214 Reacties

2 jaar geleden

Iedere moeder zegt zit, maar dit is toch wel echt het knapste kind hoor😂😂😂

2 jaar geleden

Kiekeboe spelen met ons

2 jaar geleden

Kiekeboe tussen de beentjes door🥰

2 jaar geleden

Hier ook de wereld zien vanaf een andere hoek🤣

2 jaar geleden

🤭 Slecht plan je dreumes laten helpen met boodschappen opruimen zo net voor fruit... Hey werd echt geen mango 😂

2 jaar geleden

Het*

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

🤭 Slecht plan je dreumes laten helpen met boodschappen opruimen zo net voo ...
Haha ook lekker met schil zie ik 🙈🥰

2 jaar geleden

Haar favoriete bezigheid. Op bed tissues in kleine stukjes scheuren 😅

2 jaar geleden

Gezellig met mama op de bank ontbijten, niet in zn eigen stoel 🤭 Hij is eindelijk lang genoeg om zelf op de bank te klimmen, "zitten!" En dan nog een commando "fles" en "eten!" Haha 🥰

2 jaar geleden

Ze kon net niet bij het servies… tot ze door had dat het wel lukte als ze de pot met lollies ervoor zette en daarop ging staan 😅🙈

2 jaar geleden

Mannetje was niet echt te genieten na zijn middag slaapje, de hele tijd op de grond gaan liggen huilen. Roept mijn man opeens terwijl ik boven ben, kom eens beneden. Kom ik beneden, zit ons mannetje in zijn kinderstoel, met schort aan. Had hij bijna helemaal zelf gedaan (er zelf ingeklommen (terwijl de stang voor de buik er nog zit, hij kwam alleen met beide benen aan dezelfde kant terecht, dus daar had hij mee geholpen), toen schort van tafel gepakt en geprobeerd aan te trekken, toen dat niet lukte aan papa gegeven dat die hem voor moest houden en toen zelf zijn armen er in gestoken). Hij had duidelijk dus honger 🤣🤣

2 jaar geleden

Omdat de lolly doos nog niet hoog genoeg was 😅🙈

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Omdat de lolly doos nog niet hoog genoeg was 😅🙈
Hahahaahah Olivia, lekker ding 😂 Ben zo blij dat Mees nog niet zo na denkt over dingen 😂

2 jaar geleden

Meneer loopt gewoon met 15 maanden al zelfstandig de trap op... met de nodige bijgeluiden...alle deuren dicht traphekjes ervoor 🙈

2 jaar geleden

Meneer loopt gewoon met 15 maanden al zelfstandig de trap op... met de nodi ...
Ooh pas alsjeblieft op, ik heb laatst m’n ventje naar beneden zien rollen vd trap. Dus ik krijg de bibbers van deze foto 😩

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ooh pas alsjeblieft op, ik heb laatst m’n ventje naar beneden zien rollen v ...
Moet er ook niet aan denken! Als hij de trap op gaat, gaat er altijd iemand mee..

2 jaar geleden

Meneer is zelf onder in de wagen geklommen haha

2 jaar geleden

Mevrouw heeft zelf haar jas aangedaan🤣 ik keur het goed👌😂

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Mevrouw heeft zelf haar jas aangedaan🤣 ik keur het goed👌😂
Haha ik vind het toch best knap van haar!

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Haha ik vind het toch best knap van haar!
Haha echt he! Ze was ook heel trots🥰🤣