3 Reacties

2 jaar geleden

M'n zoontje eet ook super slecht warm eten. Volgens cb hoef ik mij geen zorgen te maken omdat hij wel heel goed fruit eet, tussendoortjes, brood. Meestal begint dat bij 2 jaar, wanneer ze kieskeurig zijn met eten maar m'n zoontje is daar dus iets te vroeg mee. Ik hoop dat dit een fase is. M'n zoontje zit verder vol energie, drinkt goed. Dus ja.

2 jaar geleden

Hier eet meneer van 18 maandjes ook slecht, vooral brood. Soms probeer ik hem soep met brood te geven, dat lukt meestal wel maar voelt niet voldaan ofzo.. Warm eten verschilt ook met de dag en ook het CB zegt me geen zorgen te maken omdat hij een stevige jongen is en drinken doet hij wel super goed. Ik zelf vermoed dat hij last heeft van z'n mondje/tandjes

2 jaar geleden

Hier ook een slechte eter. Sommige dagen eet ze wel goed maar 2/3 van de dagen eet ze echt weinig. Ochtend -en avondfles gaan er goed in. Soms warme maaltijd vlotjes maar meestal slechts enkele hapjes. 1 boterham dat lukt ook nog wel en wat fruit wil ook wel lukken. Een koek dat is nooit een probleem! 😁