11 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou ook de huisarts bellen. Toevallig op strand of duin geweest? Ik had zulke plekken door van die harige rupsen op strand 😒
2 jaar geleden
Trekt het weg? Mijn zoontje heeft ook zoiets, ook sinds een paar dagen...
Ik heb gisteren contact gehad met de huisarts en die denkt zonne/hitte allergie.(dag ervoor advies gevraagd aan mijn schoonzusje zij is doktersassistente en ze had overlegd met een collega en die dacht hetzelfde)
Hij heeft het bij uit bed komen en woensdag ook nadat hij in de zon geweest was..
Het trekt bij hem wel na een uur of een paar uur weer weg. En hij reageert er eigenlijk totaal niet op(maar kan me niet voorstellen dat het niet jeukt of pijnlijk is eigenlijk 😅)
2 jaar geleden
Ik zou ook even een huisarts er naar laten kijken. Mocht dat nou niet meer lukken voor het weekend kun je er wat vette crème(zonder parfum etc.) Op smeren. Bijvoorbeeld cetamacrogol creme deze is vrij verkrijgbaar bij drogisten. De vettigheid verzorgd de droge huis en door het vette laagje kan je dochter de huid minder goed kapot krabben.
2 jaar geleden
Huisarts heeft mee gekeken. Die vermoedde een zonne allergie. Waar ik weer niet zo in geloof.. dat kan bijna niet😅
Heb een drankje gekregen en lanette creme al heb ik die creme al eerder gesmeerd..
Ik ga eerst nog proberen of het geen melk allergie is. Vanmorgen de pap met soya gemaakt en komende dagen even zuivel weren.. we gaan eens kijken🤞
2 jaar geleden
Lijkt wel op zonne allergie. Heb er zelf altijd in het voorjaar last van kan het al krijgen na 10min in de zon. Nu nergens geen last van. Maar zonnebrandcrème zou ook kunnen ik kan ook niet tegen alle dag/body crèmes