49 Reacties

3 jaar geleden

Soms zoek ik nog even naar de juiste woorden om leuk terug te reageren, maar door van alles en nog wat vergeet ik dan te reageren. Wacht het nog even af, je hebt nog tijd zat.

3 jaar geleden

laten gaan.. mij motto is altijd graag of niet... dan niet toch 😅 hoe jammer het ook is 😑

3 jaar geleden

Niet doen... Als ze jou belangrijk genoeg hadden gevonden gaven ze wel antwoord. İk ben het er ook klaar mee van mensen die negeren maar wel familie zijn. Als ze mij dit niet gunnen mogen ze afstand houden. Krijg ik die negatieve energie niet van ze. Maar goed je mag zelf weten natuurlijk

3 jaar geleden

laten gaan.. mij motto is altijd graag of niet... dan niet toch 😅 hoe jamm ...
Dat probeer ik ook, met vrienden heb ik daar ook totaal geen moeite mee. Maar familie is toch wel een dingetje 😂

3 jaar geleden

Wat is de reden dat jij het vertikt om te horen of ze kunnen of niet? Het kan zijn dat ze het vergeten zijn. En hebben ze eventjes een herrinnering nodig?

3 jaar geleden

Niet meer achteraan gaan. Minste wat ze konden doen is iets laten weten. Gewoon aankijken of ze komen of niet. Zo niet dan is dat hun pech en niet die van jou.

3 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Wat is de reden dat jij het vertikt om te horen of ze kunnen of niet? Het k ...
We hebben ook groeps appen, familie app. En daar reageren ze wel tegen andere op, maar ik had zelf later nog iets geplaatst wat te maken had met het feestje en dat negeren ze dan weer compleet..

3 jaar geleden

Je weet niet wat eronder zit. Hebben ze zelf al kinderen of juist een kinderwens die (vooralsnog) niet vervuld wordt en worden ze hierdoor geconfronteerd met eigen verlies? Probeer er niks achter te zoeken. "Assumption is the mother of all fuck ups". Als je er last van hebt, ga het gesprek aan door feiten te benoemen, ik zag dat je nog niet gereageerd hebt op onze uitnodiging. Ik zou het fijn vinden als jullie erbij zijn. Als jullie niet kunnen horen we dat vanwege praktische zaken ook graag.

3 jaar geleden

Reactie op Meez

Je weet niet wat eronder zit. Hebben ze zelf al kinderen of juist een kinde ...
Dat is waar.. daarom is het even goed om me "frustratie" hier even te uiten en andere meningen horen.. Ik ga ze indd van de week nog maar vragen of ze willen komen

3 jaar geleden

Ik zou persoonlijk niet te veel energie erin steken, maar dat komt omdat in mijn situatie ik vrienden heb die ik meer zie als familie dan mijn daadwerkelijke familie. Zelf ben ik ook vrij "nuchter/makkelijk" als ze niet het fatsoen hebben om te reageren dan ga ik mijn energie er niet aan verspillen. Mogelijk hebben ze voor zichzelf een reden om het niet te doen,maar dan vind ik dat ze wel iets kunnen laten horen, maar dit is mijn mening en misschien laten ze later wel weten dat ze alsnog wel/niet komen.

3 jaar geleden

Een feestje in coronatijd..? Ik weet dat dit niet je issue is, maar ik vind het wel bijzonder. Misschien reageren ze daarom niet? Of willen ze afwachten hoe het dan gaat met corona?

3 jaar geleden

Reactie op muis2017

Een feestje in coronatijd..? Ik weet dat dit niet je issue is, maar ik vind ...
This niet dat we 100 man uit nodigen

3 jaar geleden

Ik had gewoon gevraagd of ze.ook komen.

3 jaar geleden

Je kan ook een berichtje sturen van mochten jullie niet komen willen jullie het dan laten weten en als ze dan nog niet reageren tja dan zou ik er geen moeite insteken

3 jaar geleden

We hebben ook groeps appen, familie app. En daar reageren ze wel tegen ande ...
Bizar dit, ik zou hier echt goed pissig over zijn. Voor mij zou het reden genoeg zijn om ze direct aan te spreken. Als ze aangeven het te zijn vergeten dan zou ik duidelijk aangeven hoe dat overkomt bij jou. Want als je zoiets vergeet hoe belangrijk vind je het dan denk ik dan. Helaas zijn sommige mensen gewoon laks. Ik persoonlijk houd daar niet van maar omdat het familie is zou ik er daarna niet meer over doorgaan maar ik houd wel de eer aan mezelf en reken niet meer op ze.

3 jaar geleden

This niet dat we 100 man uit nodigen
Je mag toch max 3 bezoekers hebben? Anyway, misschien is dat in juni wel weer anders. Heel veel plezier en trek je niks aan van partypoopers!

3 jaar geleden

Reactie op muis2017

Je mag toch max 3 bezoekers hebben? Anyway, misschien is dat in juni wel we ...
We mogen weer met 30 man in een ruimte, wel met 1.5m afstand. Maar we zitten op 10 mensen en we wonen vrij groot dus dat komt wel goed ;) en zoals het er nu uit ziet komen er 3 minder :P

3 jaar geleden

Misschien houden ze niet van gender reveal feestjes? Ik zit daar ook nooit zo op te wachten.. Zal dat tegen die mensen natuurlijk niet zeggen, want snap ook wel dat het kwetst, maar het delen van echo’s, uitnodigingen voor baby showers, het hele gedoe van vertellen op een leuke manier en dan ook nog gender reveal.. Van mij hoeft het niet. Ik denk dat je het gewoon aan ze moet vragen, want wij kunnen het niet voor ze invullen. Misschien vinden ze je feestje echt onzinnig, misschien vinden ze het pijnlijk omdat ze zelf ook graag zwanger zouden zijn, misschien zijn ze gewoon vergeten te reageren.. Trek geen conclusies als je niet weet wat er is. Vul dus niets voor ze in, maar vraag het ze gewoon. Het is familie, dat moet wel lukken toch? Oh, en wat hun antwoord ook is: probeer daar begrip voor te hebben. Het is natuurlijk leuk dat jij super enthousiast bent, maar dat mensen die enthousiasme niet zo erg delen voor een ongeboren kind moet ook kunnen.

3 jaar geleden

Reactie op Theekopje89

Misschien houden ze niet van gender reveal feestjes? Ik zit daar ook nooit ...
Ik begrijp je punt maar ik vind dat je van directe familie (wat de reden ook is) een reactie mag verwachten. Dat heeft te maken met fatsoen vind ik.

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik begrijp je punt maar ik vind dat je van directe familie (wat de reden oo ...
Al is het: Goh wat leuk, of sorry we komen niet want.. of iets. Maar helemaal niks zeggen vind ik in alle situaties niet netjes.