214 Reacties

één jaar geleden

Wilde iemand graag met papa spelen, maar die zat op de bank te werken. Dus dan neem je de keuken gewoon mee naar hem 😅

één jaar geleden

Meneer voelt zich al erg groot, en weigerde vandaag z’n middag slaapje bij opa en oma. In de auto onderweg viel hij laatste kwartier in slaap. We dachten dat hij wel wakker zou worden als we naar de winkel zouden lopen. Uit eindelijk heeft hij er niks van mee gekregen 😴 😂

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Meneer voelt zich al erg groot, en weigerde vandaag z’n middag slaapje bij ...
Die zwangere buik staat je super mooi! 💕 Moest ik even kwijt. 🤭

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Die zwangere buik staat je super mooi! 💕 Moest ik even kwijt. 🤭
Hahah ah lief

één jaar geleden

Stopt tijdens het eten ineens penne half in haar mond en roept: kijk ik ben een walrus 🤷‍♀️😂🤣

één jaar geleden

Met oudste onder de douche, ik buis voorover en ze zegt: haha mama je hebt koeien borsten. En bedankt 😂

één jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Met oudste onder de douche, ik buis voorover en ze zegt: haha mama je hebt ...
😂 Heerlijk die kids

één jaar geleden

Mijn zoon van twee was met oma in de supermarkt laatst. Hij was een beetje vervelend en drammerig. Komt de manager aangelopen: 'je moet wel naar oma luisteren want anders moet je een dag meehelpen in de winkel'. Mijn zoon: 'jaaaaaaaaa'. Ik had hier zo graag bij geweest om zijn hoofd te zien hahahahaha😂😂

één jaar geleden

Mijn dochter gaat later bij de motor politie denk ik 😁

één jaar geleden

Meneer was in een mopper bui deze ochtend, toen de gastouder er over begon kreeg ze deze reactie. Vooral die grote glimlach.. echt wat een kind af en toe 🙈

één jaar geleden

Ik zei net tegen Olivia dat ik even ging plassen. Roept ze: papa papa, mama gaat even plassen, heeft een heeeele grote poep gedaan 🤷‍♀️🤣

één jaar geleden

Ik ben hele week al slecht in orde en had mijn partner zaterdag gevraagd een borreltje te kopen. Lopen ze de Gall&Gall binnen zegt mijn dochter vrolijk tegen iedereen in de winkel: "Fles voor mama!" "Fles voor mama!"

één jaar geleden

Vanmiddag met Pelle voor het eerst bij de tandarts geweest. Eenmaal thuis zegt hij vol trots "mama ik ben goed bij de tandenborstel geweest!"

één jaar geleden

Popje moest ook plassen..... juist in de wc.. 🫣😜

één jaar geleden

Ik liep terug vanuit de keuken toen ik dit tafereel aantrof 😂😂 precies zoals wij wel eens zitten om te wennen aan het potje.

één jaar geleden

Jammer dat je geen filmpjes kan uploaden🙈 dus even een screenshotje van meneer die met zijn voet op de wipper zijn zusje heen en weer wipte. En ondertussen druk tv kijken (ze zal er wel doorheen gekletst hebben😜). Wie zegt dat mannen niet kunnen multitasken😂😂

één jaar geleden

Leon is goed verkouden en wat ziekjes en dan drinkt hij overdag wel eens bij me. Drinken gaat natuurlijk niet ideaal met zo'n verstopte neus. Dat is volgens hem het probleem niet. "Mama borst doet het niet, nieuwe nodig". 😆

één jaar geleden

Meneer heeft een nieuw bed. Het was eventjes stil boven, tot we licht gerommel hoorde. Toch even na aantal minuten kijken wat hij aan het uitspoken was.. keek even op toen ik de deur open deed, maar verder niks geen reactie.. deur gauw weer dicht gedaan 🙈 hoorde net weer wat geluiden op z’n kamer. Benieuwd waar ik hem straks ga aantreffen

één jaar geleden

Als je niet kan kiezen...

één jaar geleden

Amelie heeft de neiging om alles te benoemen wat ze ziet, kind is het meest voorkomende ding. Dan roept ze heel luid “kijk kind!” En verschieten de kinderen meestal van haar. Amelie is echt een heel kleintje, dus tis best grappig. Ook vaak kind kom, of kind stop, maar als je daar zo’n ontzettend klein meisje met haar vingertje ziet commanderen naar de kinderen dan ga je gewoon stuk 😂