23 Reacties

3 jaar geleden

Niet meegemaakt. Maar bij een echo en bij een bloedonderzoek kunnen de artsen het alsnog bij het verkeerde eind hebben. De zekerheid qua geslacht krijg je pas echt bij de geboorte.

3 jaar geleden

Vandaag precies hetzelfde mee gemaakt! Ben er nog een beetje van onderste boven

3 jaar geleden

Op 12 weken kan je via de echo moeilijk zien welk geslacht het is lijkt me..

3 jaar geleden

Niet meegemaakt. Maar bij een echo en bij een bloedonderzoek kunnen de arts ...
Mijn ons is vlokkentest dus geen nipt :) zal nu wel juist zijn haha kleertjes weer weg en kijken voor nieuwe ;)

3 jaar geleden

tot 20 weken is t gewoon gokken op goed geluk.. dus vind t geen foutje hoor..

3 jaar geleden

Ohh als je een jongen had gewild is het wel even teleurstelling, maarja als het maar gezond is is het belangrijkste!

3 jaar geleden

Oh dat is even omschakelen, maar gefeliciteerd! Met hoeveel weken was dat?

3 jaar geleden

Reactie op Magalie98

Op 12 weken kan je via de echo moeilijk zien welk geslacht het is lijkt me. ...
Dat is waar :) maar toch dan moeten ze geen uitspraak doen vind ik

3 jaar geleden

Reactie op LER28

Vandaag precies hetzelfde mee gemaakt! Ben er nog een beetje van onderste b ...
We ook :) al zoveel gekocht

3 jaar geleden

O nee dat is wel lekker verwarrend! Maar ze hebben met de nipt test dit nu gezien? En ja idd de echo voor 12 weken het geslacht zien vind ik wel erg vroeg 😬 Nou ja als het maar gezond is 😉🙏🏽

3 jaar geleden

Reactie op triesje81

O nee dat is wel lekker verwarrend! Maar ze hebben met de nipt test dit nu ...
Nipt hebben we niet gedaan enkel vlokkentest :)

3 jaar geleden

Ja, echt niet leuk dan he. Maar is sws vroeg nu toch. Ik ken iemand die dacht een jongen te krijgen dus alles blauw etc. Bij de bevalling bleek het een meisje.

3 jaar geleden

Met 12 weken kunnen ze t idd nog zien. Pas met 16 - 20 weken kunnen ze t zien.

3 jaar geleden

Is een bloedtest niet zeker dan? Bij mij dacht de gynae op echo van 11w een jongen, maar na nipt en bloedtest was het resultaat vh geslacht meisje.... ik dacht dat de bloedtest sowieso uitsluitsel gaf?

3 jaar geleden

Bij mij is dat 10 jaar geleden gebeurd. Echo jongen en vruchtwaterpunctie meisje was er ook even van slag van omdat ik schrok omdat het niet klopte. Bij 20 weken echo idd een meisje.

3 jaar geleden

Controleren ze dat standaard bij de nipt test? Ik heb deze vandaag laten prikken en hier hebben ze niks over gezecht namelijk

3 jaar geleden

Reactie op Jeske2020

Controleren ze dat standaard bij de nipt test? Ik heb deze vandaag laten pr ...
Nee in Nederland wordt dat niet gedaan. In België is dat een optie om voor te kiezen.

3 jaar geleden

Ik ken wel iemand die verteld was dat ze Écht een meisje zouden krijgen. En weken later bij de volgende echo was het een jongen. Zij en haar man waren helemaal van slag, moesten heel erg wennen aan deze omschakeling. Maar zijn nu wel heel happy hoor :)

3 jaar geleden

Reactie op Piulane

Is een bloedtest niet zeker dan? Bij mij dacht de gynae op echo van 11w een ...
Helaas is ook de bloedtest niet 100% betrouwbaar

3 jaar geleden

Heb dit gister ook nagevraagd bij mijn gynaecoloog, wanneer het zeker is jongen of meisje. Hij gaf aan dat op dit moment er nog geen touw aan vast te knopen is,omdat het allemaal heel klein is en je makkelijk kan vergissen. Ik wilde het ook graag eerder weten... Gynaecoloog gaf aan als je nu iets vertel en de uitslag is met de 20 weken echo wel anders, dan ga je het mij verwijten en dat wil ik niet. Dus rest er anders niets dan te wachten. Over 3 weken weer controle hoge bloeddruk en dan ook weer een echo past.. stiekem spieken of ik dan al iets kan zien...heb al 2 meiden...dus ja.. spannend