124 Reacties

4 jaar geleden

Ja hoort 't erbij, zo snel? Ik ben 6+6 en 1 kilo aangekomen nu... Niet perse mega veel, maar toch stoort het me dat 't nu al begint? Is dat stom/gek?

4 jaar geleden

En eten jullie nu ook anders, meer of slechter? Want ik eet echt niet gek op een dag en zie elke dag toch een minimale stijging..

4 jaar geleden

Ik ben nu 7+3 en ben zo’n 1,5 kg aangekomen denk ik.

4 jaar geleden

En eten jullie nu ook anders, meer of slechter? Want ik eet echt niet gek o ...
Ik heb een eetstoornis verleden. Tot nog vrij recent. Ik heb de weegschaal de deur uit geflikkert en probeer nu echt te eten waar ik zin in heb. Dit is wel aanzienlijk meer maar vooral regelmatiger dan eerst. Ik eet wel gezond :) sinds we gingen proberen 6 maanden geleden en nu was ik bij de verloskundige 2 kg aangekomen. Dus het valt me allemaal nog mee. Vandaag 10 weken.

4 jaar geleden

En eten jullie nu ook anders, meer of slechter? Want ik eet echt niet gek o ...
Ik eet veeel slechter en nu ik thuis zit door Corona ook veel meer. Heb vooral zin in brood en merk dat ik door misselijkheid ook vaker ga eten.

4 jaar geleden

Reactie op Bernou

Ik heb een eetstoornis verleden. Tot nog vrij recent. Ik heb de weegschaal ...
Wat knap dat je het zo aanpakt en zo bewust nadenkt over je eigen gezondheid en gezondheid van je kleintje. Goed hoor! Hou vol!

4 jaar geleden

Ik eet veeel slechter en nu ik thuis zit door Corona ook veel meer. Heb voo ...
Haha me 2. Hartige dingen zijn de bom!

4 jaar geleden

Ik ben nu 7+3 en ben zo’n 1,5 kg aangekomen denk ik.
Hm toch wel vergelijkbaar... Ik dacht echt dat er wat mis met me was haha dat 't zo snel al begon.

4 jaar geleden

Wat knap dat je het zo aanpakt en zo bewust nadenkt over je eigen gezondhei ...
Het is heel makkelijk als je weet waar je het voor doet. Ik dronk ook elke dag wijn en rookte. Maar zodra ik van m’n vriend groen licht kreeg ben ik met alles gestopt! Soms moeilijke momenten maar zo makkelijk als je voor ogen hebt waar je het voor doet!

4 jaar geleden

Hier nu zon 1,4 kg aangekomen, nadat ik dit in de eerste weken was kwijtgeraakt. Ben nu weer terug op mijn oude gewicht. Het zou me niks verbazen als dat door mijn groeiende borsten komt.

4 jaar geleden

Reactie op Bernou

Het is heel makkelijk als je weet waar je het voor doet. Ik dronk ook elke ...
Jaaa, zo is 't! Keep that spirit!

4 jaar geleden

Ik weet het niet precies ik ben zwanger geraakt door icsi. En met de hormoon spuiten ed. Was ik al gegroeid. En ben geen fan meer van de weegschaal daardoor weer ik me nog amper, we zien later wel weer

4 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Ik weet het niet precies ik ben zwanger geraakt door icsi. En met de hormoo ...
Ja me 2.... Is denk ik sowieso ander traject

4 jaar geleden

Mijn weegschaal is kapot (oftewel er moeten nieuwe batterijen in maar ik durf niet). Ik denk dat alles wat ik aangekomen ben de afgelopen weken te wijten is aan quarantaine vet, bank- en bedhang vet en 'ik wil alleen maar snaaien en kaassoufles als lunch' vet.

4 jaar geleden

Ik heb in het verleden ernstige anorexia gehad (opname, etc.). Jaren later een terugval gehad en nu circa 10 jaar geleden besloten nooit meer te wegen en mij te fixeren rond een getal. Ook nu ga ik mijzelf niet wegen en eet zo gezond mogelijk (ook snaaien wanneer mijn misselijkheid dit toe laat). Niets ten nadelen voor anderen die wel wegen hoor! Maar voor mij persoonlijk is het juist niet goed.

4 jaar geleden

Ik val juist af.. En eet meer. Nu 2 kilo kwijt. Geef niet over

4 jaar geleden

Ik heb eigenlijk geen idee of ik al aangekomen ben. Meestal zit mijn gewicht tussen de 67 en 70 kg en afgelopen week zat het vrij stabiel op de 69.9 kg. Ben ook nog maar 5 weken. Probeer wel om mijn eten wat onder controle te houden en niet teveel te snaaien. Wel erg lastig want ik heb constant zin in de soft baked macademia cookies van de Lidl 🙈

4 jaar geleden

6+6 en 2 kilo ... hoop niet dat dat zich zo door zet hahaha

4 jaar geleden

Ik durf niet op de weegschaal te staan😅..

4 jaar geleden

7.5wkn en -2.2kg