11 Reacties

4 jaar geleden

Zou de partner dan ook terug meemogen ? 🤞

4 jaar geleden

wat lekker! ik heb de echo wel gehad. en krijg hem nu pas weer met 11w3d

4 jaar geleden

Reactie op Teskie

Zou de partner dan ook terug meemogen ? 🤞
Bij ons werd er vermeld dat dat helaas nog niet mocht :(

4 jaar geleden

Reactie op Teskie

Zou de partner dan ook terug meemogen ? 🤞
Oh ik hoop het!

4 jaar geleden

Ik wacht hier ook op volgende week, dan krijg ik ook alsnog de uitnodiging voor de vroege echo. Zo fijn dat we alsnog kunnen komen, ben nu 9 weken

4 jaar geleden

Reactie op Teskie

Zou de partner dan ook terug meemogen ? 🤞
Helaas mogen die nog niet mee

4 jaar geleden

Ik zit bij een praktijk met eigen apparatuur en bij mij zijn ze sowieso erg soepel. Heb al een echo gehad met 7 weken, met 9 weken en straks eentje met 12 weken. Partner mag alleen nog niet mee.

4 jaar geleden

Wat fijn en lief dat ze dat doen ! Ik kreeg inderdaad ook een mailtje waarin stond dat de vroege echo's weer doorgaan. Dacht wel een paar seconden podverdorie nu wel weer (mijne is afgezegd en ben nu inmiddels 12 weken). Maar fijn dat het weer doorgaat. Hoop op meer versoepeling zodat pretecho's door mogen gaan en partners weer mee mogen 😁

4 jaar geleden

Haha ik heb precies hetzelfde! Ik werd gister ook gebeld voor alsnog een extra echo morgen! En volgende week woensdag stond de eerste gepland 🤗.

4 jaar geleden

Zelfde nieuws hier, zooo blij mee. Ik zag het bericht op facebook en heb even zelf gebeld. Ik mag nu morgen komen, anders moest ik wachten tot 11 mei voor de eerste echo! Partner mag nog niet mee. Heel spannend ineens zo..

4 jaar geleden

Mijn afspraak stond voor 6 mei, maar helaas kan ik niet eerder komen. Dus zal toch moeten afwachten. Het duurt alleen zo lang allemaal! Ben 6 mei 10+5