49 Reacties

4 jaar geleden

Ik verwachtte niet direct een reactie, dat heb ik eerder gezegd. Maar we zijn 1.5 week verder en er word wel op andere dingen gereageerd

4 jaar geleden

Heb je ook beseft dat sommige mensen helemaal niks hebben met gender reveal en het onzin vinden. Daarnaast speelt ook nog dat het niet echt de bedoeling is om vanaf 1 juni gelijk allemaal weer feesten te gaan geven. Met beide argumenten kan he het eens of oneens zijn... maar als iemand mij dit nu zou sturen ik denk ik ook niet eens reageren 😊 maakt niet uit of het familie is... maar ook ik zou dit echt onzin vinden om beide redenen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik heb het uitgezocht en het verzoek is niet meer dan 3 personen thuis uit ...
Juist wij hebben het ook goed uitgezocht. En zelf wouden we al maatregelen nemen. Ik bedoel met 2 extra party tenten zitten we aan bijna 80 vierkante meter voor ongeveer 10 volwassenen. Maar ach.. wij wachten lekker af wat ze 1 juni zeggen en anders verzinnen we vast een andere optie

4 jaar geleden

Ik zie nu pas, 10 juni moet 20 juni zijn. Mocht de RIVM zeggen dat de maatregelen weer strenger moeten worden heb ik genoeg tijd om het af te zeggen maar er is gezegd, NA 1 juni mogen er weer 30 mensen bij elkaar, pretparken en terrassen gaan open en als die 1.5m maar aangehouden word Ik had deze topic geplaatst om een familie ding, niet om gelul over het RIVM. Weet helaas niet hoe ik deze topic moet verwijderen

4 jaar geleden

Ik hoor de laatste tijd steeds vaker: 'Nee hoor, wij doen niet aan Valentijnsdag/halloween/gender reveal/babyshower, etc, veel te  Amerikaans en te commercieel' en ik denk dan: nou en? Wat maakt dat uit? Een reden voor een feestje is toch altijd goed? Ook bij een gender reveal: voor die ouders is het wel heel bijzonder en ze willen dat graag met jou vieren, waarom zou je daar geïrriteerd van raken of het zelfs compleet negeren? Ook als je er zelf niks mee hebt: je kunt het toch ook zien als een momentje om bij te kletsen of samen te zijn, dat is toch al leuk. Als je daar niet eens op zit te wachten, vraag ik me af wat je nog met iemand doet. Meeleven, er voor hen zijn en soms iets doen wat voor jou misschien niet hoeft maar voor hen wel belangrijk is, dat hoort toch bij vriendschap/een familieband? Ik snap echt het probleem niet.

4 jaar geleden

Ik hoor de laatste tijd steeds vaker: 'Nee hoor, wij doen niet aan Valentij ...
Het leven is al kort genoeg, laten we elk moment die we kunnen, pakken om het leven te vieren en bij elkaar te zijn. Dan maar te commercieel, ik hou van de samenhorigheid en daarom hou ik van die feestjes 🥰

4 jaar geleden

Ik hoor de laatste tijd steeds vaker: 'Nee hoor, wij doen niet aan Valentij ...
Nou precies dit dus!

4 jaar geleden

Op verzoek van Topicstarter is dit topic gesloten