Even lachen

Ellen3
9 maanden geleden
Volgen
Wat voor gekke dingen doen jullie baby’s allemaal? Bonuspunten voor foto’s erbij 😃 Gewoon een leuk topic om even te kunnen lachen bij alle grappige en ondeugende dingen die onze kleintjes doen. Om meteen maar te starten, ik was alle speentjes kwijt. Bleek madame ze allemaal in haar bedje verstopt te hebben. Het ergste was dat ze zelf wist waar ze lagen, ze ging netjes helpen met zoeken 😂
Reageer
Typ hier je reactie
101 reacties
Miertje08
4 maanden geleden
🤭 Slecht plan je dreumes laten helpen met boodschappen opruimen zo net voor fruit... Hey werd echt geen mango 😂
Ellen3
4 maanden geleden
Reactie op Miertje08
🤭 Slecht plan je dreumes laten helpen met boodschappen opruimen zo net voor fruit... Hey werd echt geen mango 😂
Haha ook lekker met schil zie ik 🙈🥰
NataschaJames
3 maanden geleden
Gezellig met mama op de bank ontbijten, niet in zn eigen stoel 🤭 Hij is eindelijk lang genoeg om zelf op de bank te klimmen, "zitten!" En dan nog een commando "fles" en "eten!" Haha 🥰
Ellen3
2 maanden geleden
Ze kon net niet bij het servies… tot ze door had dat het wel lukte als ze de pot met lollies ervoor zette en daarop ging staan 😅🙈
dasksideofpink
2 maanden geleden
Mannetje was niet echt te genieten na zijn middag slaapje, de hele tijd op de grond gaan liggen huilen. Roept mijn man opeens terwijl ik boven ben, kom eens beneden. Kom ik beneden, zit ons mannetje in zijn kinderstoel, met schort aan. Had hij bijna helemaal zelf gedaan (er zelf ingeklommen (terwijl de stang voor de buik er nog zit, hij kwam alleen met beide benen aan dezelfde kant terecht, dus daar had hij mee geholpen), toen schort van tafel gepakt en geprobeerd aan te trekken, toen dat niet lukte aan papa gegeven dat die hem voor moest houden en toen zelf zijn armen er in gestoken). Hij had duidelijk dus honger 🤣🤣
Inge1992
2 maanden geleden
Reactie op Ellen3
Omdat de lolly doos nog niet hoog genoeg was 😅🙈
Hahahaahah Olivia, lekker ding 😂 Ben zo blij dat Mees nog niet zo na denkt over dingen 😂
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Meneer loopt gewoon met 15 maanden al zelfstandig de trap op... met de nodige bijgeluiden...alle deuren dicht traphekjes ervoor 🙈
Inge1992
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Meneer loopt gewoon met 15 maanden al zelfstandig de trap op... met de nodige bijgeluiden...alle deuren dicht traphekjes ervoor 🙈
Ooh pas alsjeblieft op, ik heb laatst m’n ventje naar beneden zien rollen vd trap. Dus ik krijg de bibbers van deze foto 😩
Kyuubi
2 maanden geleden
Reactie op Inge1992
Ooh pas alsjeblieft op, ik heb laatst m’n ventje naar beneden zien rollen vd trap. Dus ik krijg de bibbers van deze foto 😩
Moet er ook niet aan denken! Als hij de trap op gaat, gaat er altijd iemand mee..