Wat voor gekke dingen doen jullie baby’s allemaal? Bonuspunten voor foto’s erbij 😃
Gewoon een leuk topic om even te kunnen lachen bij alle grappige en ondeugende dingen die onze kleintjes doen.
Om meteen maar te starten, ik was alle speentjes kwijt. Bleek madame ze allemaal in haar bedje verstopt te hebben. Het ergste was dat ze zelf wist waar ze lagen, ze ging netjes helpen met zoeken 😂
Gezellig met mama op de bank ontbijten, niet in zn eigen stoel 🤭 Hij is eindelijk lang genoeg om zelf op de bank te klimmen, "zitten!" En dan nog een commando "fles" en "eten!" Haha 🥰
Mannetje was niet echt te genieten na zijn middag slaapje, de hele tijd op de grond gaan liggen huilen. Roept mijn man opeens terwijl ik boven ben, kom eens beneden. Kom ik beneden, zit ons mannetje in zijn kinderstoel, met schort aan. Had hij bijna helemaal zelf gedaan (er zelf ingeklommen (terwijl de stang voor de buik er nog zit, hij kwam alleen met beide benen aan dezelfde kant terecht, dus daar had hij mee geholpen), toen schort van tafel gepakt en geprobeerd aan te trekken, toen dat niet lukte aan papa gegeven dat die hem voor moest houden en toen zelf zijn armen er in gestoken). Hij had duidelijk dus honger 🤣🤣