11 Reacties

3 jaar geleden

Wat bedoel je met een geboortelijst?

3 jaar geleden

Je lijst waar je je spullen op zet.. die je familie en vrienden dan kopen als ze op bezoek komen.. het is vaak ook interessant om bv je grote spullen zoals kinderwagen ook op te zetten vr jezelf aangezien je dan je korting krijgt.. misschien in Nederland niet de gewoonte? 馃

3 jaar geleden

Ik heb er online al een aan gemaakt en ben 13 weken. Is handig om zelf een overzicht te krijgen wat je nog nodig hebt. En je kan de lijst blijven bewerken, dus echt wel handig! Zelf ben ik 13 weken

3 jaar geleden

Ik denk dat wij daar toch nog een hele tijd mee gaan wachten, wij dachten zo rond 28w...? Ik weet gewoon zeker dat ik een hoop spullen van vriendinnen ga krijgen, die zij niet meer nodig hebben en dat hoeft dan niet op de lijst, maar momenteel weten de vriendinnen het nog niet 馃榿

3 jaar geleden

Reactie op Tinekedv

Je lijst waar je je spullen op zet.. die je familie en vrienden dan kopen a ...
Nee, dat is bij ons niet gebruikelijk inderdaad. Wij hebben wel een baby-uitzetlijst voor onszelf, maar dat is meer een checklist of we alles hebben. We kopen het allemaal zelf en eventueel familie en vrienden hebben ons wel al kleine cadeautjes (rompertje, sokjes, knuffeltje) gegeven om ons te feliciteren met de zwangerschap.

3 jaar geleden

Ik heb ermee gewacht tot 26w ofzo, je krijgt veel viavia. Er komen nog 2 nieuwe collecties uit voordat je kind geboren is. Sommige zaken moet je ook verplicht aankopen, dus pas er mee op. Laat u zeker goed informeren over autostoelen en buggy's en vraag rond aan jonge mama's uit vrienden of familie kring wat ze goed en slecht vonden.

3 jaar geleden

Ik belde onlangs naar de winkel om wat vragen te stellen.. en zij raadde me aan om zo snel mogelijk langs te komen voor lijst aangezien er lange levertijden zijn ontstaan door Corona .. Wij hebben 5 juni afspraak. Ik ben dan net geen 17 weken.. (Belgi毛)

3 jaar geleden

Reactie op sarahXarno

Ik heb er online al een aan gemaakt en ben 13 weken. Is handig om zelf een ...
Op welke site?

3 jaar geleden

De gele flamingo is voor Belgi毛 ook een leuke lijst!

3 jaar geleden

Reactie op 馃挄馃挄馃挄

De gele flamingo is voor Belgi毛 ook een leuke lijst!
Jaaaaa die zijn super leuk maar wel prijzig 馃グ馃グ馃グ

3 jaar geleden

Ligt er een beetje aan wat je zelf prettig vind. Bij onze eerste hebben we het kamertje, kinderwagen en Maxi-Cosi besteld met 9 weken zwangerschap. Dit in verband met lange levertijden (kwam pas met 30 weken zwangerschap binnen ofzo). Nu hebben we nog het kamertje en spullen, dus hebben we niet zo'n haast. Alleen wat leuke nieuwe dingetjes erbij voor de nieuwe baby. Ik ben nu 15 weken