75 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Y-m-y

Ik zie iedereen die zelf etiketten schrijft. Bij de website waar ik kaartje ...
Voor mij een reden om het niet te doen is dat er wellicht ook best veel kaartjes zijn die we rechtstreeks in de brievenbus kunnen doen aangezuen de postzegels ook bijna 1 euro per stuk zijn

3 jaar geleden

Reactie op Meez

Ik had bedacht om die adressen stickers zelf klaar te leggen voor op de env ...
Ik zag dat het duurder was en vond het duur genoeg zo!

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Je kan vaak evelopen van te voren bestellen. Helemaal makkelijk dan kan je ...
Wij krijgen ze echt pas bij de kaartjes. (Kaartje2go) gelukkig kan mijn man op zijn werk etiketten printen.

3 jaar geleden

Wij krijgen ze echt pas bij de kaartjes. (Kaartje2go) gelukkig kan mijn man ...
Als het goed is. Kan je de enveloppen eerder laten opsturen.. moet je eerst wel voor belaten. Maar word later verrekend. Kreeg ik van een vriendin te horen dit daar al 2x zo gedaan.

3 jaar geleden

Vandaag de proefdruk besteld, als ik daarover tevreden ben laat ik het zo en hoef ik alleen nog de laatste persoonlijke gegevens in te vullen als het zover is. Etiketten ga ik nog schrijven voor straks op de envelop te plakken. 😊

3 jaar geleden

🤭 das bijna het eerste wat ik ging doen geweldig vind ik het .. dus heb al vanaf juni de proefdrukken in huis

3 jaar geleden

Ben nu bijna 34 weken. En hebben afgelopen week er werk van gemaakt. Proef afdruk binnen, alleen nog niet helemaal tevreden over glans/mat afwerking. Dus nog een andere kwaliteit papier proefdruk besteld. Proefdruk was met 2 dagen geleverd. We vonden het meest lastige dat je bij sommige leveranciers maar minimale aanpassingen kon doen aan het kaartje. Dus hadden we iets bijna naar wens, konden we net die details niet aanpassen. Ben toch wel blij dat we nu als het goed is, een ontwerp hebben 😁

3 jaar geleden

Wij krijgen ze echt pas bij de kaartjes. (Kaartje2go) gelukkig kan mijn man ...
Wij gaan ook bij kaartje2go bestellen, maar hebben nu de enveloppen al in huis. Je betaalt dan wel wat ervoor, maar dat krijg je dmv een kortingscode weer terug bij je bestelling. Alleen de verzendkosten ben je dan extra kwijt.

3 jaar geleden

De onze lag al vast sinds 15w zwangerschap. Nu inmiddels 32w zwanger 😊

3 jaar geleden

Ik heb geen idee.. Ik heb op kaartje2go wel een hele leuke gezien, denk dat ik binnenkort een proefdruk ga laten maken. Verder ga ik het lekker in mijn verlof regelen denk ik. Maar ook dan de vraag..., maak ik een proefdruk met de jongens of meisjes naam haha. Wij weten niet wat het word.

3 jaar geleden

Ik heb geen idee.. Ik heb op kaartje2go wel een hele leuke gezien, denk dat ...
Beide? 🥰

3 jaar geleden

Ik heb alvast alle adressen opgezocht en gecorrigeerd en proefdruk gedaan. Hierdoor staat ons kaartje dus klaar in mijn account. Dus als ons kindje er is, is het alleen nog kwestie van juiste gegevens invullen en bestellen. Zelfs de tekst die wij graag op ons kaartje willen staat al opgeslagen, heel handig!

3 jaar geleden

Reactie op Wondercadeau

Ik heb alvast alle adressen opgezocht en gecorrigeerd en proefdruk gedaan. ...
Ons kind is 13w te vroeg geboren dus we hadden nog niets. Wij hebben naar kaartjes.nl of zoiets gesurft. Een mooi ontwerp gekozen en wat dingen aangepast. Is supergemakkelijk op die site. 2d later waren ze geleverd.

3 jaar geleden

Ik maak de kaartjes zelf 😊 elke dag een paar * zelf stempeltje van vos en naam gemaakt gekocht bij pippoos en kaartjes per 8 voor 0.59 cent bij de Action vond ze zo duur om 150 euro neer te leggen voor kaartje wat mensen weg gooien. En het is een leuke bezigheid omdat ik.moeilijk stil.kan zitten maar het toch moet 😅

3 jaar geleden

wij hebben een tattoo artiest gevraagd om ons ontwerpje te maken, past het best bij onze stijl 🥰 gisteren via mail binnen gehad en vandaag wat proefdrukjes bestellen!

3 jaar geleden

Reactie op MijnDraakjes

Ik maak de kaartjes zelf 😊 elke dag een paar * zelf stempeltje van vos en ...
Heb je een foto 😍

3 jaar geleden

Reactie op K_nov

Heb je een foto 😍
Dit is dan alleen de naam van me oudste zoon en de datum.komt er nog onder rest vn het kaartje moet ik nog bedenken maar dit is de voorkant 😊

3 jaar geleden

Hmm ik moet dan echt is beginnen. Ben afgestudeerd in grafische vormgeving dus ik maak ze zelf. Ik laat ze drukken bij mijn vaste plek, kwam rond de 20 euro uit 🤭

3 jaar geleden

Wij krijgen vandaag de enveloppen alvast binnen. Die kan ik dan gaan schrijven de aankomende dagen. Het kaartje hebben we op hippe-geboortekaartjes.nl gevonden. Was erg makkelijk te bewerken en je kreeg mooie proefdruk met allerlei soorten papier erbij om te kiezen en wat voorbeelden van sluitzegels en alle kleuren enveloppen.

3 jaar geleden

Reactie op Meez

Ben nu bijna 34 weken. En hebben afgelopen week er werk van gemaakt. Proef ...
Waar hebben jullie het uiteindelijk laten doen?