5 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op labelle
Waarom hebben jullie onbeschermde seks als hij geen kind wil?
Vraag ik me ook af. Straks raak je "per ongeluk" zwanger en smeert hij hem.
2 jaar geleden
Ik ben nu 37. Wij hebben heel veel moeite gedaan voordat ons zoontje er was. Miskramen in 2012, 2018, 2019, 2019 en 1x eug met eileider verwijdering in 2018... ons zoontje is in november 2020 geboren
De zwangerschap was zwaar, emotioneel en natuurlijk veel meer angst als bij een ander met andere geschiedenis. De bevalling was hel.
Kaiden heeft veel gehuild nou ja huilen, het was krijsen bleek kma te hebben verborgen reflux dus alle combi.
Mijn man zei nou hier blijft t bij maar ik kreeg na 4 a 5 maanden toch kriebels... gesprek gehad... hij zag het niet zitten.
Nogmaals gesprek gehad en afgesproken we gaan ervoor maar mochten er nog 2 miskramen volgen stoppen we direct want hij is mij 1x bij de eug bijna kwijt geraakt en hij wil graag dat ons zoontje zijn moeder houdt en ik natuurlijk ook!
Dus rond juli 2021 hup die pil de vuilnisbak in. Echter gebeurt er nu niks.... geen miskraam, geen zwangerschap. Nogmaals op controle geweest bij de gyno ivm verzakking. Geen problemen.
Nu mogen we in juli weer bellen voor verdere hulp... dus gaat het waarschijnlijk met hulp nodig zijn van het ziekenhuis😏... hopelijk ziet mijn man dit zitten want ivf,iui of ixi is een heel ander iets natuurlijk....