33 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook enorm moe... schijnt erbij te horen en vanzelf weer beter te worden. Ik ben nu 5+2

4 jaar geleden

Reactie op ZOJ

Ik ben ook enorm moe... schijnt erbij te horen en vanzelf weer beter te wor ...
Slik je ook iets erbij? Nu met de Corona doe ik al geen zak dus dat komt stiekem wel goed uit. Ik probeer elke dag een uurtje matig te bewegen maar zie er ook steeds tegen op haha.

4 jaar geleden

Ik ben normaal ook vrij actief maar ik denk voor mij combi thuiswerken en zwanger zorgt ervoor dat ik qua sport echt niet vooruit te branden ben. Schijnt erbij te horen -_-

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Ik ben normaal ook vrij actief maar ik denk voor mij combi thuiswerken en z ...
Hah ja same! Dik worden we toch wel dus daar maak ik me al geen zorgen meer over. Dan maar aan toegeven.

4 jaar geleden

Slik je ook iets erbij? Nu met de Corona doe ik al geen zak dus dat komt st ...
Ik slik van davitamon de mama-multivitamine. Ik ben zelf nog aan t werk, in de gehandicaptenzorg. Avonddienst ook joh, dan ben ik om 19uur al zover dat ik niet stil moet gaan zitten.. want ik val zo in slaap haha! En dan moet ik nog 3 uren hahaha. En ik stress nogal erg over het corona virus.. dus daar zal ook een hoop moe-heid vandaan komen.. denk ik.. Qua bewegen gewoon doen wat goed voelt denk ik... en dan komt het vast wel weer!

4 jaar geleden

Hier ook super moe.... en de meest vage ( hele levendige) dromen.... Ik slaap nu ongeveer 10 uur per nacht ( Ben vaak ook wel wakker omdat ik vaak moet plassen... ) S middags probeer ik altijd wel een dutje te doen.... Ik denk dat het belangrijk is om te luisteren naar je lijf.... Deze geeft echt wel signalen wat het nodig heeft....🙏❤

4 jaar geleden

Reactie op ZOJ

Ik slik van davitamon de mama-multivitamine. Ik ben zelf nog aan t werk, in ...
Oh gelukkig ben ik niet de enigste. Als ik thuis ben dan kwart over 9 mijn luikjes dicht. Heb ik een avonddienst ben ik rond 8u de klok aan het voorbij kijken wat een ellende haha!

4 jaar geleden

Ik ben ook moe. Werk ook nachtdiensten en dat is helemaal een feest. Probeer overdag dutje te doen maar dat lukt niet altijd helaas. Hebben jullie verder nog symptomen? Ik ben moe, moodswings en gevoelige borsten.

4 jaar geleden

Reactie op Stephanieq

Ik ben ook moe. Werk ook nachtdiensten en dat is helemaal een feest. Probee ...
Ik ben moe.. soms wat steekjes in mijn buik. En meer honger dan anders. Maar verder (nog) nergens last van! 🤞🏻

4 jaar geleden

Gelukkig ben ik niet alleen! Hier hetzelfde altijd veel gesport en nu te moe om de vaatwasser in te ruimen, ook 6 weken vandaag en slik toch ook vitamines. Hoop dat dit veranderd na de 12 weken. Verder iedereen gefeliciteerd met de zwamgerschap

4 jaar geleden

Hier nog 1, er komt echt niets uit mn handen. Ik heb een eigen paard dus normaal ook altijd actief bezig. Maar nu wil ik het liefst slapen.

4 jaar geleden

Hier ook erg moe!! Moet mezelf echt een schop geven om boven de was te gaan doen, gewoon geen fut voor 🙈 Slaap heel wisselend, ene moment erg vast en andere moment veel wakker en moeten plassen. Ook veel en vaak lage rugpijn de laatste paar dagen...blegh. En nu ook een actieve kleuter van 4 thuis die vermaakt moet worden... Ben nu 5wk+3 en slik ook al extra vitamines

4 jaar geleden

Hier nog 1! Val regelmatig na het eten in slaap en slaap dan ook nog de hele nacht door. Heb het idee dat het na het starten van de multivitamine voor zwangeren van de Hema iets beter ging, maar kan placebo zijn. Voorheen ging ik 5 x per week sporten, maar dat kan ik echt niet aldoor opbrengen. Probeer wel elke dag na werk te gaan wandelen met een luisterboek. Wanneer ik eenmaal de deur uit bent is dit een heerlijk momentje.

4 jaar geleden

Reactie op Taxilou

Hier nog 1! Val regelmatig na het eten in slaap en slaap dan ook nog de hel ...
Hier ook...tijdens t journaal of serie kijken val ik bijna dagelijks in slaap op de bank 🙊

4 jaar geleden

Reactie op Taxilou

Hier nog 1! Val regelmatig na het eten in slaap en slaap dan ook nog de hel ...
Nu al niet meer helder, ze zijn van de etos, niet de Hema.....

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik week 4.5 heb ik nog zonder moeite 10km hardgelopen. Nu vanaf week 6 heb ik al moeite om iedereen bij te houden met een uurtje wandelen en moet ik echt niet denken aan maar een klein stukje hard te lopen.

4 jaar geleden

Ik zit thuis vanwege het virus (heb het zelf niet, wel een verkoudheid opgelopen, dus uit voorzorg thuis) maar ben echt te lam om iets te doen. Het liefst lig ik de hele dag op de bank! Ik doe het niet, maar het zou wel lekker zijn!:-)

4 jaar geleden

Ik heb de hele dag hoofdpijn. Wil het liefst de hele dag niks doen.

4 jaar geleden

Ik ben ook suuuepr moe, maar slaap snachts echt heel erg slecht! Ga om half 11 slapen en ben om half 6 klaar wakker. En dan snachts nog 3x ongeveer. Iemand tips????

4 jaar geleden

Reactie op Loesjes

Heel herkenbaar! Ik week 4.5 heb ik nog zonder moeite 10km hardgelopen. Nu ...
Hier ook elke dag 7km snel lopen. Gister trok het niet meer. Laatste stuk met tranen in ogen naar huis😂