ik had bij 15 weken ook nog vrijwel niets maar in 1,5 week k ...
Leuk, ik heb weer goede hoop na jouw berichtje! Laat dat buikje maar komen :)

3 jaar geleden

Ja geweldig toch ?! Hier was hij bij 15+2 ook ineens zichtbaar! Zo trots!!! 🥰