Even lachen

Ellen3
5 maanden geleden
Volgen
Wat voor gekke dingen doen jullie baby’s allemaal? Bonuspunten voor foto’s erbij 😃 Gewoon een leuk topic om even te kunnen lachen bij alle grappige en ondeugende dingen die onze kleintjes doen. Om meteen maar te starten, ik was alle speentjes kwijt. Bleek madame ze allemaal in haar bedje verstopt te hebben. Het ergste was dat ze zelf wist waar ze lagen, ze ging netjes helpen met zoeken 😂
Reageer
Typ hier je reactie
71 reacties
Bloemetjesgordijn
5 maanden geleden
Mijn man stond in de keuken een broodje te smeren voor de kleine. Ze was lekker rond aan het kruipen en ineens hoor ik mijn man zeggen: he viespeuk, hou es op! Zit ze op haar knietjes zijn kuit af te likken🤣🤣🤣 Raar kind 🤭
-Claire1234
5 maanden geleden
Mijn man stond in de keuken een broodje te smeren voor de kleine. Ze was lekker rond aan het kruipen en ineens hoor ik mijn man zeggen: he viespeuk, hou es op! Zit ze op haar knietjes zijn kuit af te likken🤣🤣🤣 Raar kind 🤭
Haahaha herkenbaar! Onze kleine wil onze tenen maar wat graag in haar mond stoppen😅
Ellen3
3 maanden geleden
Net zo hard moeten lachen hier: Mijn man liet een scheet en Olivia riep direct Papa 🤣🤣🤣 (normaal zegt ze eigenlijk alleen papa als hij er niet bij is)
Deems1991
2 maanden geleden
Mama pakt de boodschappen in, ik pak ze wel weer uit. Mevrouw was in haar stoel gefraaid om de boodschappen weer uit te kunnen laden
Petra81
2 maanden geleden
Mijn meisje heeft een keukenkastdeurtje eruit gelopen. Schoeven waren zelfs uit de muur... mevr wilde er door en de deur werkte niet mee.... ja het klinkt wel grappig...🤨😳🙄😬🙈
Kyuubi
2 maanden geleden
Reactie op Fordkaatje
Foto zegt genoeg. 😆
Oh ya! De reclame, is toch interessant hé! Prentjes Enzo 😆 Als het te dicht aan de rand vd tafel ligt is hij hier ook mee weg hoor 😂
Jaleesa91
2 maanden geleden
Reactie op taprin
Mama helpen met boodschappen uitpakken. Nouja alleen de danoontjes eruit halen.
Kijk die kent haar prioriteiten al goed haha😂