38 Reacties

3 jaar geleden

Dat is normaal. Bij mijn eerste kreeg ik pas vanaf 20 weken een beetje een buikje en was ik al 6kg aangekomen. En nu ben ik niks aangekomen maar heb ik wel een mini buikje 😅

3 jaar geleden

Heerlijk toch hahaha. Die buik komt nog wel. Hoe meer er aan hoe meer er af moet 🤪

3 jaar geleden

Ja hoor, bij de 1e kreeg ik ook pas met 18 weken een buikje :) bij de 2e gaat het gewoon wat vlotter, omdat je buikspieren een stuk slapper zijn van de vorige.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal. Ik ben ook 15 weken en je ziet nog helemaal niets. Soms wel beetje jaloers op die zwangere buiken 😉

3 jaar geleden

Is het je eerste?

3 jaar geleden

Ja hoor heel normaal bij de eerste kreeg ik pas een minibuikje met 25weken en nu bij de tweede niet echt een buikje nog

3 jaar geleden

Reactie op Lokko

Is het je eerste?
Jaa!

3 jaar geleden

Bij mijn eerste begon je het met 16 weken heel licht te zien en met 18 weken kreeg ik wel echt een buikje. Plotseling zat hij er! Nu ben ik 13 weken zwanger van mijn eerste en begin je het wel al licht te zien.

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde!! Nu 14 weken. Nog geen enkele buik te zien als ik sta. Volgens mij is het heel normaal. Sommigen hebben bij 10 weken al een zichtbare buik en bij anderen pas met 20 weken. Uiteindelijk is bij ons allen de baby ongeveer even groot met het aantal weken, dus het verschilt gewoon hoe het lichaam van de vrouw op de zwangerschap reageert.

3 jaar geleden

Ik ben 15 weken en bij mij zie je staand ook nog niks, wel in de ochtend een bobbel als ik lig haha

3 jaar geleden

Ik ben zwanger van mijn derde en 12+2. Niks te zien niet, eerder een ingevallen buik dan een buikje zeg maar. Had ik bij de eerste twee ook. Pas met 25 weken hoefde ik zwangerschapskleding aan en ik kon tot het einde toe gewoon mijn jas dichtdoen. Ik weet dat ik een week voor de bevalling door het dolfinarium sjokte en vroeg aan een medewerker of ik gebruik mocht maken van de invalideningang, omdat die dichterbij was en ik hoogzwanger was. Hij keek me heel sceptisch aan en zei: jaja, waar dan? Gewoon gezonde baby’s gekregen en zo weer terug in shape. Ik hoop dat het nu weer zo gaat!

3 jaar geleden

Ja hoor is normaal. Bij m'n zus ging je pas een klein buikje zien met 20 weken 😉

3 jaar geleden

15w+5 en bij mij is er ook nog nix te zien. En schommel rond het start gewicht 87kg.

3 jaar geleden

Hier ook nog niet, 3e zwangerschap en 13 weken zwanger. Bij de eerste groeide ik het snelst, wordt steeds minder. Of er moet eerst steeds meer over gebleven vet van de vorige keee worden opgevuld🙈😂

3 jaar geleden

Wel een buikje maar slechts 0,7 kg aangekomen... wordt ongetwijfeld nog wel ingehaald 😊

3 jaar geleden

Dit vroeg ik me dus ook af.. ik ben 12 weken en 3 dagen, en er is echt niks te zien😆

3 jaar geleden

Vaak bij een eerste zwangerschap kan ‘t lang duren voordat je iets ziet omdat je buikspieren nog intact zouden zijn ofzo. Bij een tweede groei je vaak sneller. Nog even geduld. 🤗

3 jaar geleden

Ik zie zelf ook nog geen buikje. Vandaag nog een compliment gehad dat ik er zo slank uitzie😅😂.. ben nu 15+2

3 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Wel een buikje maar slechts 0,7 kg aangekomen... wordt ongetwijfeld nog wel ...
Jup!! Hier ook weleen buikje, maar minimaal aangekomen. (13+3)

3 jaar geleden

Wees blij dames! Na 5 kids zie je al iets na 10 welen 🤦🏻‍♀️ bij de eerste zag je bij mij pas iets bij 20 weken. Succes allemaal en geniet nog maar even straks zal die dikke buik nog duidelijk genoeg zichtbaar zijn ❤️