27 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op K_nov

Vraagje : waarom is je echo vervroegd? X
We hebben 9 miskramen gehad De eerste ging fout met 9 weken De rest allemaal vanaf die tijd voor de 6 weken. We zitten nu op 6.1 en de verloskundige wil wel eerder weten of alles goed gaat en of t hartje wel klopt. 🤞x

4 jaar geleden

Ik heb ook geen kwaaltjes ben nu bijna 6 weken. Soms alleen kei veel zin in eten en nu vandaag echt nergens zin in. Ik heb mijn eerste écho 6april. Bij mijn eerste was ik ook niet ziek begon allemaal later de klachten

4 jaar geleden

Ik heb alleen last van vermoeidheid verder merk ik niks. Ben nu 5+5 elke keer als ik naar de wc moet checken of ik geen bloed verlies vind het wel echt heel spannend dag ik niks merk. Hopelijk zit alles goed. Helaas de eerste echo pas op 5 mei. Dan ben ik 11 weken... Duurt wel heel lang

4 jaar geleden

Ik heb ook weinig klachten, als ik ‘’s ochtends gewoon ga ontbijten ben ik niet misselijk, hoogstens iets selectiever wat ik eet. Verder savonds een uurtje eerder moe, meer honger en meer boeren maar dat was het dan ook! Ben nu 7+3 en heb met 7 weken de eerste echo bij de gynaecoloog gehad ivm medische redenen. Alles was goed. Hopelijk blijven al die klachten achterwege want dat lijkt me geen pretje!!

4 jaar geleden

Reactie op Colet

Ik heb alleen last van vermoeidheid verder merk ik niks. Ben nu 5+5 elke ke ...
Ik hen precies hetzelfde. Jammer he. Dat het nog zolang wachten is op de echo...

4 jaar geleden

Bij de eerste had ik helemaal nergens last van, nu heb ik last sinds week 7 ongeveer dan is het echt erg geworden ik ben nu 9 weken en het is met ups en downs de ene dag heb ik niks de andere is het dan weer enorm lastig heel veel pijn en heel misselijk

4 jaar geleden

Reactie op Colet

Ik heb alleen last van vermoeidheid verder merk ik niks. Ben nu 5+5 elke ke ...
Ow wat leuk!! Ik loop 1 dag achter op jou😃 weet je zeker echo op 5 mei😅 iederéén is dan vrij namelijk ik heb hem 6 mei