12 Reacties
één jaar geleden
Reactie op meliah
Onze zoon van 2 slaapt ook nog niet door.. denk dat ze doorslapen wanneer z ...
Ik snap je. Maar er is een verschil tussen af en toe wakker dat zou ik aan kunnen. Maar de meeste nachten word ze om de paar uur wakker..en dan ook voor een lange tijd..dus echt 1,5 tot 2 uur
één jaar geleden
Hier ook zo. Vannacht is hij ook meerdere weer wakker geworden.. meer nachten waar hij wakker word dan dat er doorgeslapen wordt.
Maar zelf (nog) geen ervaring met een slaapcoach. Wel aan zitten denken. Word telkens uitgesteld omdat er dan weer een nacht goed gaat en omdat partner niet mee wilt zoeken, ik moet het allemaal maar doen.
één jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Hier ook zo. Vannacht is hij ook meerdere weer wakker geworden.. meer nacht ...
Dit is zo herkenbaar. Inderdaad omdat het dan af en toe weer even goed gaat denk ik ach laat maar. En idd ik doe alle nachten alleen dus vriend vind het allemaal niet zo noodzakelijk..
één jaar geleden
Jeetje wat zwaar! Ik heb in de tijd dat mijn dochter slecht sliep veel gehad aan de tips van The New Sleepcoach (zie insta). Ik heb nooit persoonlijk een gesprek gehad, maar wel altijd die optie open gehouden 😉
één jaar geleden
Wij hebben gebruik gemaakt van Slaapkops en wou dat we het eerder hadden gedaan
één jaar geleden
Wij hebben net een slaapcoach traject van eindelijkslapen achter de rug. En zijn super tevreden! Onze dochter had ons gewoon nog altijd nodig om in te slapen en door te slapen en soms echt 6x per nacht er uit en dan soms 1-1,5 uur bezig… gewoon zoooo slopend.. hele leven wordt er zo zwaar van.. 2 jaar lang zo slecht slapen… wij hebben twee weken ondersteuning gehad en een duidelijk slaapplan gekregen. Echt een fijne aanpak wat bij ons werkt. Helaas werd precies na die twee weken ons dochter ziek.. en moesten we weer even overstappen op onze oude manier (met support van de coach) maar weten nu hoe we verder werken naar zelfstandig slapen. Het geeft heel veel houvast! Zeker een aanrader.. en ja wel prijzig… maar goed zoals jullie weten is goede nachtrust onbetaalbaar!
één jaar geleden
Mijn dochtertje slaapt ook vreselijk slecht. Ze heeft nog nooit een nacht doorgeslapen. Zelfs zelden langer dan 3 uur geslapen. Meestal word ze elke 1 a 2 uur wakker, soms slaapt ze dan met 10 minuten weer. Soms duurt het minstens een uur of valt ze in slaap voor 5 minuten en word weer wakker en gaat het zo door. Zelfs terwijl we samen slapen. Ik heb 2 slaaptrajecten gedaan bij verschillende slaapcoaches (de 2e omdat het ziekenhuis wilde dat ik dat maar zou proberen). En ik had een cursus gekocht van happybabycoach. Ook een paar orientatiegesprekken gehad met verschillende slaapcoaches. Maar ze zeggen allemaal hetzelfde en worden vaak hetzelfde opgeleid. En als dat geen antwoord is op je problemen dan kunnen ze je niet helpen. Ondanks dat ze allemaal echt wel vriendelijk en kundig waren. Ik weet denk ik ondertussen evenveel erover als zij. Heb zelfs eraan gedacht de opleiding te gaan doen. Maar dat kost best wat en ik geloof er niet genoeg in omdat 1 methode niet voor alle kindjes werken kan. Dus toch maar niet gedaan. Ik hoop nog steeds dat er n dag komt dat ze spontaan wel nog maar 2 of 3 keer per nacht kort wakker word. Dat we dan samen slapen vind ik prima. Maar ik wil gewoon eindelijk weer slaap krijgen. 🤣🤣🤣