214 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Wow, wat praat hij al goed! 💕
Ja, echt zo leuk! 🥰🥰
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Mevrouw heeft voor zichzelf een schaaltje met hagelslag gemaakt 😬 Echt zo ...
Hahaha, ik ben zo blij met die 81cm hier. Gisteren een leeftijdgenootje op bezoek en die deed zo de deur open.😶 Wat die 5cm al niet uitmaken.. 🤭
één jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Hahaha, ik ben zo blij met die 81cm hier. Gisteren een leeftijdgenootje op ...
Hier ook nog zo’n kleintje hoor. Maar dan sleept ze een trapje of stoel naar de keuken. Eerst naar de kast waar de schaaltjes staan en daarna verslepen naar het aanrecht via waar ze naar de kast met hagelslag kan klimmen 😅🤷♀️
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Hier ook nog zo’n kleintje hoor. Maar dan sleept ze een trapje of stoel naa ...
Ja, dat verschuiven om zelf trappetjes te bouwen ken ik inderdaad ook. Met name als ze dan een mandarijn te pakken kan krijgen 🤭 En in de keuken gewoon zoals op de foto. 😅
één jaar geleden
Dikke tranen omdat de playmobil giraffe niet doet wat hij zegt en de pepernoot niet opeet. Terwijl hij zo lief zijn pepernoten wil delen met de giraffe. Eigenwijs speelgoed ook 😂
één jaar geleden
Ons zoontje is groot fan van de Efteling (niet gek met een abo). De hele dag is het Jokie en Jet, als we de auto instappen roept hij direct “Efteling!” en het gaat er dan ook niet in als we gewoon naar de winkels gaan..
Sinds vorige week roept hij ineens “papier hier!”, maar dat klinkt dan als “Piepier! Hallo! Hallo!”. Dus wij proberen hem te leren, het is “papier”, dat zegt hij dan netjes na, en het is “hier”, ook dat zegt hij netjes na. Wij: “papier hier!”. Hij: “Piepier!” Echt, het is alsof je Joey van Friends Frans aan het leren bent😂
één jaar geleden
Reactie op TammyH
Ons zoontje is groot fan van de Efteling (niet gek met een abo). De hele da ...
Herkenbaar haha
Papa - papa
Poef - poef
Poes - Toes!
één jaar geleden
Reactie op TammyH
Haha hier ook groot fan de Efteling! (Net als mama🤪). Hier is het ook niet papier hier maar ‘pietje hie’ en het woord Efteling krijgt ze ook maar niet onder de knie, hier blijft het ‘Effeting!!! Effeting Ja leuk mama’ haha
één jaar geleden
Wanneer Fynn zijn vitamine wil vraagt hij om 'de grote taart' door de dop😅
één jaar geleden
Reactie op TammyH
Wij hebben ook een abbo..
Zodra hij wakker word roept hij tata en loopt op t moment overal met z'n jokie naar toe..
Pakt het fotoboek vd efteling en gaat alles aanwijzen en dan zichzelf dat hij het toch echt tijd vind erheen te gaan..
Heerlijk..
één jaar geleden
We hebben het nogal druk momenteel met verhuizen..we hadden zakjes babyvoeding in de vriezer staan. Een soort voor 4 maanden en een voor 18 maanden. Papa was alleen thuis met onze zoon en had hem twee zakjes gegeven. En hij had nog steeds honger. Dat vond ik raar. Want hij eet normaal met moeite een zakje op. Had papa de 4 maanden variant gepakt😂😂