7 Reacties
2 jaar geleden
Is een fase waar je in zit. Hoe moeilijk het ook is probeer hem het echt zelf telaten doen. Bij ons heeft het 2 weken geduurd en toen was het al een stuk minder. Maar snap je heel goed dat het moeilijk is. Tuurlijk als die heel erg overstuur raak ga je hem troosten maar hij moet het wel zelf leren. 1 tip laat je man ook is een uur alleen bij hem anders blijf die alleen aan jou hangen. Heel veel succes
2 jaar geleden
Reactie op Ans31
Is een fase waar je in zit. Hoe moeilijk het ook is probeer hem het echt ze ...
Kan het zijn dat zijn sprong eerder is begonnen?
Levi doet alleen zo, als ik er ben en hij mij ziet.
Ik heb hem ook te veel geholpen of voor hem gedaan.
Omdat hij het anders niets doet en ik probeer hem te leren om zelf te gaan staan en lopen.
Maar zelf op zijn knieën komen, lijkt hij nog steeds niet helemaal te begrijpen hoe het moet.
Hij heeft kruipen, overgeslagen net als ik vroeger.
Maar dat is ook erg wisselend.
Op de bank weet hij wel, hoe hij kan gaan staan
2 jaar geleden
Reactie op Ans31
Is een fase waar je in zit. Hoe moeilijk het ook is probeer hem het echt ze ...
Jaa hoor dat kan zeker heel goed zijn. Vooral je zelf niet de schuld geven. Ik zeg zelf altijd een kind doet het op ze eigen ritme. Maar je moet je zelf ook wat adem ruimte geven. Het komt allemaal goed je zult zien dat het zo in 1 keer gaat. Hij moet zelf ondercontole gaan krijg. Je doet het al super hoor laat het een beetje los.
2 jaar geleden
Ons zoontje is ook ziek geweest en is sinds dat hij beter is ook veel boos, gefrustreerd en verdrietig. Soms uit het niets en soms omdat iets hem niet lukt of als het niet gaat zoals hij wilt. Het is echt gillen en helemaal overstuur en boos. Ik geloof ook dat het een fase is want ik herken hem er totaal niet in. Het is ook lastig allemaal voor die kleintjes...