75 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op LucyJ

Ik zou liever niet de website waar het besteld is achter op het kaartje heb ...
Wij bestellen het bij kaartje2go. Daar kun je het weg laten halen! Wij zijn er erg tevreden over. Gratis proef kaartje en hij is perfect! Nu wachten tot nov haha!

3 jaar geleden

Reactie op LucyJ

Ik zou liever niet de website waar het besteld is achter op het kaartje heb ...
En hippe-geboortekaartjes.nl? Wij gaan onze hier bestellen. Volledig aanpasbaar en veel keuze.

3 jaar geleden

Wij ( of nouja vooral ik) zijn bezig met geboorte kaartje kiezen. Ik vind het alleen erg moeilijk om wat qua tekst, en waar op het kaartje neer te zetten. Iemand nog tips?

3 jaar geleden

Wij hebben deze week de proefdruk besteld bij kaartje2go. Ook daar onze trouwkaarten toen besteld en erg tevreden.

3 jaar geleden

Wij hebben de enveloppen geschreven en hebben een proefdruk binnen van het kaartje dat we straks gaan bestellen. (Ben nu 33 weken)

3 jaar geleden

Kaartje zelf nog niet uitgezocht, wel ideeën dus daar gaan we zo uit zijn. Adressenlijst al wel helemaal klaar. Gaan adressen op sticker vel afdrukken, dus niks geen enveloppen schrijven

3 jaar geleden

Mijn beste vriendin ontwerpt ons kaartje. Ik ben nu 32+3 en het ontwerp is net klaar. Nu de laatste puntjes op de i en dan een proefdrukje en de enveloppen bestellen. Ik wil proberen de enveloppen uiterlijk week 38 geschreven te hebben. De vorige keer heb ik alles in de kraamweek geschreven. Dat was geen goed idee.

3 jaar geleden

Ons geboortekaartje was al klaar met 22 weken. Nu 33 weken zwanger en de enveloppen zijn al geschreven!

3 jaar geleden

Wij hebben ons kaartje rond week 26 al besteld als proefdruk, omdat ik het een goed idee vond om het ontwerp zelf te maken en hebben de proefdruk besteld via kaartje2go (geen logo achterop). Super blij mee!

3 jaar geleden

Wij hebben een paar proefdrukken besteld. Onze keuze viel op een superleuke (vinden wij 🤪) op de website goedkopegeboortekaarten.nl. Het was ook de eerste van de proefdrukken die binnen was en de beste service. We hebben nu een ontwerp gemaakt om dan te kunnen bestellen, gewoon simpel opgeslagen in het profiel. Kunnen we ook nog lengte, gewicht etc goed erin zetten. Enveloppes bestellen we eerst zodat we die kunnen beschrijven.

3 jaar geleden

Ik heb de onze zelf ontwerpen en nu via iemand besteld die een goede drukker kent. Binnenkort ga ik de enveloppen bestellen zodat ik ze kan schrijven in mijn verlof over 5 weken.

3 jaar geleden

Deze hebben we in het tweede trimester geregeld. Heb hem zelf ontworpen, bestelling staat klaar zodat we na de bevalling gelijk kunnen doorzetten. Adressenlijst moeten we nog maken. Enveloppen zijn bijbehorende enveloppen dus die komen mee met de bestelling, die kunnen we dus niet vooraf al schrijven. Doe zelf caligrafie dus ga die ook mooi zelf schrijven 🖒

3 jaar geleden

In het 2e trimster al gedaan. Helemaal af. Alleen de laaste gegeven er nog op (geb datum gewicht Ed) en dan bestellen. Ik heb etiketten gekocht voor de adressen. Die ga ik in m'n verlof schrijven en plak ik zo op de enveloppen

VRIEND

3 jaar geleden

Mijn schoonmoeder maakt onze geboortekaartjes. Ze is hier al een poosje mee bezig. Alles wordt met de hand gedaan. Ze is nu aan het afronden en als de kleine geboren is gaat de tekst in het kaartje! 😃

3 jaar geleden

Wij zijn er al uit maar ik heb de mijne zelf gemaakt. Dus hij staat al klaar. Moet nog wel 3 kleine dingetjes aanpassen. Etiketten kunnen geprint worden maar ik dacht ik wacht nog even tot de postzegel er ook op kan, december zegels als die er dan zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Kelly_fn

In het 2e trimster al gedaan. Helemaal af. Alleen de laaste gegeven er nog ...
Etiketten is wel slim! Kun je ze idd al van tevoren schrijven. Wij krijgen de enveloppen pas samen met de kaartjes dus om ze dan pas te schrijven is misschien vervelend in je kraamweek

3 jaar geleden

Etiketten is wel slim! Kun je ze idd al van tevoren schrijven. Wij krijgen ...
Je kan vaak evelopen van te voren bestellen. Helemaal makkelijk dan kan je ze van te voren schrijven/plakken

3 jaar geleden

Etiketten is wel slim! Kun je ze idd al van tevoren schrijven. Wij krijgen ...
Ik heb de enveloppen al op voorhand gekocht en de adressen er alvast opgeplakt met etiketten. Kaartjes bestel ik later samen met de babyborrel uitnodigingen (als deze door kan gaan omwille van Corona) Leek me allemaal al wel handig om klaar te hebben en dit inderdaad niet te hoeven doen in de kraamweek

3 jaar geleden

Ik zie iedereen die zelf etiketten schrijft. Bij de website waar ik kaartje heb ontworpen kan ik een excel uploaden versturen zij direct naar de adressen in die lijst. Is er een reden om niet zo gemakzuchtig te zijn omdat ik niemand dit zie noemen? 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Y-m-y

Ik zie iedereen die zelf etiketten schrijft. Bij de website waar ik kaartje ...
Ik had bedacht om die adressen stickers zelf klaar te leggen voor op de enveloppen. Niet eens overwogen om dat door de drukker te laten doen 😅