49 Reacties

4 jaar geleden

Al is het: Goh wat leuk, of sorry we komen niet want.. of iets. Maar helema ...
Ja precies!

4 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik begrijp je punt maar ik vind dat je van directe familie (wat de reden oo ...
Mee eens hoor. Alleen is iets wat ik fatsoen vind, voor een ander niet vanzelfsprekend natuurlijk. En dan is de vraag natuurlijk maar net of mijn fatsoen de juiste is, of dat vanuit hun standpunt zij fatsoen hebben. Dat is net je eigen standpunt/visie. Maar ik ben het hartstikke met je eens.

4 jaar geleden

Ik ben van geboortegroep december, maar lees vaak met jullie mee aangezien ik vroeg december ben uitgerekend (05-12) Maar het kan nog erger 🙈 Ik had uitnodiging gemaakt voor 7 juni voor alleen 1ste graad familie (omgerekend 10 volwassenen). Met duidelijke richtlijnen dat als je afgelopen weken symptomen hebt gehad dit graag serieus te nemen. Wij voldoende plaats hebben (80 vierkante meter) dus wij ook voldoende afstand konden houden. Mijn schoonzus dacht daar iets anders over en heeft de overheid en het rivm ingeschakeld 😂 Want het is 3 mensen op bezoek en niet meer!

4 jaar geleden

Ik ben van geboortegroep december, maar lees vaak met jullie mee aangezien ...
Je schoonzus heeft de overheid en RIVM in geschakeld? Wauw.. Waarom!? 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik ben van geboortegroep december, maar lees vaak met jullie mee aangezien ...
Dit is wel heel ziek.. kom dan gewoon niet als je het niet vertrouwd 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Je schoonzus heeft de overheid en RIVM in geschakeld? Wauw.. Waarom!? 🤷🏼‍ ...
Jaa dat hebben wij haar ook duidelijk gemaakt dat ze alle vrijheid heeft om te komen ja of nee. Niks verplicht 😂 Maar nee zij zegt je mag niet meer als 3 mensen op bezoek dus je overtreed de regels. Ze vind het blijkbaar ook normaal om haar eigen broertje te “naaien” Maar goed wij wachten even lekker af op de nieuwe persconferentie! Want zelf hebben wij ook het rivm gebeld en zij zeggen dat de regel 3 mensen tot 1 juni geld en er zeker kans is dat dit versoepeld word vanaf 1 juni aangezien pretparken etc ook geopend worden. En nou ik zeg je! Als het versoepeld word, voor haar blijft mijn deur gesloten

4 jaar geleden

Jaa dat hebben wij haar ook duidelijk gemaakt dat ze alle vrijheid heeft om ...
Wat belachelijk en onaardig. En het slaat nergens op, want ondanks dat het de regel is om max. 3 bezoekers te hebben, wordt hier thuis niet op gehandhaafd.

4 jaar geleden

Mensen gaan er vanuit dat het door corona komt, maar misschien is gezonder reveal feestjes gewoon niet hun ding... dan nog moet je dat kunnen zeggen tegen familie vind ij

4 jaar geleden

Dat is zo herkenbaar... wij gingen mijn zwangerschap bekend maken en mijn zwager heeft ons daar niet eens mee gefeliciteerd. Dat vindt hij niet normaal, zegt hij. Nadat we een beetje over de teleurstelling heen waren, hebben we hem gevraagd of hij ons wil helpen met het maken van een mooi geboortekaartje. Daar kregen we eerst geen reactie op en na een tweede keer vragen een "nee, want ik heb geen inspiratie." Om moe van te worden... Maar goed, gelukkig is de rest wel heel blij en ons geluk kan vooralsnog niet op. We gaan mijn zwager net als de rest van de familie op de hoogte houden en verder besteden we er geen aandacht meer aan.

4 jaar geleden

Of ze zijn net als ik, is pas over 3 weken reageer tzt nog wel. Zou 1 á 2 weken vooraf herinnering sturen. Ik ben ook niet van de gender reveal partys maar als mijn (schoon)zus het belangrijk vind zou ik zeker gaan!

4 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Dit is wel heel ziek.. kom dan gewoon niet als je het niet vertrouwd 🤷‍♀️
Wauw 😮

4 jaar geleden

ik kreeg vanmiddag te horen dat het een misselijke grap is dat mijn naam op de echo stond en het niet zijn kind kan zijn... leuke schoonouders 😍

4 jaar geleden

ik kreeg vanmiddag te horen dat het een misselijke grap is dat mijn naam op ...
Staat niet standaard de naam van de moeder op een echo? 😂

4 jaar geleden

ik kreeg vanmiddag te horen dat het een misselijke grap is dat mijn naam op ...
Ik heb je verhaal, denk ik wel 4x gelezen.. Wat een bizare tijd maak jij nu mee zeg..

4 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Staat niet standaard de naam van de moeder op een echo? 😂
Jep, jouw naam en geboortedatum

4 jaar geleden

ik kreeg vanmiddag te horen dat het een misselijke grap is dat mijn naam op ...
Belachelijk... tis toch een echo van jouw buik.. niet meer dan logisch dat jouw gegevens er dan opstaan en niet van je man daar zullen ze niet veel op vinden dan🤪 heel bizar verhaal

4 jaar geleden

Jaa dat hebben wij haar ook duidelijk gemaakt dat ze alle vrijheid heeft om ...
Ik heb het uitgezocht en het verzoek is niet meer dan 3 personen thuis uit te nodigen maar ze handhaven er niet op. Bovendien vanaf 1 juni mogen bruiloften e.d ook weer tot 30 personen dus ik ga het gewoon doen tot 10 personen en met afstand.

4 jaar geleden

De beller is sneller. Email en apps, die verrekte blauwe vinkjes. Verplicht antwoorden. Ik reageer ook wanneer het mij uitkomt. En een feestje in deze tijd. Ik had het ook graag anders gezien, maar ik vind het totaal onverantwoord. Echter, niemand zit erop te wachten dat ik dat zeg, dus dan zeg ik maar niets en dat is uiteraard ook niet goed. 100 man uitnodigen is idd belachelijk, met meer dan 3 samenkomen ook trouwens. Straks wordt jij ziek, in het ergste geval zwanger aan de beademing. Ik zou het risico echt niet nemen.

4 jaar geleden

ik kreeg vanmiddag te horen dat het een misselijke grap is dat mijn naam op ...
Wait, whut? Ze geloven dus eigenlijk niet dat je zwanger bent?

4 jaar geleden

Al is het: Goh wat leuk, of sorry we komen niet want.. of iets. Maar helema ...
Ik reageer eerlijk gezegd meestal ook niet al te snel op appjes. Zeker wanneer het iets is waar ik niet echt op zit te wachten (sorry). Ik vind dat de laatste jaren een rare ontwikkeling is ontstaan dat je altijd maar meteen moet reageren. Wil je iets meteen weten, bel dan even op of ga langs (op 1,5 meter afstand).